word in pdf

Der Rest...
Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Kawa hat geschrieben:Loucilein, wer von uns hat hier wohl massiv mehr Beiträge verfasst ?
Klassisches Eigengoal, spiel du ruhig weiter mit deiner Gummisussle ....
kunnsch mr vor wie dr Fisch im Netz!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Lou C. Fire hat geschrieben:Meinsch isch'r wirglig sone schlaus Kepfli. Viilicht het'r jo numme kei Fryndin, well'r immer Compüterle muess? hmmm, das wurd au erkläre, as er e Gummisussle het, die kame ungfrogg zwische zwei downloads knalle!
Y glaub dr Kawa het ebe au "bruefligg" mit Gombiuddr ztue, sunscht wysst dä nid so viel... Jezz mien mir nur no usefinde was är genau macht....

Hesch eigentligg Schlofsteerige gha gescht?
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Grga Mali hat geschrieben:Y glaub dr Kawa het ebe au "bruefligg" mit Gombiuddr ztue, sunscht wysst dä nid so viel... Jezz mien mir nur no usefinde was är genau macht....
95% vo dene IT-Freaks woni kenneglernt ha stingge, schyynt e Bruefskranket z si. dasch jezz im Pfall nid dr Kawa gmobbt, dasch ganz eifach d Erfahrig, woni in de letschte Joohre gmacht ha
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Fussballheld
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fussballheld »

FinePrint gits au no http://www.fineprint.com/

isch zwar kostepflichtig, het aber trial-versionen (und es git jo au no serialz...)

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Lou C. Fire hat geschrieben:95% vo dene IT-Freaks woni kenneglernt ha stingge, schyynt e Bruefskranket z si. dasch jezz im Pfall nid dr Kawa gmobbt, dasch ganz eifach d Erfahrig, woni in de letschte Joohre gmacht ha
Und an was chennt das lige? Y mein die sin jo däägligg vo so vilne Chiehlpropäller umgä, do setts jo eigentligg durelyfte oddr nid?
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Blue Jay
Benutzer

Beitrag von Blue Jay »

Gits eigentlich au was in die anderi richtig, vom pdf widr zruck zum Wörd, so dass nit ganz alli formatierige im arsch sinn und snit e million zieleumbrüch het???

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Blue Jay hat geschrieben:Gits eigentlich au was in die anderi richtig, vom pdf widr zruck zum Wörd, so dass nit ganz alli formatierige im arsch sinn und snit e million zieleumbrüch het???
Nüt würklich bruchbars, will s PDF isch jo e virtuelle Usdruck
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Grga Mali hat geschrieben:Und an was chennt das lige? Y mein die sin jo däägligg vo so vilne Chiehlpropäller umgä, do setts jo eigentligg durelyfte oddr nid?
y glaub die sin dr ganz Daag am schwitze, well si wysse, as sie im Grund gnoh ebis verkaufe, wo sie aigentlig sälber gar nid vrstehn.

Lemieux
Benutzer

Beitrag von Lemieux »

clainti hat geschrieben:Ich muss so ne Arbeit verschicken und sie sollte in pdf-format sein.
Hat jemand ne Ahnung, wie ich aus einem word ein pdf mache? Merci
locker auf adobe.com klicken, dort unter create pdf-online einen account eröffnen und schon hast Du 5 Trial-Konvertierungen. Funktioniert einwandfrei und legal, braucht ca. 3 Minuten Zeit...

Antworten