WK in Meiringen

Der Rest...
Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keenig vo Basel »

Ich muess das Joor au nomol goooo !!!!!
1 halbe Daag go abgää !!!!!!!! :D :D :D
Jupie fertig, nie meh Chindergarte !!!!!!!!!
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

örjan berg hat geschrieben:jo nalé heisst da dörfli. hüüserkampf chame derte mache, aber vor allem s'üebe vo isaätz mit splitterschutzweste und so gspäss, wo me denne cha go botschafte bewache.
aso mir het bure no passt, bin zwar nume vier wuche ir verlegig derte gsi, ab er es isch no ir nöchi und d panzerpiste isch de hammer, au für duros und puch's. wa mir derte mitem löfti im züg ume gheizt sind...

übrigens: het vo euch sunscht no öpper s vergnüege näggscht wuche in wk nach chur z'gho--> WEF?

da wird au eppis werde, na ja, zum glück het me as fahrer immer e chline eifachers lebe.
Wie vil "Hüüser" sinds ca? Ischs grösser als d Hüüserkampfalag in Le day, falls die au kennsch...
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

hoebbsi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hoebbsi »

Snowy hat geschrieben:Wie vil "Hüüser" sinds ca? Ischs grösser als d Hüüserkampfalag in Le day, falls die au kennsch...
du scheinst mir ja ein ganz angefressener zu sein... :eek:

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

ähm nei, nid wirklich.

Aber sagemirs mol so. Hüsserkampf isch öppis vom geilschte wos Militär mir ka biete. Logisch würdi lieber gar nid go, aber wenni scho mues go, denn hani natürlich gern biz fun...

Drum nimmts mi wunder, ob Bure dr Standard vo Le day erreicht... Automatischi Sim.Schiibe, Fensterläden, Kanalisationssystem etc...

100 mol lieber Hüüserkampftraining in Bure, als Botschafte bewache in Genf... nie mehr machi dä Dreck!!

Ha halt gern wenn biz öppis lauft... s mühsamschti findi wenn nüt goht im Militär.
20min 25.5.2007:
"Inler gab den Pokal für einen kurzen Moment in jene Hände, die nicht unwesentlichen Anteil am Titelgewinn hatten. «Er ist unser Anwalt; er hat uns die Muntwiler- Punkte geholt», erklärte er die kurzfristige Herausgabe der Trophäe."

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

Snowy hat geschrieben:Wie vil "Hüüser" sinds ca? Ischs grösser als d Hüüserkampfalag in Le day, falls die au kennsch...
jo bedütend grösser. in le day hets jo circa 6 hüüsli, in nalé hets knapp 30 hüüser, wo no zimli real sind. es git en beiz, turnhalle, gmeindhuus und verschiedensti anderi hüüser. d hüüser händ fensterläde, sind deckt, uf jede fall isch da dörfli voll de hammer für hüüserkampf, höchstens no z vergliche mit de alag z walestadt ufem schiessplatz paschga

Sim
Benutzer

Beitrag von Sim »

naja.. im zämehang vo Nalé das Wort "voll dr Hammer" z nenne findi biz drnäbe :p

nei, i glaub dir Snowy wirds bestimmt gfalle dört.. chasch nur hoffe du wirsch gfahre, isch nämlich no zimlich wiit wennde immer muesch laufe.. :rolleyes:

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

Holy shit. Das isch jo e richtigs Dorf... Freu mi scho fascht e biz.... :rolleyes:
20min 25.5.2007:

Snowy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Snowy »

Wie wiit isches vo dr Unterkunft.... d erfahrig het zeigt, dass mir selte gfahre werde...
20min 25.5.2007:

cecca83
Neuer Benutzer

Beitrag von cecca83 »

Snowy hat geschrieben:Wie wiit isches vo dr Unterkunft.... d erfahrig het zeigt, dass mir selte gfahre werde...
Kommt drauf an welche Richtung du auf der Panzerpiste läufst.....2 Kilometer werdens wohl schon sein.....

Und alle die sich über ihre dämlichen WK Termin beklagen......würde gerne tauschen....bin vom 13. - 30 Dezember 05 am Botschaften bewachen.... :(

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

cecca83 hat geschrieben:Kommt drauf an welche Richtung du auf der Panzerpiste läufst.....2 Kilometer werdens wohl schon sein.....
da sind meh as zwei kilometer. uf jede fall ischs z'fuess en katastrophe, will albod irgend e fahrzüüg verbi blochet und du wieder en fressi voll staub hesch...

örjan berg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von örjan berg »

d anlag in walestadt gseht e so us. für d wirklichkeit muesch dr eifach d bäum wegdänke. da isch die modernsti alag ir schwiiz und no besser as nalé.

testimonial
Neuer Benutzer

Beitrag von testimonial »

Keenig vo Basel hat geschrieben:Ich muess das Joor au nomol goooo !!!!!
1 halbe Daag go abgää !!!!!!!! :D :D :D
Jupie fertig, nie meh Chindergarte !!!!!!!!!
JUHUUUUUUU, ich au, GEILLLL

Antworten