Hauslieferdienste

Der Rest...
d123
Erfahrener Benutzer

Beitrag von d123 »

pizzeria pergola (bim bahnhof dornach-arlesheim)!
"May you be in heaven half an hour, before the devil knows you are dead"

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Rhykurve hat geschrieben:...und wie wärs mit ere 40cm pizza vo detto pronto an de klybeckstross. Für e grosse Hunger und erscht no günschtig
Kenni scho lang... wohl eine vo de Top 3 Pizzalieferante.
Aber ihr ignorante, i ha e Asia Food welle.
Hanis halt mol bim Asian Express bstellt. Zügs isch heiss acho, zytlich passend und s isch "guet" gsi. Nit dr überhammer, aber s isch ganz guet gsi.
Einzig Nochteil: Min. Bstellig 30.- zu mir und den chunts z tüür. Hänt zu zweit bstellt und no massig übrig...längt für Morn no. Schlussändlich chunts pro Person ca. Fr. 20.-. Was ganz okay isch. Kei bock zum koche ka, vo däm här voll okay und nit soooo misslich wie ich zerscht befürchtet ha.

Milkman
Benutzer

Beitrag von Milkman »

Dorebach isch super!

Scheisse sin Piazza Taxi und Pizza Blitz

d123
Erfahrener Benutzer

Beitrag von d123 »

Asie Express isch guet..
uf dornach isch mindeschtbschtellig chf 60.. aber easy zu zweit halt fett food bschtellt..
"May you be in heaven half an hour, before the devil knows you are dead"

bumbui
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bumbui »

wie kame dä Food vom Asia Express guet finde?Eimol bstellt und sitdäm nie me. Dä Tiefküehlfertigfood kann ich au z.B. im Coop kaufe und isch ersch no günschtiger.

Wenn ich z.B. thailändisch will, bstell ich bim Siam Restaurant. Git au take away,doch me muess s Esse halt hole.
[CENTER]http://www.uandj.ch[/CENTER]

[CENTER](c) bumbui, 2007 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

bumbui hat geschrieben:wie kame dä Food vom Asia Express guet finde?Eimol bstellt und sitdäm nie me. Dä Tiefküehlfertigfood kann ich au z.B. im Coop kaufe und isch ersch no günschtiger.

Wenn ich z.B. thailändisch will, bstell ich bim Siam Restaurant. Git au take away,doch me muess s Esse halt hole.
Guet isch relativ, wie scho gseit. Aber grottig isch es nit gsi..
Klar mach ich mir so sache au sälber, aber has mol welle usprobiere und kei bock zum Koche ka. Ha schlächters erwartet. Also d Szechuan sauce isch sogar sehr guet gsi und do kasch dini fertigprodukt vom Coop wägschmeisse. Gege e Restaurant muess dr Asian Express natürlich nit aträtte. Aber das sött eh klar si.

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

d123 hat geschrieben:Asie Express isch guet..
uf dornach isch mindeschtbschtellig chf 60.. aber easy zu zweit halt fett food bschtellt..
Das halt biz eländ mit em Min. Preis... 60.- isch aber brutal happig! Aber schlussändlich wenn zu zweit bstellsch chunts nit sooo düür, wie me uf e 1. Blick dänkt und bisch uf jedefall satt oder hesch sogar no übrig.
Allerdings muessi au sage, dassi unter "Fried Rice" was ganz anders erwartet ha als vom Asian Express usegäh wird.

Basler83
Benutzer

Beitrag von Basler83 »

Bim Pizza-Blitz sött me aifach kai pizza bschtelle. Alles anderi isch in ordnig. Knoblibrot isch absolut s'beschte. dörf aifach nachher kai frau träffe...

Blutengel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Blutengel »

Meiner Meinung nach gibt es die beste Pizza und den besten Service beim Cedro Dorenbach. Grosse Portionen und gute Preise.

Habe aufgrund der guten Bewertungen hier mal Pizza Veloce ausprobiert und muss sagen ich war leider entäuscht. Zuerst einmal hatte die Pizza über 1 Stunde, obwohl mir gesagt wurde 30-40 Minuten. Eine Rückfrage ergab, dass sie viel zu tun haben. Naja., kann ja mal passieren. Leider war dann der Pizzaboden auch noch ziemlich gummig. Positiv war die gute Tomatensauce.

Werde der Firma jedoch wohl zu einem späteren Zeitpunkt nochmals eine Chance geben.

Von Pizza Blitz und Pizza Taxi kommt bei mir nichts mehr ins Haus.
[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13
** #MED_10**
[/CENTER]

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

@ Blutengel:

1 Std. ?!! Du Glücklicher... ich hatte damals 90 Minuten zu warten... vom Voltaplatz nach Riehen ist ja auch eine riesen Strecke :rolleyes:
Pizza war kalt, jedoch gut. Werde es beim nächsten mal (nach 2 Jahren) noch einmals versuchen....

Antworten