He... ne also Digge, so nid...access hat geschrieben:me cha do schlüss druss zieh...:
Schön (hübsch) = Dumm
Dumm= fickt guet...
also was hesch z verliere..![]()
![]()
![]()
Fraue....
- Oralapostel
- Erfahrener Benutzer
- Baron Zwingstein
- Neuer Benutzer
Aber jetzt mal ehrlich und nüchtern betrachtet: nennt mir einen Grund, wieso es Euch anders ergehen sollte als allen anderen...Eckfahne hat geschrieben:Das isch nid richtig... im Gegeteil: e nei vo Afang a wär ehrlich und altersapasst gsi. Aber nid so das halppatzige Getue...
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama
Nemo me impune lacessit

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!

Welli Frau het scho dr mumm dir z saage si will nüt mir dir go ztrinke...das isch jo indiräkt gseiit si het kei inträsse an dir... das mache nit viel, wills viel überwindig bruucht...do seit si lieber jo chönne mir mol...emel so hanichs au scho gmacht...Eckfahne hat geschrieben:Das isch nid richtig... im Gegeteil: e nei vo Afang a wär ehrlich und altersapasst gsi. Aber nid so das halppatzige Getue...

The Dude minds!
ähm, ich glaub im fall, das isch ironisch gmeint gsi... nimm ich ämel schwer aa... suscht wär dr A.E. deftigscht hänge blybe...Taratonga hat geschrieben:typisches Männerproblem, bzw. Falsch-Interpretation...
etwas trinken gehen = Treueschwur?![]()
Wenn sie gesagt hätte, sie wolle mit ihm keinen trinken gehen, so hätte er sie wohl als arrogante, eingebildete Schlampe hingestellt....

So isch es.Taratonga hat geschrieben:typisches Männerproblem, bzw. Falsch-Interpretation...
etwas trinken gehen = Treueschwur?![]()
Grad nach "Ich lieb di für immer" und "jo ich will" chunnt "mir chönne jo emol öppis zämme go trinke." Isch das z bärn bi de Chutschli angers?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Vilicht het si di jo toll gfunde wo de se agsproche hesch... Und denn isch si nüchtern worde und het sich dr nägscht beschti gno...Eckfahne hat geschrieben:Das mit em Treueschwurt, entschuldigung, nim ich also nid wirklich ärnst... es goht doch nur drumm: Wenn lernt e Chick mol vo Afang a "nei" sage? 3 lausigi Buechstabe...
Emanzipation:![]()
![]()
Sag mol, wo sin eigentlig d Föteli vo ihre, oder hesch das Hobby ufgäh noch em Schaffhuse Match??

- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
ob sie wohl verheiratet sein mag.......Seemann hat geschrieben:trostficker aka besenwagen aka lumpensammler?
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
so, ich mues jetzt do au no öbbis drzue sage!! vo wäge alter und so... ar meischterfyr het mire kollegin eine uf d schultere klopft und denn stoht e unbekannte typ vor ihre. de seit "he du kennsch doch dr eckfahne, oder? er stoht drum do hinde und würd gern mit dir rede!"
findi fascht chli piindlich!! das erwähnt unsre monsieur eckfahne natürlig nit!! isch doch so e memme!!
si isch halt mit ihre neu fründ dört gsi, und het ihn logisch au mol küsst.
unsre monsieur eckfahne het gwüsst, dass si e andere im kopf het, und jetzt so öbbis! nur will er z naiv isch für die welt!!
lächerlich.....!!!!!!!!!!

findi fascht chli piindlich!! das erwähnt unsre monsieur eckfahne natürlig nit!! isch doch so e memme!!

unsre monsieur eckfahne het gwüsst, dass si e andere im kopf het, und jetzt so öbbis! nur will er z naiv isch für die welt!!
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
tschägg........chuba hat geschrieben:so, ich mues jetzt do au no öbbis drzue sage!! vo wäge alter und so... ar meischterfyr het mire kollegin eine uf d schultere klopft und denn stoht e unbekannte typ vor ihre. de seit "he du kennsch doch dr eckfahne, oder? er stoht drum do hinde und würd gern mit dir rede!"![]()
findi fascht chli piindlich!! das erwähnt unsre monsieur eckfahne natürlig nit!! isch doch so e memme!!![]()
ich finde es so geil, diese pobleme

Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
das nennt me denn wohl unfähig sälber z kommuniziere... oder eifach feig ! das isch halt wenn me nerds in die freii wält uuseloht ! dälberduld ! sobald kei taschtaduur in der nööchi isch schiebe si paanigg ! aber wenn me d fraue numme über internet kennelernt sunscht und so eini plötzlich mol in live vor sich het brenne halt schone baar schaltkreis duure und är schtürzt ab...chuba hat geschrieben:so, ich mues jetzt do au no öbbis drzue sage!! vo wäge alter und so... ar meischterfyr het mire kollegin eine uf d schultere klopft und denn stoht e unbekannte typ vor ihre. de seit "he du kennsch doch dr eckfahne, oder? er stoht drum do hinde und würd gern mit dir rede!"![]()
aaaaaaah... das döönt wie e friehligssymphonie in mine ohre. so guet heten scho lang keine meh beschriibe !chuba hat geschrieben:unsre monsieur eckfahne het gwüsst, dass si e andere im kopf het, und jetzt so öbbis! nur will er z naiv isch für die welt!!
Ou mann Platini...Platini hat geschrieben:das nennt me denn wohl unfähig sälber z kommuniziere... oder eifach feig ! das isch halt wenn me nerds in die freii wält uuseloht ! dälberduld ! sobald kei taschtaduur in der nööchi isch schiebe si paanigg ! aber wenn me d fraue numme über internet kennelernt sunscht und so eini plötzlich mol in live vor sich het brenne halt schone baar schaltkreis duure und är schtürzt ab...
aaaaaaah... das döönt wie e friehligssymphonie in mine ohre. so guet heten scho lang keine meh beschriibe !