Raclette git's glaubsNOX hat geschrieben:bei deinem avatar - kommen mir nur hintergedanken ... vorallem in sachen nacht - essen ... wer wird den verspiesen heut nacht ?![]()

wunschzobe: curtis blow konzärt in st gallen.Was machet Ihr hütt zoobe?
Y gläb er zieht Zobe amigs im China King am Bahnhof dr Bode uf.Grga Mali hat geschrieben:Irgendwie nimmts mi no verdammt wunder, wär e glaischwänzzige Chinees wo nid Dytsch cha eigentligg astellt...
Dr.OrgenBaron a.k.a. koksnuttens(m)yndic(tk)atorGrga Mali hat geschrieben:Irgendwie nimmts mi no verdammt wunder, wär e glaischwänzzige Chinees wo nid Dytsch cha eigentligg astellt...
du bisch jo a.bartig...PS: weisch wo s Gschäftsässe statt findet?
So ebbis in dere Art han y mir au dänggt, Riebli schelle neyme oddr so. Abbr die nimmt me jo meischtenz nid mit ans Gschäftsässe.Lou C. Fire hat geschrieben:Y gläb er zieht Zobe amigs im China King am Bahnhof dr Bode uf.
PS: weisch wo s Gschäftsässe statt findet?
@ zigünerfarm: passwort swordfish...Grga Mali hat geschrieben:So ebbis in dere Art han y mir au dänggt, Riebli schelle neyme oddr so. Abbr die nimmt me jo meischtenz nid mit ans Gschäftsässe.
Kei Ahnig wo das isch, weisch du's ? Im China King sälber, dass är grad widdr schaffe cha nach em ässe?
Bingo, aber halt numme als putzendi Servierdüse. S isch em sicher au verbote z schwätze, sogar während em Riebli schelle.Grga Mali hat geschrieben:So ebbis in dere Art han y mir au dänggt, Riebli schelle neyme oddr so. Abbr die nimmt me jo meischtenz nid mit ans Gschäftsässe.
Kei Ahnig wo das isch, weisch du's ? Im China King sälber, dass är grad widdr schaffe cha nach em ässe?
vergisses...Grga Mali hat geschrieben:Isch das dr Code fyr uf d Toilette?
Grga Mali hat geschrieben:Bisch jezz wietig uff mi? Muess es nid so ärnscht neh, y mach nur Spass, y weiss jo, dass dr Code "EE nuull dleii" isch!
und tschüss...curtis blow konzärt in st gallen.
... jo, haha ... muesch aber scho es paar chickz mitbringe und vorallem meeehhhrrr ... coks.Digge hat geschrieben:cool, chani au cho?![]()
das klingt ganz vernünftig - ich kann mir vorstellen das es den meisten so ergeht - und würde ich nicht einfach so aus spass etwas zusammen dichten .. würde ich so ehrlich sein wie du und es zugeben .. das einen ruhigen abend mit einem glas wein vor dem fernseher es auch schon machen wird.tilly hat geschrieben:ich werde den heutigen abend sowie den rest des wochenendes ausgiebig nutzen, um meine arbeitskraft zu reproduzieren, damit ich am montagmorgen meinem arbeitgeber wieder frisch und munter für die bewältigung neuer aufgaben zur verfügung stehe.