Matur '06

Der Rest...
Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Grga Mali hat geschrieben:Han y jezz au no nie gheert, abbr wohrschynzz hän d Fyzz in dr Klass (wo jo am Gym sicher in dr Yberzahl sin) das welle, will eini uf Vox gseh het, dass es dert potänti Stächer umehet.
wo zu allem ane no dr Krummdolch schnäll zyggt hän, wenn d Buebe de Mumie unter dr Schleier wän luegge
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

M!VV!
Benutzer

Beitrag von M!VV! »

Lou C. Fire hat geschrieben:E Maturreis uf Tunesie?
Ja leider :( schweineteuer und laut Internetberichten schäbige Hotels.
Blöde Rundreise mit 4 mal Hotelwechseln und einer Kultur die mir nicht symphatisch ist.

Wären lieber nach Prag oder so...
Ich hoffe meine Verdauung macht nicht schlapp auf der Reise, sonst wirds lustig nach Zürich :eek: :rolleyes:

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

@Supersonic: Passerelle-Lehrgang?
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

M!VV! hat geschrieben:Ich hoffe meine Verdauung macht nicht schlapp auf der Reise, sonst wirds lustig nach Zürich :eek: :rolleyes:
Also wenn si schlapp macht, denn isch jo nid so schlimm, y wurd lieber hoffe, dass si nid uf Hochtoure lauft, sunscht wirds denn eher unagnähm...
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

M!VV!
Benutzer

Beitrag von M!VV! »

Hochtouren, das hab ich gesucht :)

Wir sind 15 in der Klasse. 3F und etwa 12M glaube ich :p .
Wieviel die Frauen mitzureden hatten weiss ich nicht mehr.
Klar muss man Kompromisse eingehen bei der Auswahl der Destination, aber meiner Meinung nach lief nicht alles ganz demokratisch ab.
Da konnten beispielsweise Vorschläge durch eine/n einzige/n Schüler/in abgewählt und in den Sand gesetzt werden. So landeten wir bei Tunesien...
Am Anfang war sogar noch die Rede von täglichem rumreisen im Car und immer ein anderes Hotel.
1 Woche mit Flug für 1300.- find ich ehrlichgesagt überrissen.

Admiral von Schneider
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Admiral von Schneider »

M!VV! hat geschrieben:Hochtouren, das hab ich gesucht :)

Wir sind 15 in der Klasse. 3F und etwa 12M glaube ich :p .
Wieviel die Frauen mitzureden hatten weiss ich nicht mehr.
Klar muss man Kompromisse eingehen bei der Auswahl der Destination, aber meiner Meinung nach lief nicht alles ganz demokratisch ab.
Da konnten beispielsweise Vorschläge durch eine/n einzige/n Schüler/in abgewählt und in den Sand gesetzt werden. So landeten wir bei Tunesien...
Am Anfang war sogar noch die Rede von täglichem rumreisen im Car und immer ein anderes Hotel.
1 Woche mit Flug für 1300.- find ich ehrlichgesagt überrissen.
glaub mer, prag wär besser gsi ;)

so jetzt machschs beschte druss und loschi überrasche :)
&quot hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
&quot hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.

chickens**t
Benutzer

Beitrag von chickens**t »

Schooffseggel hat geschrieben:däm fall muttenz?
c'est correcte... oder so ähnlich :D

Captain Sky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Captain Sky »

Schooffseggel hat geschrieben:i wuurd unbedingt e bitzeli schoggi mitnää: vier stund sin sehr lang, wenn di nonstop muesch konzentriere. wenn merggsch, ass d konzentration langsam noochelosst, druggsch e bitz schoggi iine, das goot erheet dr bluetzuggerspiegel und du kasch sofort wieder voll konzentriert wittermache. het sich bi mir sehr bewäärt
Ich dachte eigentlich, dass das mit dem Essen klar sei, darum habe ich es nicht geschrieben. Es gibt natürlich auch andere Möglichkeiten als Schoggi. Sehr beliebt sind zum Beispiel irgendwelche Sportlernarungen (Dextro, isotonische Getränke etc.). Ich war da immer eher konservativ und habe etwas süsses (Schoggi-Weggli oder so) und etwas salziges (Laugenweggli) mitgenommen, dazu 1.5 Liter Wasser (die ich jeweils ganz getrunken habe). Trinken scheint mir mindestens so wichtig wie essen. Andere setzen beim Trinken eher auf Koffein in Form von Cola RedBull. Ist wohl alles Geschmacksache.
Essen/Trinken kann auch fest in den Prüfungsablauf als kleine Verschnaufpause eingebaut werden. Zum Beispiel wenn man einen Aufsatz schreibt, macht man zuerst etwas in Richtung Brainstorming und Konzept und wenn man das dann hat, isst man kurz etwas, lässt das Ganze sich setzen und macht sich dann ans Ausformulieren...

busfahrt
Benutzer

Beitrag von busfahrt »

chickens**t hat geschrieben:c'est correcte... oder so ähnlich :D
freu di uff dr apéro nachdäm d matur bestande hesch im foyer... kasch di
voll laufe loh...

