Zum Glück mach i das nid. Würdi vo mir uf di schliesse, miesstisch du jo e abartig geile Siech si...Versumpfte hat geschrieben:Du muesch NID vo dir uf anderi schliesse!![]()

Uf dr Stoss?? UÄH! Voll uncool!!
Zum Glück mach i das nid. Würdi vo mir uf di schliesse, miesstisch du jo e abartig geile Siech si...Versumpfte hat geschrieben:Du muesch NID vo dir uf anderi schliesse!![]()
Wott ych HULK syy? Glaubs nid das ych e Marvel-Comic Star wott syy!Rinoceronte hat geschrieben:Zum Glück mach i das nid. Würdi vo mir uf di schliesse, miesstisch du jo e abartig geile Siech si...![]()
Uf dr Stoss?? UÄH! Voll uncool!!
ich kenn dr betriber vom pandoraNaz hat geschrieben:Pinkel hat mich durch einen ihrer Einträge drauff aufmerksam gemacht.
War schon mal jemand hier drin in einem Swingerclub? Was für eine art Erfahrung war das?
würdest du wieder gehen?
oder willst mal gehen?
hier noch ein link von einem Swingerclub aus Muttenz:
http://www.pandora.ch/mainfset_d.html
Kleiner Anhang: Swingen bedeutet nicht immer als Paar gehen zu müssen, Singles sind z.B auch am Freitag erünscht
ha mol voll bsoffe mit 3 kollege *grins* welle go, dr kolleg het ebe grad unde dra e rümli zum sounde...het nid so freud gha und ineluege hämmer au nid chönneNaz hat geschrieben:Und bisch scho mol gsi? was verzellt dr so?
muesch nid truurig siishabba hat geschrieben:das macht weh, wende so gemeins zügs schribsch!!
zutiefes niveau..sorry..bueb oder meitli..das chasch mit dine fründe im chinsgi diskutiere..