voilà, vor allem wenn sich die lüt denn au no zum "harte chärn" zelle...

und wenn de mol meh ind mitti willsch sto, dasd di nid fürs stimmig mache schämme muesch...den wirdsch wäggschiggt...das isch scho sit tuusig joor ihre blatz etc. aber suscht hän mer jo keini problem...Marylou hat geschrieben:voilà, vor allem wenn sich die lüt denn au no zum "harte chärn" zelle...![]()
aber ebe, d'zyte ändere sich... und villicht ändere si sich irgendwenn au wieder zrugg...
hehe, vor allem syt tuusig joor, wenn dr das sone 16-jöörige saugoof an chopf wirft...Flyergirl hat geschrieben:und wenn de mol meh ind mitti willsch sto, dasd di nid fürs stimmig mache schämme muesch...den wirdsch wäggschiggt...das isch scho sit tuusig joor ihre blatz etc. aber suscht hän mer jo keini problem...
i hoff mit dir marylou
Wieso nid! Die nebe dir würde sicher mitsinge, wenn du afangsch und denn isch de Rest easy...Flyergirl hat geschrieben:glich lut sicher...aber d stimm isch zwungenermasse chli höcher. und du willsch mer jo nid sage dü würdsch druf igoh wenn e frau es lied astimmt...![]()
espenmoos alleeez!!!!!!!!!!Bandita hat geschrieben:Also ich weiss nid, öb Frau oder Ma, wenn me will, isch me als Frau genau glich lut wie ä Ma....![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
du scheinst mich besser zu kennen als ich dachte:Flyergirl hat geschrieben:wenn alli so dänke würde wie du...siehe baslerstab...meint er hegi dr högschdi IQ...aber in wirklichkeit isch er eifach hänge blibe
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
bi mir triffsch dr nagel zimmlig genau uf e kopf, ich ertapp mi au immer wieder...GHB54 hat geschrieben:ich kah nur für mi rede, es isch dr erfolg!
sit däm mir so dominiere isch alles andersch!
irgendwie stinklangwilig! e goal, e sieg het eifach nüm die glich bedütig!
s stimmigmache isch demensprechend au nüm so wichtig...
no bis vor 2 joor isch für mi jedes goal die voll extase gsi, bisch voll duurekheit, hesch wildfremdi lüt umarmt, eleböge igsteckt und usteilt!
und im moment isch alles nur routine und irgendwie künstlich!
fc bayern olé
Hey !zul alpha 3 hat geschrieben:da kann der beste capo im verlauf des spiels nix mehr machen ... !
jo, guet, weiss, was du meinsch. mit sovil bier sovil text im chopf bhalte isch nid eifach (nid falsch vrstoh, sprich nid di persönlich aa!)maryjane hat geschrieben:jo dängg mach mi grad dra...i kenn jetz sicher öbe 120 fcbliedli, woni vor 15 johr s'erscht mol ane match gange bi hets öbe fünf gä, aber die sinn denn au dr ganz match dure brüüült worde!!!
ok., hanis wirgglich falsch vrstande, 'schuldigung.sek. Milieu hat geschrieben:hast mich falsch verstanden: wann war das letzte auswärtsspiel mit gutem
support? denke du die letzten spiele nicht gefahren bist kasst du das nur
schwer beurteilen..und wenn du gefahren wärst, wäre dir auch aufgefallen
dass es schon seit längerem nicht nur zuhause scheisse ist...
scheiss egal obs eifach isch oder nid...singe singe singe...wenn das jede dänggt
singt schlussändlich jo kei sau mehr...
und wägem letschte satz..isch nid uf dich bezoge gsi...aber vo wäge kei
politik im stadion...mr hets geschtr wieder gseh...hauptsach schizophren...
Ych finds aifach e weeneli schwach wenn me sälber scho meeega lang nymme an de FCB-Match gsi isch...bedoont uf uswärts... und denn soneMarylou hat geschrieben:ääääähm, nei, eigentlich nid, aber hauptsach au emol sache ufe punggt bringe. oder kennsch es nid anderst?![]()
Loss sie doch...kha doch au nyd drfyr wenn me psychisch gschtört bzw. schizophren isch!sek. Milieu hat geschrieben:und nochwas:
früher gabs auch keinen capo..und es wurden lieder gesungen..
und @flyergirl
du schämst dich fürs singen? DAS ist eine SCHANDE!!!
was fehlt sind identifikation und herz...und ohne das wirds nie mehr laut!
das stimmt nur bedingt, ich behaupte dass es mir weder an identifikation noch an herz fehlt, und es ist trotzdem nicht mehr das selbe wie noch vor 2 jahren...sek. Milieu hat geschrieben:und nochwas:was fehlt sind identifikation und herz...und ohne das wirds nie mehr laut!