Warum keine Capos im Oberrang der MK

Diskussionen rund um den FCB.
maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

mer hän mol ca. 35 fahne fürs d1 gmacht und bim uffgang ahne gstellt das die wo eini wänn schwängge eini könne mitnäh... isch jewiels mehr als d hälfti no dört gstande...
Basel ai Liebi!!!

links_usse
Neuer Benutzer

Beitrag von links_usse »

Muggel hat geschrieben:Also absolut genial han ich geschter gfunde, wo dr'Balkon d'Vorgab gmacht het zu "oh rot und blau.. du weisch genau.."... und s'Parkett unte "s'Echo"..
Das het megamässig geil tönt kha bi uns im B ähne...
Ok, vom Balkon här isch es nid so lut gsi, wie vo dene unte... aber es het glych hammermässig tönt..
Komplimänt an alli dört wo mitgmacht hän :)
jup das het au für uns uf em balkon d4 guet tönt ebbe wenn dä capo und biz koordiniert denn klappt das, s brucht sicher keine obe.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

Ich denke nicht dass ein Capo auf dem Balkon viel bringen würde. Durch die neue Anlage sind die Capos im Parkett sehr gut hörbar, wer auf dem Balkon mitmachen will, der kann dies nun ohne Probleme tun.
Wer jetzt nicht mitsingt wird dies auch mit einem Balkon-Capo nicht tun

GenfZürichBasel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von GenfZürichBasel »

rhyschiffer1893 hat geschrieben:Genau das meini: für d Alag muesch s Ghör entwickle, wenn me will kames nämmli scho verstoh... :rolleyes:

Aber i glaub, dass sich immer no sau vil Lüt frooge: "Was söll das ganze?" (->Nerds!)

Wenn d Capos aber so positiv druff sinn wie geschter, no hänn si gueti chance, dass dr Fungge springt.

Besides: d Alag isch do zum kommuniziere und koordiniere. Für s Singe sinn immer no d Müüler vo de Einzelne zueständig...
Genau, wir WOLLTEN es nicht verstehen... :rolleyes:

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

Knipser hat geschrieben:Denke das wäre für die Koordination schlecht. Aber eine Möglichkeit wäre dort Lautsprecher zu installieren.
ABFAHRE MIT SO SCHEISSDRÄCK! :mad:
Die Lutsprächer unde göhn vielne obe scho uff e Sagg, zrugg zem Megafon!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Späcki hat geschrieben:ABFAHRE MIT SO SCHEISSDRÄCK! :mad:
Die Lutsprächer unde göhn vielne obe scho uff e Sagg, zrugg zem Megafon!
jäää späcki d zyt für ins C z zügle sin langsam do... :p ;)
Basel ai Liebi!!!

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer
Beitrag von rhyschiffer1893 »

GenfZürichBasel hat geschrieben:Genau, wir WOLLTEN es nicht verstehen... :rolleyes:
Jööö, muesch nit grad beleidigt si wäg däm... :p

eifach no bitz dr gwöhne muesch Di ;)
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

sergio tacchini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergio tacchini »

Ich war jetzt auch schon mehrmals im Oberrang und von oben sieht man NUR die Capos! Und es ist schwer sich zu koordinieren mit den Liedern die von unten kommen! Um das zu harmonisieren und synchronisieren wäre es am besten ebenfalls LAUTSPRECHER oben zu instalieren von mir aus nur 1 Lautsprecher im D4. So wird es z.B auch bei den Red Star Fans gemacht! Nur 1 Megafon und mehrere Lautsprecher in der Kurve.
UND WENN MIS HÄRZ GANZ FEST SCHLOOH
DÄNK IIICH NUR AN BLAU ROOOT

OHH FCB GIB ALLES FÜÜÜR
BASÜL BASÜÜL ALE ALE ALEEE ......

