7. Spieltag FC Basel - Young Boysl 01.09.2013, 1600 h
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
- König 1893
- Erfahrener Benutzer
- Catch22
- Erfahrener Benutzer
- Wohnort: Blick auf Berge vom Balkon und zwischendurch auch selber dort oben
Tenorischt bisches Gopferdammi!!!Rhymaa hat geschrieben:Ich ha widermol richtig bock uff es gopferdammi 6 oder 7:0! YB richtig zerrisse und usenander spiele. Emol wider zueluege und wüsse, hütte schigge mir das Gsindel miterä verdammte Packig heim. Nach allne Reglä vo dr Kunst usenanderbeinle und wenn si am Bode ligge no witer dri trampe!
Gnadelos überfahre und and Wand klatsche! Ha langsam gnuäg ghört vo däm Forte Uli, JETZT ghört ihm mol eins verpasst! Und zwar dasses tschäpperet e ganz Wuche lang!
Gopferdammi!!!!!
Genau so und nid anderscht! Vorwärts!!!Rhymaa hat geschrieben:Ich ha widermol richtig bock uff es gopferdammi 6 oder 7:0! YB richtig zerrisse und usenander spiele. Emol wider zueluege und wüsse, hütte schigge mir das Gsindel miterä verdammte Packig heim. Nach allne Reglä vo dr Kunst usenanderbeinle und wenn si am Bode ligge no witer dri trampe!
Gnadelos überfahre und and Wand klatsche! Ha langsam gnuäg ghört vo däm Forte Uli, JETZT ghört ihm mol eins verpasst! Und zwar dasses tschäpperet e ganz Wuche lang!
Gopferdammi!!!!!
PS: Hämmer jemols 7:0 gwunne in de letschte 25 Joor?? Denn "...wiedermol bock uf..."
AW: 7. Spieltag FC Basel - Young Boysl 01.09.2013, 1600 h
Dr studiogaschd nid zvergässe, wo si autobiographie zum beschte git und nochhär no 10 minute schäresteipapier spielt mitm matthias hüppi.Riesespächt hat geschrieben:Aha! Jetz hanis checkt, dangge Mann!! Dä Mischt luegi eh scho lang nüm, do muesch zerscht e Halbstund warte bis d Niggli Luder dure Wald gsegglet isch, denn kunnt no Dame-Ruedere, gfolgt vome e Bricht was dr Schwingerkönig in sinere Freizit tribt und am Schluss denn sone 1,5-Minüttigi Zämmefassig vom Gingg. Höörmruff.
Ach, wie gut, dass niemand weiss,
dass ich Rumpelstilzchen heiss!
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
AW: 7. Spieltag FC Basel - Young Boysl 01.09.2013, 1600 h
Wieso sollte es nicht übertragen werden? Gibt ja noch den Info-KanalThe_Dark_Knight hat geschrieben:ja, leviten lesen meine ich
werden wohl noch mehr leute ins joggeli pilgern wenn das spiel nicht im fernseh gezeigt wird.
- stacheldraht
- Erfahrener Benutzer
Weil es nicht übertragen wird, auch nicht auf dem Info-Kanal siehe SRF-Homepage.
Es kommt am Samstag Abend Aarau - Sion.
Es kommt am Samstag Abend Aarau - Sion.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
54, 74, 90 - 2014!
Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!
- calvin klein
- Benutzer
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer
- Baslerbueb
- Erfahrener Benutzer
you're reading my mind....genau so stelle ich mir das vor!!Rhymaa hat geschrieben:Ich ha widermol richtig bock uff es gopferdammi 6 oder 7:0! YB richtig zerrisse und usenander spiele. Emol wider zueluege und wüsse, hütte schigge mir das Gsindel miterä verdammte Packig heim. Nach allne Reglä vo dr Kunst usenanderbeinle und wenn si am Bode ligge no witer dri trampe!
Gopferdammi!!!!!
Ich kann doch nichts dafür.....ich bin voller Schoggi!!
- peter
- Erfahrener Benutzer
Diese Sehnsucht habe ich selbstverständlich auch. So habe ich mir auch das Spiel gegen den FCZ gewünschtRhymaa hat geschrieben:Ich ha widermol richtig bock uff es gopferdammi 6 oder 7:0! YB richtig zerrisse und usenander spiele. Emol wider zueluege und wüsse, hütte schigge mir das Gsindel miterä verdammte Packig heim. Nach allne Reglä vo dr Kunst usenanderbeinle und wenn si am Bode ligge no witer dri trampe!
Gopferdammi!!!!!
Ich kann aber nicht wieder einmal enttäuscht werden. Also,
Jetzt ist es aber Zeit YB wieder einmal zu zeigen, dass sie nie und niemals dort gehören wo sie per Zufall in der Tabelle sitzen. Wir klatschen sie gegen die Wand und erteilen eine Lektion nicht nur für YB sondern auch für die anderen Zwergen der Liga, und auch der Schweizer Fernsehen dazu!
FCB :):)
- Baslerbueb
- Erfahrener Benutzer
- Baslerbueb
- Erfahrener Benutzer
- The_Dark_Knight
- Erfahrener Benutzer