MSNK - Mir sinn nur Kollegah oder Was? Wer weiss Bescheid? Part 2 - Schambbediss
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
- Kurtinator
- Erfahrener Benutzer
An Heiligobe isch in dr Kasärne s`Xmas Heat. Hett immer gueti Miggeli umme.canon hat geschrieben:öber scho erfahrige gmacht im 59
wiehnachte isch glaub immer guet zum abrume. wo goht me do ane? aqua?

Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"
Für Frauen tönt das sicher ein wenig hart. Aber eigentlich ist es nur die WahrheitSchambbediss hat geschrieben:jungs i bruch euri hilf!
vor ca. ere wuche het mr e kollegin (nid vrruumbar) vrzellt, dass sie mit aim öpis am laufe het. sie wott öpis vo ihm aber är wott sich schiins nonig feschtlege (muahahahaha)... sie sin au scho zämme in dr chischte gsi. denn hanere gsait: wieso sött är d'chueh chaufe wenn är d'milch gratis griegt? sit denn isch sie hässig uf mi... isch dä z'hart gsi?![]()

Abhaken Schambbediss. Sie wird's überleben

- Bierathlet
- Erfahrener Benutzer
Wichtig: Frieh gnueg uftauche. An Silveschter hani an dr Garderobe 30 Min gwartet zum denn mitteilt kriege, dass sie keini Zettel fürd Nummere me hän und keini Jackene meh gnoh wärde.Kurtinator hat geschrieben:An Heiligobe isch in dr Kasärne s`Xmas Heat. Hett immer gueti Miggeli umme.![]()

Allgemeini Frog: Gits Clubs, wo ihr nid ihnekömmet?
Sali Zämme! hat geschrieben:Die Erde ist eine Scheibe. #infotweet
Frauelogik...gäll, wie alt isch die gsy?heisser drnoo hat geschrieben:und witter gohts
#padreforpresident
bi mir isch am samstig in de balz ganz strange gseh. mit mene miggeli afo rede, tanzt und denn umegschläggt... plötzlich meint s'madame sie will nümme. uf mini nochfrog warum isch nur koh: sie will im moment kei beziehig (WTF?!?!?!?) wie zur höll kunnt die ufs thema beziehig? mit dere muess eppis ganz falsch laufe..![]()
Bi mir ischs am Samstig ähnlich abgloffe, aber zum Glück het sie nid sone Satz useghaue. Vor allem hani sie verlore im Club und ha dänkt okay die isch wäg, und plötzlich het sie mi wieder gfunde. Mol luege wie's witter lauft. Het optisch uf jede Fall öbbis z'biete ka

Nordstern Basel
[SIGPIC][/SIGPIC]
[SIGPIC][/SIGPIC]
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
hesch se in dini höhli gschleppt?fixi hat geschrieben:Frauelogik...gäll, wie alt isch die gsy?
Bi mir ischs am Samstig ähnlich abgloffe, aber zum Glück het sie nid sone Satz useghaue. Vor allem hani sie verlore im Club und ha dänkt okay die isch wäg, und plötzlich het sie mi wieder gfunde. Mol luege wie's witter lauft. Het optisch uf jede Fall öbbis z'biete ka![]()
MSNK - Die Bewegung des löblichen Mannes!
MSNK Member Präsi
MSNK Member Präsi
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
Klare fall vo:fixi hat geschrieben:Nei ha zu ihre hei welle, will sie ellei wohnt. Aber sie isch mitm Velo unterwägs gsy denn hani gseit jo kum schiss druf ich gang heim.
[video=youtube_share;ER9bo0UR440]https://youtu.be/ER9bo0UR440[/video]
MSNK - Die Bewegung des löblichen Mannes!
MSNK Member Präsi
MSNK Member Präsi
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer
- Admiral von Schneider
- Erfahrener Benutzer
Also ich ha scho vrmehrt Kindegärtnerinne/Lehrerinne dörfe beglücke.
Schiint mr e Bruefsgruppe mit erhöhtem Liebesbedarf z si.
Schiint mr e Bruefsgruppe mit erhöhtem Liebesbedarf z si.
" hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
" hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.
- Mundharmonika
- Erfahrener Benutzer
- Schambbediss
- Erfahrener Benutzer