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

würd mi!!!

freued euch ufd feschter!!! ihr wärded nie me in euchem läbe sooo vil alkohol in sonere churze ziit trinke!!
PETRIC RAUS

edge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von edge »

Schooffseggel hat geschrieben:ha d maduur vor e me joor gmacht.
i wuurd unbedingt e bitzeli schoggi mitnää: vier stund sin sehr lang, wenn di nonstop muesch konzentriere. wenn merggsch, ass d konzentration langsam noochelosst, druggsch e bitz schoggi iine, das goot erheet dr bluetzuggerspiegel und du kasch sofort wieder voll konzentriert wittermache. het sich bi mir sehr bewäärt

usserdäm wuurd i frie gnueg koo und unbedingt luege, ass e fänschterblatz hesch. d meegligkait, ab und zue kenne uss em fänschter luege und so dr kopf fir e baar sekunde kenne "duurelyfte" ka e riisige vordail syy.
vor allem: wenn in dr mitti vom zimmer hoggsch muesch bi jeedere kopfbeweegig uffpasse, ass es nit so ussgseet, ass wuurdsch versueche z spigge! wenn am fänschter hoggsch, hesch daas probleem scho mol nit.

und zem schluss: nimm d priefige ärnscht - aber verkrampf di nit. lieber am oobe voorhär rächtzyttig ins bett - jetz isch eh z spoot zem leere (v.a. bi de schriftlige). wenn dr kopf ainigermasse frei hesch, denn wirdsch gsee, ass das alles halb so wild isch.

i wintsch dir uff jeede fall viil gligg!

p.s. was hesch fir e schwerpunggtfach?
Danke gäll, au an die andere.

i ha spanisch als schwerpunktfach.

jojo, das wird scho. wie ihr jo au alli saget freu i mi ufd festli nachene (odr au derzwüsche, grad nach dr letschte schriftliche natürli ;) ). das wird mr ä spässli :D und denn no die usem jüngere joorgang disse, wo no dört müen blibe...

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Schooffseggel hat geschrieben: i wuurd unbedingt e bitzeli schoggi mitnää:
Absolut falsch!
Schoggi pusht di am Afang zwar uf, doch denn machts di umso mieder!
Nach 2 Stunde wirsches gspyyre!
Nimm lieber Nyssli (Haselnyss und so Zyygs), DAS pusht!
ZANNI RAUS

Schnitzelbrot
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schnitzelbrot »

es goht doch nüt über es guets Schnitzelbrot. Das hebt au es Zitli !
:)

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

Supersonic hat geschrieben:Absolut falsch!
lass mich mal überlegen... eine schriftliche maturaprüfung dauert in der regel 4 stunden. die konzentration sollte wohl nicht schon in den ersten zwei stunden flöten gehen, ergo ist schokolade eben doch gut.

F.i.s.t.

Beitrag von F.i.s.t. »

jäwoll, binis abem dunnschtig au dra.

a propos maturfeschter, wenn und wo händ ihr so euri feschter?

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Ceccaroni2 hat geschrieben:jäwoll, binis abem dunnschtig au dra.

a propos maturfeschter, wenn und wo händ ihr so euri feschter?
Gfeschtet wird normalerwis noch de schriftliche und denn direkt noch dr letschte mündliche. also ich ha ca 10min noch dem ich mini letschti mündlichi gha ha scho e fläsche champgner dunde gha und bi alli go nerve, wo no am lere für prüfige gsi sind.

176-671
Benutzer

Beitrag von 176-671 »

The Dome hat geschrieben:Gfeschtet wird normalerwis noch de schriftliche und denn direkt noch dr letschte mündliche. also ich ha ca 10min noch dem ich mini letschti mündlichi gha ha scho e fläsche champgner dunde gha und bi alli go nerve, wo no am lere für prüfige gsi sind.
ich hatte das "glück" der letzte der klasse zu sein, der seine mündlichen prüfungen hatte. naja, das empfangskomitee mit zigaretten und bier direkt vor der türe war auch nicht ohne :D

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

176-671 hat geschrieben:ich hatte das "glück" der letzte der klasse zu sein, der seine mündlichen prüfungen hatte. naja, das empfangskomitee mit zigaretten und bier direkt vor der türe war auch nicht ohne :D
Bis der letzte bei uns fertig war, war ich schon lange dabei mein Rausch auszuschlafen. Bei uns hatten einige am nächsten Tag noch eine Prüfung.

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Supersonic hat geschrieben:Absolut falsch!
Quatsch, was feines von Hector dem Kolumbianer, DAS hilft!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Lou C. Fire hat geschrieben:Quatsch, was feines von Hector dem Kolumbianer, DAS hilft!
Das hilft ersch bi de myndliche Priefige. ;)
ZANNI RAUS

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

176-671 hat geschrieben:lass mich mal überlegen... eine schriftliche maturaprüfung dauert in der regel 4 stunden. die konzentration sollte wohl nicht schon in den ersten zwei stunden flöten gehen, ergo ist schokolade eben doch gut.
Sorry aber das isch e absolute Seich!
Wennde am Morge 4 Stunde und am Nomidaag nomol 3-4 Stunde Priefige hesch schluucht di das zimligg. Nimm am Morge Schoggi und du kasch di am Nomidaag nyme konzentriere. S goht schnäller als de dänggsch!
Wichtig isch nadierlig au dasme vor, während und zwysche de Priefige gnueg trinkt.
ZANNI RAUS

The Dome
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Dome »

Zumindest in M'stein hast du nie 2 Schriftliche an einem Tag. Ausserdem weshalb etwas mit nehmen? Gebt doch einfach etwas Gas und dann seid ihr nach 2 Stunden fertig und könnt die restlichen 2 Stunden schlafen. :D

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

ich setz syyt bald 20 joor uff banane und an dr matur byni au guet gfahre drmit. ich ha zwar e eidg., wo ohni vornote und unbekannte examinatore zuesätzligi handicaps het, aber s schlimmschte wo ka passiere isch, dass me durelrasslet und 1 joor ahängge muess. dorum würdi mi nid gross anderscht vrhalte und konsumiere als bi normale priefige, do isch jo au immer s wiederholende schueljoor zur debattge gschtande. e joghurtdrink ka sicher nid schade oder e guete orangesaft.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Huber hat geschrieben:@Supersonic: Passerelle-Lehrgang?
Was isch das?
Ha e normali eidgenössischi Matur absolviert.
(Ha nach dr Sek welle e Lehr mache, das het denn us vrschiidenschte Grynd nit klappt, also binis ins Privat-Gymi und ha denn drfyr di wirgligg miehsami Matur "dörfe" mache. Freiwillig hätti di Eidgenössischi nie im Läbe gmacht! :p )
ZANNI RAUS

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Supersonic hat geschrieben:Was isch das?
(Ha nach dr Sek welle e Lehr mache, das het denn us vrschiidenschte Grynd nit klappt, also binis ins Privat-Gymi und ha denn drfyr di wirgligg miehsami Matur "dörfe" mache. Freiwillig hätti di Eidgenössischi nie im Läbe gmacht! :p )
woby sie au höcher aprise wird als sie wirklig isch. dr schtoff isch jo genau dr glyychi. natürlig isch dr drugg halt scho en andere, wenn de kantonal mol ins letschte semeschter ko bisch ka jo nümm viel schief laufe.
bruuchsch halt e schuel, wo di richtig yschätzt.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

falco

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

the kaiser. hat geschrieben:dr schtoff isch jo genau dr glyychi. natürlig isch dr drugg halt scho en andere, wenn de kantonal mol ins letschte semeschter ko bisch ka jo nümm viel schief laufe.
Logisch isch dr Stoff dr glyychi, aber d Bandbreiti isch grösser. Du weisch jo nit was genau an dr Matur kunnt, ergo muesch di uf alles vorbereite. All myni Kolege wo e Huusmatur gmacht hän, hän genau gwysst was i wellem Fach grogt wird... Das machts doch au scho vill eifacher.
Das mitm kantonal raff y jetzt nit, villicht isch bi eych no andersch gsi als bi uns?
ZANNI RAUS

Huber
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Huber »

Supersonic hat geschrieben:Was isch das?
http://www.sbf.admin.ch/htm/bildung/mat ... lle-d.html

Gruss
Ein Mensch hat dreierlei Wege, klug zu handeln:
Erstens: Durch Nachdenken - das ist der edelste. Zweitens: Durch Nachahmen - das ist der leichteste. Drittens: Durch Erfahrung - das ist der bitterste.

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Supersonic hat geschrieben:Logisch isch dr Stoff dr glyychi, aber d Bandbreiti isch grösser. Du weisch jo nit was genau an dr Matur kunnt, ergo muesch di uf alles vorbereite. All myni Kolege wo e Huusmatur gmacht hän, hän genau gwysst was i wellem Fach grogt wird... Das machts doch au scho vill eifacher.
Das mitm kantonal raff y jetzt nit, villicht isch bi eych no andersch gsi als bi uns?
ha wiegseit au e eidg, quantitativ hesch natürlig rächt. aber die schriftlige sin genau glyych schwär. mit kantonal hani gmeint, dass wenn de an die kantonal matur gosch, viellicht eine vo dr klass nid beschtoht. bim eidg. c sins 40%, allg glaub über 25.

falco

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

the kaiser. hat geschrieben:aber die schriftlige sin genau glyych schwär.
Nit wennde im Vornherein scho weisch was kunnt. ;)
ZANNI RAUS

Supersonic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Supersonic »

Aha. Nei ha wie gseit kei Bruefsmatur gmacht sondern e "Gymi-Matur".

Cheers
ZANNI RAUS

Antworten