Scott hat geschrieben:nö nö, bi nid dr klassedubbel gsi...bi dr klassekasper gsi!
Scott = Fritzli Büehler?Scott hat geschrieben:hejooo...hahaha...dä mach ich sogar jetzt no....wasser uff e stuehl isch au luschtig....![]()

uuuh, da habe ich schlechte Erfahrungen gemacht.. wir haben auch fleissig vorbeifahrende Autos geblitzt (besoffen in Wien), aber nicht damit gerechnet, dass plötzlich ein Auto abruppt gehalten hat und 4 Jungs aus dem Auto sprangen und uns durch die Strassen Wiens gejagt haben. Zu unserem Glück war unser Hotel nicht weitDark Coyote hat geschrieben:Sich mit eme Blitzgrät wo meh bim Conrad het chöne kaufe an d Hauptstross hinterem Büschli verstecke und jedesmol wenn e auto chunt Blitze!
do gits tatsächlich lüt wo usstiege zum luege ob sie jetzt blitz worde sind oder nid![]()
ps. dr best isch de gsi wo 3mol hinterenander blitz worde isch obwohl er jo 50ig gfahre isch![]()
ich. isch glaub dr blödsti film gsi woni je gseh ha.esone riese scheiss.unglaublig.guybrush hat geschrieben:Mein Name ist Eugen
Wär hett en gseh?
kolleg vo mir au gmacht, dummerwys d'bulle blitzt....Taratonga hat geschrieben:uuuh, da habe ich schlechte Erfahrungen gemacht.. wir haben auch fleissig vorbeifahrende Autos geblitzt (besoffen in Wien), aber nicht damit gerechnet, dass plötzlich ein Auto abruppt gehalten hat und 4 Jungs aus dem Auto sprangen und uns durch die Strassen Wiens gejagt haben. Zu unserem Glück war unser Hotel nicht weit![]()
Dorum macht me das wenn möglich nid vo dähäi uss und nid mit em Handydasto hat geschrieben:und wenn pech hesch macht de pizza alde e azeig und sie dünd de aruef lo zrugverfolge.. uuups..
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Me nimmt s Sackmesser, und macht mit der Ahle e Loch ins Deofineline hat geschrieben:me isch in emne lager
me nimmt e deo
me wartet bis d'leiter schlofe
me nimmt kläbband und chläbts so uff de deospray, dass är "aktiviert" isch
me hebt d'türe vom leiterzimmer zue
![]()
![]()
jo den chöne mir jo grad no unseri millitär gschichtli füre holeart-of-football hat geschrieben:dasch sowieso e anders kapitel:
Zahnpasta bim Mitschieler schön im Gsicht verteile...![]()
Das mit em "Finger im Glas Wasser" hämer immer versuecht, het aber nie gfruchtet.![]()
Was isch dr schlimmscht Satz imene Lager?
"Huch mi emol a!"
Und denn hesch e Aazeig wäge Diebstahl und Missbruuch vonere Färnmäldeanlag?dasto hat geschrieben:und wenn pech hesch macht de pizza alde e azeig und sie dünd de aruef lo zrugverfolge.. uuups..
Das wär sowieso geil... aber e deo-büchse ka au eso explodiere wennme se durchsticht... sehr unwohrschinlig aber möglich.Heavy hat geschrieben:I ha nüt vo azünde gschriebe![]()