FIFA Manager 2007
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
zock jetzt selber und frog nit so scheissEckfahne hat geschrieben:ich fang jetzte a zocke... wie isch es so?

- Erfahrener Benutzer
Stormy hat geschrieben:Da steht etwas von AUSLAGERUNGSDATEI. Wahrscheinlich ist bei dir die Grösse für diese Datei beschränkt oder sie wird auf der falschen Partition angelegt.
Systemsteuerung -> System -> Erweitert -> Systemleistung -> Einstellungen -> Erweitert -> Virtueller Arbeitsspeicher -> Ändern
was muss ich jetzt ändern? bin überfordert...

"Zurzeit zugeteilt" war auch schon auf 768 MB, klappte trotzdem nicht mit dem Spiel.
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
goht glaub nur miteme pad, sovil ich weissRooney hat geschrieben:Cha mir eine Erkläre wie me im 3 D Modus spielt? Oder muess ich e Joystick kaufe?
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
e guete tipp an alli. lehred jez de manager kenne. wartet aber no mit "richtig spiele"
öbbe nacheme monet gits allerlei teamwappe und anderi ligene au in afrika und asie sowie vil me spielerbilder... und wenn me denn die installiert muess me e neus spiel avo, dass alles wirksam isch.
nur e tipp
öbbe nacheme monet gits allerlei teamwappe und anderi ligene au in afrika und asie sowie vil me spielerbilder... und wenn me denn die installiert muess me e neus spiel avo, dass alles wirksam isch.
nur e tipp

- Benutzer
- bulldog™
- Wohnort: ... home sweet home ... my home is my castle ... here and there ...
fir die wo nytt kenne warte bis e game im laade isch ...
unter http://www.wog.ch kha meh d games portofrei bstelle und hett sii in dr regel 1-2 daag vor em laadeverkauf im briefkaschte ...

unter http://www.wog.ch kha meh d games portofrei bstelle und hett sii in dr regel 1-2 daag vor em laadeverkauf im briefkaschte ...

die ainte kenne mi und die andere könne mi ...
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wir sind Fans... Wir sind Kult... Wir sind Basler... und Stolz darauf...
Merke: " kommt der Kommerz ... geht die Fankultur ... Fussballfans sind keine Verbrecher ... Back to the roots ... !"
Wieso dich erschlagen? Wär doch ein guter DealRooney hat geschrieben:Ich ha grad dr Zanni für 280000 Euro an GC verkauft![]()
Drfür ha ich für 575000 dr Rafael vo Zirü kauftso jetzt erschlagt mich
![]()

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
- my passion fcb
- Benutzer
- Agglomeritaner
- Erfahrener Benutzer
Ha mrs game geschtr au no zue to. fang di erscht saison mit HELLAS VERONA a...
ha mi zwar ebiz gschämmt. Be e huere Anstoss-Fan, abr syt dr Gerald be EA-Sports schafft, bringt Ascaron nur no vrbuggti Games uuse und so machts halt aifach kai spass, bsunders no oni originalnääme, abr jo. was willsch mache!
Geschtr bini scho zschpoot cho woni mit dr fründin abgmacht ha
und hyt loni woorschins sogar dr EHC-Match uss
, drmiti Hellas Verona ind Serie A cha fiere!!!
Stargi, sangue, violenza sempre piu, brigate gialloblù, brigate gialloblù!
Chievo, che vergogna per la nostra città!
Ah no e tipp an alli, bevor dr richtig spieled, dient no biz im Editor ummebaschtle(nai, nid cheate), Erzfiind fo Basel isch momentan Bellinzona und Thun
!
ha mi zwar ebiz gschämmt. Be e huere Anstoss-Fan, abr syt dr Gerald be EA-Sports schafft, bringt Ascaron nur no vrbuggti Games uuse und so machts halt aifach kai spass, bsunders no oni originalnääme, abr jo. was willsch mache!
Geschtr bini scho zschpoot cho woni mit dr fründin abgmacht ha

Stargi, sangue, violenza sempre piu, brigate gialloblù, brigate gialloblù!
Chievo, che vergogna per la nostra città!
Ah no e tipp an alli, bevor dr richtig spieled, dient no biz im Editor ummebaschtle(nai, nid cheate), Erzfiind fo Basel isch momentan Bellinzona und Thun

- my passion fcb
- Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
wennd mit entlassige spilsch denn sötsch eigentlich au agebot vo anderne verein becho. alli ligene hesch wennde am afang bi de istellige "alle ligen auswählen" nimsch.drmichi hat geschrieben:kani nur agebot vo andere ligene becho wenni die au am afang usgwählt ha?
wie chani beidi schwizer lige uswähle?![]()

- Erfahrener Benutzer
bin in der 1. saison mit dem FCB 3. geworden - Vorstand war zufrieden
Jetzt auf die neue Saison hab ich Stefan Klos, TW von Glasgow Rangers gekauft und Bernt Haas und Christoph spycher. Jetzt forder Vorstand den 1. Rang. Franco Costanzo musste ich auf die Ersatzbank verbannen weil der hielt jetzt nichts...

Jetzt auf die neue Saison hab ich Stefan Klos, TW von Glasgow Rangers gekauft und Bernt Haas und Christoph spycher. Jetzt forder Vorstand den 1. Rang. Franco Costanzo musste ich auf die Ersatzbank verbannen weil der hielt jetzt nichts...

---------------------------------------------------------------------
René, chunnt no öppis?
René, chunnt no öppis?