links_usse
Neuer Benutzer

Beitrag von links_usse »

sergio tacchini hat geschrieben:Ich war jetzt auch schon mehrmals im Oberrang und von oben sieht man NUR die Capos! Und es ist schwer sich zu koordinieren mit den Liedern die von unten kommen! Um das zu harmonisieren und synchronisieren wäre es am besten ebenfalls LAUTSPRECHER oben zu instalieren von mir aus nur 1 Lautsprecher im D4. So wird es z.B auch bei den Red Star Fans gemacht! Nur 1 Megafon und mehrere Lautsprecher in der Kurve.
schissdrägg wenn s so wie s im momänt isch nid klappt wirds au anderst nid klappe wenn sobe au sone gschissene Lutsprächer git muess i doch no dr Bauschuum fürenä :mad:

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

links_usse hat geschrieben:schissdrägg wenn s so wie s im momänt isch nid klappt wirds au anderst nid klappe wenn sobe au sone gschissene Lutsprächer git muess i doch no dr Bauschuum fürenä :mad:
träum witer, kasch jo nitemol e plastigsagg odr kläbband inne näh, geschiege den e doose bauschuum... :D
Basel ai Liebi!!!

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

links_usse hat geschrieben:Bauschuum :mad:
Meinsch bekunnsch en ine? :p
MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch :D

links_usse
Neuer Benutzer

Beitrag von links_usse »

i wird sicher e lösig finde nichts ist unmöglich... :p

im schlimmste fall füll en halt mit körpereigenem Bauschuum dä isch zwar e bizeli bruner aber do überlegt m sichs zweimol s use z kratze

rhyschiffer1893
Erfahrener Benutzer

links_usse hat geschrieben:i wird sicher e lösig finde nichts ist unmöglich... :p

im schlimmste fall füll en halt mit körpereigenem Bauschuum dä isch zwar e bizeli bruner aber do überlegt m sichs zweimol s use z kratze
wie du willsch... :o
MIR SINNS!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Mol e Froog; y bi au uff em Balkon dehai, aber was genau stört Euch an de Lutsprächer? Im D5 stört das irgendwie überhaupt nitt?!? :confused:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

Beitrag von Carlitos_forever »

[quote="mimpfeli"]Mol e Froog]
My störts nit. ;)

links_usse
Neuer Benutzer

Beitrag von links_usse »

jo jetzt so wie si im momänt sin gots aber i wot um himmelswille kei so ding bi uns obe. :mad:

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

links_usse hat geschrieben:jo jetzt so wie si im momänt sin gots aber i wot um himmelswille kei so ding bi uns obe. :mad:
Lieber Sandwich esse? :rolleyes:

links_usse
Neuer Benutzer

Beitrag von links_usse »

Carlitos_forever hat geschrieben:Lieber Sandwich esse? :rolleyes:
nei bier trinke :D

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

Es tönt mr z "grell" (oder wie beschriibt mr Tön??), mit em Megaphon isch es besser und i verstand öbbe gliich viel.

@ links usse: Bauschuum marsch!! :)

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

Späcki hat geschrieben:Es tönt mr z "grell" (oder wie beschriibt mr Tön??), mit em Megaphon isch es besser und i verstand öbbe gliich viel.

@ links usse: Bauschuum marsch!! :)
das wurd sich aber no abdunggle loh (ums mit dine wort z`beschrybe). bi au kai fründ vo dere alag aber us ganz andere gründ. gläb nämlig nit das mä so epis nötig hätte.
bi aber gschpannt druff wen mä ime 1/2 joor ka luege wie das ganze gfruchtet het.
woher soll ich wissen was ich denke, bevor ich gelesen hab was ich schreibe???

Carlitos_forever
Neuer Benutzer

Warum nicht es gibt in Italien viele Kurven wo der Capo per Lautsprecher in der ganzen Kurve übertragen wird.

