Warum keine Capos im Oberrang der MK
- links_usse
- Neuer Benutzer
jup das het au für uns uf em balkon d4 guet tönt ebbe wenn dä capo und biz koordiniert denn klappt das, s brucht sicher keine obe.Muggel hat geschrieben:Also absolut genial han ich geschter gfunde, wo dr'Balkon d'Vorgab gmacht het zu "oh rot und blau.. du weisch genau.."... und s'Parkett unte "s'Echo"..
Das het megamässig geil tönt kha bi uns im B ähne...
Ok, vom Balkon här isch es nid so lut gsi, wie vo dene unte... aber es het glych hammermässig tönt..
Komplimänt an alli dört wo mitgmacht hän![]()
- GenfZürichBasel
- Erfahrener Benutzer
Genau, wir WOLLTEN es nicht verstehen...rhyschiffer1893 hat geschrieben:Genau das meini: für d Alag muesch s Ghör entwickle, wenn me will kames nämmli scho verstoh...![]()
Aber i glaub, dass sich immer no sau vil Lüt frooge: "Was söll das ganze?" (->Nerds!)
Wenn d Capos aber so positiv druff sinn wie geschter, no hänn si gueti chance, dass dr Fungge springt.
Besides: d Alag isch do zum kommuniziere und koordiniere. Für s Singe sinn immer no d Müüler vo de Einzelne zueständig...

- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
Jööö, muesch nit grad beleidigt si wäg däm...GenfZürichBasel hat geschrieben:Genau, wir WOLLTEN es nicht verstehen...![]()

eifach no bitz dr gwöhne muesch Di

MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
- sergio tacchini
- Erfahrener Benutzer
Ich war jetzt auch schon mehrmals im Oberrang und von oben sieht man NUR die Capos! Und es ist schwer sich zu koordinieren mit den Liedern die von unten kommen! Um das zu harmonisieren und synchronisieren wäre es am besten ebenfalls LAUTSPRECHER oben zu instalieren von mir aus nur 1 Lautsprecher im D4. So wird es z.B auch bei den Red Star Fans gemacht! Nur 1 Megafon und mehrere Lautsprecher in der Kurve.
UND WENN MIS HÄRZ GANZ FEST SCHLOOH
DÄNK IIICH NUR AN BLAU ROOOT
OHH FCB GIB ALLES FÜÜÜR
BASÜL BASÜÜL ALE ALE ALEEE ......
DÄNK IIICH NUR AN BLAU ROOOT
OHH FCB GIB ALLES FÜÜÜR
BASÜL BASÜÜL ALE ALE ALEEE ......
- links_usse
- Neuer Benutzer
schissdrägg wenn s so wie s im momänt isch nid klappt wirds au anderst nid klappe wenn sobe au sone gschissene Lutsprächer git muess i doch no dr Bauschuum fürenäsergio tacchini hat geschrieben:Ich war jetzt auch schon mehrmals im Oberrang und von oben sieht man NUR die Capos! Und es ist schwer sich zu koordinieren mit den Liedern die von unten kommen! Um das zu harmonisieren und synchronisieren wäre es am besten ebenfalls LAUTSPRECHER oben zu instalieren von mir aus nur 1 Lautsprecher im D4. So wird es z.B auch bei den Red Star Fans gemacht! Nur 1 Megafon und mehrere Lautsprecher in der Kurve.

träum witer, kasch jo nitemol e plastigsagg odr kläbband inne näh, geschiege den e doose bauschuum...links_usse hat geschrieben:schissdrägg wenn s so wie s im momänt isch nid klappt wirds au anderst nid klappe wenn sobe au sone gschissene Lutsprächer git muess i doch no dr Bauschuum fürenä![]()

Basel ai Liebi!!!
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
- Neuer Benutzer
- rhyschiffer1893
- Erfahrener Benutzer
wie du willsch...links_usse hat geschrieben:i wird sicher e lösig finde nichts ist unmöglich...
im schlimmste fall füll en halt mit körpereigenem Bauschuum dä isch zwar e bizeli bruner aber do überlegt m sichs zweimol s use z kratze

MIR SINNS!
Schooffseggel hat geschrieben: wobi so e hirnerschitterig au eppis positivs het: immerhin het me denn d gwisshait, ass ains vorhande isch
Mol e Froog; y bi au uff em Balkon dehai, aber was genau stört Euch an de Lutsprächer? Im D5 stört das irgendwie überhaupt nitt?!? 

