1 halbe Daag go abgää !!!!!!!!

Jupie fertig, nie meh Chindergarte !!!!!!!!!
Wie vil "Hüüser" sinds ca? Ischs grösser als d Hüüserkampfalag in Le day, falls die au kennsch...örjan berg hat geschrieben:jo nalé heisst da dörfli. hüüserkampf chame derte mache, aber vor allem s'üebe vo isaätz mit splitterschutzweste und so gspäss, wo me denne cha go botschafte bewache.
aso mir het bure no passt, bin zwar nume vier wuche ir verlegig derte gsi, ab er es isch no ir nöchi und d panzerpiste isch de hammer, au für duros und puch's. wa mir derte mitem löfti im züg ume gheizt sind...
übrigens: het vo euch sunscht no öpper s vergnüege näggscht wuche in wk nach chur z'gho--> WEF?
da wird au eppis werde, na ja, zum glück het me as fahrer immer e chline eifachers lebe.
jo bedütend grösser. in le day hets jo circa 6 hüüsli, in nalé hets knapp 30 hüüser, wo no zimli real sind. es git en beiz, turnhalle, gmeindhuus und verschiedensti anderi hüüser. d hüüser händ fensterläde, sind deckt, uf jede fall isch da dörfli voll de hammer für hüüserkampf, höchstens no z vergliche mit de alag z walestadt ufem schiessplatz paschgaSnowy hat geschrieben:Wie vil "Hüüser" sinds ca? Ischs grösser als d Hüüserkampfalag in Le day, falls die au kennsch...
Kommt drauf an welche Richtung du auf der Panzerpiste läufst.....2 Kilometer werdens wohl schon sein.....Snowy hat geschrieben:Wie wiit isches vo dr Unterkunft.... d erfahrig het zeigt, dass mir selte gfahre werde...