Aficionado
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Aficionado »

k@rli o. hat geschrieben:wär vo dört ufs Spilfäld abeluegt kunnt nit umhi au e Blick uf d Capos z wärfe. Alles e Frog vo dr Bereitschaft, mit däne "unte" mitzmache. Höggschtens dass dur d Presänz vom ene Atriber uf em Balkon e gwüsse Gruppedruck erzügt wurdi...

warum keine Capos im C oder G?...
Meine persönliche Meinung:
Wenn ich singen möchte (kann ich aber nicht :o ) gehe ich ins D.
Ich möchte aber das Spiel bzw. die Spieler aufmerksam beobachten, deshalb platziere ich meinen Arsch im C.
Auswärts probiere ich hingegen auch hin und wieder mitzujohlen.
Muggel hat geschrieben:Also absolut genial han ich geschter gfunde, wo dr'Balkon d'Vorgab gmacht het zu "oh rot und blau.. du weisch genau.."... und s'Parkett unte "s'Echo"..
Das het megamässig geil tönt kha bi uns im B ähne...
Ok, vom Balkon här isch es nid so lut gsi, wie vo dene unte... aber es het glych hammermässig tönt..
Komplimänt an alli dört wo mitgmacht hän :)
Auch das "FCBaaaaaaaaasel............mir sin dir Treuuuuuuuuuiiiiiiiii" klang hammermässig im C. Schade gibts das nicht auch in der Echoversion (rund ums ganze Stadion [D>C>B>A>D]). Wäre der Knaller

...Danke @bulldog!...

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

Die Lautsprecher sind peinlich!
Wenn die Capos schon auf arkustische Unterstützung angewiesen sind, dann bitte NUR mit Megafon!

E Figg uff die italiänische Kurve! :mad:
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

Finde (als D6 Balkönler) die Lautsprecher okay und sie stören mich (im Gegensatz zum offiziellen Lautsprecherprogramm mit all der Kackberieselung) nicht im geringsten. Man hört nun den Capo auch, wenn er mal in eine andere Richtung schreit.

Plötzlich singen wieder ein paar mit da oben !!
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

Hans
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hans »

würde mich wunder nehmen wie die allgemeine meinung, bezüglich der lautsprecher, in diesem forum ist.

lässt sich eine umfrage nachträglich in diesen thread posten?

hans
[RIGHT]LA-B[/RIGHT]

ScoUtd
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ScoUtd »

Hans hat geschrieben:würde mich wunder nehmen wie die allgemeine meinung, bezüglich der lautsprecher, in diesem forum ist.

lässt sich eine umfrage nachträglich in diesen thread posten?

hans
mir egal, solange ich sie nicht im tv höre...
CR7 Fanboy

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

[quote="z basel a mym ryy"]ist mir auch schon paar mal passiert.. gibt die schönsten streits.. ]

es wird uss minere sicht immer schwieriger im oberrang (D3) es isch nit grad wirklig aagnähm wenn me scho liecht heiser isch und ganz allei muess mitsinge. aber y gib nit noch, paschta!

trotzdäm haa ys geschter gnosse wider mol 90min. duur-support in dr kurve unde z'gää!
F.R.B. - Freie Republik Basel

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

@Hans: dann such dir eine andere Kurve, wenns dir nicht passt! :mad:

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

Carlitos_forever hat geschrieben:Warum nicht es gibt in Italien viele Kurven wo der Capo per Lautsprecher in der ganzen Kurve übertragen wird.
was fyr mi kai grund isch s`glyche z`mache. ich dängg nid das es fyr qualität vo dr kurve ä grosse nutze het. das mr abr zu sottige mittel miend gryffe zem unseri kurve zem mitmache animiere, stimmt mi kly nochdängglig.

ich ka abr mit dere alag läbe. ich hoff si bringt schluss am änd au dä efekt wo sich d`iniziante erhoffe.
woher soll ich wissen was ich denke, bevor ich gelesen hab was ich schreibe???

_schnudergoof_basel_
Erfahrener Benutzer

Beitrag von _schnudergoof_basel_ »

duurige hat geschrieben:was fyr mi kai grund isch s`glyche z`mache. ich dängg nid das es fyr qualität vo dr kurve ä grosse nutze het. das mr abr zu sottige mittel miend gryffe zem unseri kurve zem mitmache animiere, stimmt mi kly nochdängglig.

ich ka abr mit dere alag läbe. ich hoff si bringt schluss am änd au dä efekt wo sich d`iniziante erhoffe.
ich finde die anlage eigentlich in ordnung nur hatte ich das gefühl das am donnerstag schon ein bisschen zu viel ins mikro gelalt wurde!habe das gefühl das die kordination schon viel besser ist als zu beginn der saison!

Antworten