(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
-
- Neuer Benutzer
- links_usse
- Neuer Benutzer
-
- Neuer Benutzer
- links_usse
- Neuer Benutzer
das wurd sich aber no abdunggle loh (ums mit dine wort z`beschrybe). bi au kai fründ vo dere alag aber us ganz andere gründ. gläb nämlig nit das mä so epis nötig hätte.Späcki hat geschrieben:Es tönt mr z "grell" (oder wie beschriibt mr Tön??), mit em Megaphon isch es besser und i verstand öbbe gliich viel.
@ links usse: Bauschuum marsch!!![]()
bi aber gschpannt druff wen mä ime 1/2 joor ka luege wie das ganze gfruchtet het.
woher soll ich wissen was ich denke, bevor ich gelesen hab was ich schreibe???
-
- Neuer Benutzer
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Meine persönliche Meinung:k@rli o. hat geschrieben:wär vo dört ufs Spilfäld abeluegt kunnt nit umhi au e Blick uf d Capos z wärfe. Alles e Frog vo dr Bereitschaft, mit däne "unte" mitzmache. Höggschtens dass dur d Presänz vom ene Atriber uf em Balkon e gwüsse Gruppedruck erzügt wurdi...
warum keine Capos im C oder G?...
Wenn ich singen möchte (kann ich aber nicht

Ich möchte aber das Spiel bzw. die Spieler aufmerksam beobachten, deshalb platziere ich meinen Arsch im C.
Auswärts probiere ich hingegen auch hin und wieder mitzujohlen.
Auch das "FCBaaaaaaaaasel............mir sin dir Treuuuuuuuuuiiiiiiiii" klang hammermässig im C. Schade gibts das nicht auch in der Echoversion (rund ums ganze Stadion [D>C>B>A>D]). Wäre der KnallerMuggel hat geschrieben:Also absolut genial han ich geschter gfunde, wo dr'Balkon d'Vorgab gmacht het zu "oh rot und blau.. du weisch genau.."... und s'Parkett unte "s'Echo"..
Das het megamässig geil tönt kha bi uns im B ähne...
Ok, vom Balkon här isch es nid so lut gsi, wie vo dene unte... aber es het glych hammermässig tönt..
Komplimänt an alli dört wo mitgmacht hän![]()
...Danke @bulldog!...
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
Finde (als D6 Balkönler) die Lautsprecher okay und sie stören mich (im Gegensatz zum offiziellen Lautsprecherprogramm mit all der Kackberieselung) nicht im geringsten. Man hört nun den Capo auch, wenn er mal in eine andere Richtung schreit.
Plötzlich singen wieder ein paar mit da oben !!
Plötzlich singen wieder ein paar mit da oben !!
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.
[quote="z basel a mym ryy"]ist mir auch schon paar mal passiert.. gibt die schönsten streits.. ]
es wird uss minere sicht immer schwieriger im oberrang (D3) es isch nit grad wirklig aagnähm wenn me scho liecht heiser isch und ganz allei muess mitsinge. aber y gib nit noch, paschta!
trotzdäm haa ys geschter gnosse wider mol 90min. duur-support in dr kurve unde z'gää!
es wird uss minere sicht immer schwieriger im oberrang (D3) es isch nit grad wirklig aagnähm wenn me scho liecht heiser isch und ganz allei muess mitsinge. aber y gib nit noch, paschta!
trotzdäm haa ys geschter gnosse wider mol 90min. duur-support in dr kurve unde z'gää!
F.R.B. - Freie Republik Basel
was fyr mi kai grund isch s`glyche z`mache. ich dängg nid das es fyr qualität vo dr kurve ä grosse nutze het. das mr abr zu sottige mittel miend gryffe zem unseri kurve zem mitmache animiere, stimmt mi kly nochdängglig.Carlitos_forever hat geschrieben:Warum nicht es gibt in Italien viele Kurven wo der Capo per Lautsprecher in der ganzen Kurve übertragen wird.
ich ka abr mit dere alag läbe. ich hoff si bringt schluss am änd au dä efekt wo sich d`iniziante erhoffe.
woher soll ich wissen was ich denke, bevor ich gelesen hab was ich schreibe???
- _schnudergoof_basel_
- Erfahrener Benutzer
ich finde die anlage eigentlich in ordnung nur hatte ich das gefühl das am donnerstag schon ein bisschen zu viel ins mikro gelalt wurde!habe das gefühl das die kordination schon viel besser ist als zu beginn der saison!duurige hat geschrieben:was fyr mi kai grund isch s`glyche z`mache. ich dängg nid das es fyr qualität vo dr kurve ä grosse nutze het. das mr abr zu sottige mittel miend gryffe zem unseri kurve zem mitmache animiere, stimmt mi kly nochdängglig.
ich ka abr mit dere alag läbe. ich hoff si bringt schluss am änd au dä efekt wo sich d`iniziante erhoffe.