ist ja fast eine béchamel-sauce...Karli hat geschrieben:6 Löffel Mähl rösten, 1l Wasser derzue gäh, salze, 40 Minute chöcherle.
mit gribnegim Chäs drüber schlürfe.

alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
du hesch e sinn für e wahri koschkunscht!redangel hat geschrieben:Riiiiis mit Zuchettistückli und Cantadoukäs druntergmischt....o.k o.k villicht nid grad öbbis fürs Aug derfüür umso "mmmhhh"
gschwellti Härdöpfel in schiibe oder stückli schniide und denn mit Pastetlifüllig aabröötle....
wie stohts mit sänf zu dr broodwurscht....`?Hank Hoover hat geschrieben:Aber scho numme härdöpfel mit cantadou ufstrich isch e wahre gnuss, ob dass au e kulinarische tiefflieger isch...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
do hesch rächt madameredangel hat geschrieben:@hanki
Cantadou in Sauce, Cantadou unter Teigware eifach dr Hammer. Bi froh gits so viel verschiedeni Gschmaggsrichtige suscht wärs chli langwiilig
solang sie sich nicht an mir rächt.......redangel hat geschrieben:@ BS-Stab
dasch vergwaltigung vo dr Brotwurscht.
hey das isch jetz aber ächt sau gruusig, für das hesch fascht e baar and ohre verdient!Pernambuco hat geschrieben:Salami-Frapes
3 dl Milch und 100 gr. Nostrano-Salami in e Mixer.
3 min. guet mixe und fertig isch das getränk!
do fählt dr schnabbbbs!sunrider hat geschrieben:3/5 trüben Apfelsaft
3/10 Milch
1/10 Rahm halbfett
Wenige tropfen Zitronensaft
Und fertig ist etwas Schräges.
Also ich ha gärn Sänf ohni Broodwurscht...baslerstab hat geschrieben:wie stohts mit sänf zu dr broodwurscht....`?
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen