the kaiser. hat geschrieben:saged emol, wo mir männer fähler mache, viellicht könne mer jo öbbis ins bewusstsy riefe oder wyyteri faux-pas vrhindere.
-weles isch zb e satz, wo me als maa nie dörf sage ?
-wie ka me euch e wirkligi freud mache ?
-weles isch dr gsundi mix us gnueg ufmerksamkeit und nid z fescht klammere ?
-wiewyyt närve bricht über ex-e, wieviel söll me vrzelle und wenn ufhöre, allg über fraue ?
-wieviel komplimänt sin guet, wenn foots afo närve ?
-was beleidigt und verletzt euch ?, denn meischtens passierts ohni bösi motiv, trotzdäm isch dr schade oft gross und viel gschirr zerschlage.
the kaiser. hat geschrieben:es goot um mentalität, identität, grundwärt und ideal. wenn my fründin nid die glyyche oder zumindescht ähnligi het, isch sie nid die richtigi, denn passts eifach nid. ich möcht e fründin, wo mir ähnlig isch, anderi suech viellicht dr gegesatz, was bi mir aber nid dr fall isch.
me muess reschpäkt, taktgfühl, aschtand, positivismus, vrschtändnis und yfühligsvrmöge zeige und va diräkt gravierendi problem aschpräche, das isch s allerwichtigschte, denn tauche nämlig mind. 80% vo de problem gar nid uff. wenn mes nid aschpricht, entschtöhn missvrschtändnis, vrletzige, irreparabli schäde und küeli, wo nümm z korriigerre sin.
ja klar muss man zusammenpassen, aber es gibt immer kleine reibungspunkte
und das habe ich damit gemeint, wegen probleme lösen und so...
Beim Fussball verkompliziert sich alles durch die Anwesenheit des Gegners.
Jean-Paul Sartre
cinyna hat geschrieben:so viel gedanke macht sich e richtige maa nid..
widerschpruch, ha nur die gröschte nörgelargumänt ufzellt, wo fraue über ihri ex-fründe ablöön.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
[quote="prattela"]ja klar muss man zusammenpassen, aber es gibt immer kleine reibungspunkte
und das habe ich damit gemeint, wegen probleme lösen und so... ]
natürlig, und denn muess me sich halt arangiere, was kei problem sött si, wenn me sich e bitz mieh git.
es git aber au partner, wo meine, dr andere vrbiege z könne, was imo von eme intolerante wäse züügt und nurbemitleidenswärt isch .
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
Basel_one love hat geschrieben:also...entgege gwüsse behauptige stoht jetzt do die umfrog und i hoff uf vili antworte, natürliche in erster linie vo dä wibliche user in däm forum!
Regle Nr. 1, sag nie zu me ne maa, er sig härzig...
zu hart dini uswahl!!
Haha, die einzige Chance für die armen Streber, welche immer auf dem Pausenplatz verschlagen wurden...
Zum Glück bin ich kein Streber, habe aber trotzdem einen guten Lehrplatz (KV)
cinyna hat geschrieben:so viel gedanke macht sich e richtige maa nid..
kaiser isch äu kei richtige maa ...
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
nogomet hat geschrieben:kaiser isch äu kei richtige maa ...
tschösssss, ryyt mit em john wayne und dyym gwehr in sunneuntergang du maskulini idealoffebarig
das sin nid richtige männer, sondern entweder sozial inkompetänti oder dümmling, bi nur uff das ygange, wo die meischte fraue beklage.
falco
-gutes und gepflegtes aussehen
-ehrlich
-treu
-humorvoll
-nicht zu intelligent, aber auch nicht dumm
-selbständig
-selbstbewusst
-eigene Meinung haben
-spontan
-kein langweiler
-nicht zu schüchtern
- ....
Dark Coyote hat geschrieben:jetzt han ich doch gmeint nid zu nüchtern!
wieso nid z intelligänt? hesch angst
ja extrem:-) nein, einfach kein Klugscheisser, der immer meint, er wisse alles besser und der 90% seiner freizeit damit verbringt, den wirtschaftsteil der Zeitung zu auswendig zu lernen...
[quote="John_Clark"]ehm Herr Kaiser, du luegsch das falsch a. S goht nid drum, öb DU ihre Asprüch gnüegsch - sondern öb sie DINE Asprüch gniegt. Sunscht cha si grad goh. ]
sowohl als auch
wenn ich de aschprüch nid gnieg, beruets meischtens uf gegesitigkeit. und vo wäge nid gniege: denn sött me erscht gar nid mit ihre go, aka für mi entscheide halt immer die erschte 15 sekunde, dh usseh und dr erscht satz wo sie seit, am beschte no wenn sie grad no lächlet. denn hesch e gsamtydrugg, wo sich meischtens bewohrheitet, ich halt nüt vo monate- oder gar johrelanger kollegschaft, das muess grad yfahre.
falco