Wiss Informatikschule

Der Rest...
Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Dark Coyote »

Intruder hat geschrieben:Wilsch mol im bf2 drunter ko??????
bf2 spiel ich im moment leider gar nid! CSS isch zuekunft also wenn emol e squad stelle chasch nume melde! :D

clan basilisk rockt d Schwytz! :eek:
Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher

Eckfahne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Eckfahne »

Dark Coyote hat geschrieben:bf2 spiel ich im moment leider gar nid! CSS isch zuekunft also wenn emol e squad stelle chasch nume melde! :D

clan basilisk rockt d Schwytz! :eek:
Nanana, ich glaub ich ha di au scho hart abeglo, zwar gsnipered, aber he, es goht um s Prinzip!

@comandante: Ich find au anderi wäg für Suizid!

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Eckfahne hat geschrieben:Nanana, ich glaub ich ha di au scho hart abeglo, zwar gsnipered, aber he, es goht um s Prinzip!

@comandante: Ich find au anderi wäg für Suizid!
Kei angst jetzt chasch cho! :D fliessig am trainiere, sunst wenn no e koleg stellsch chöne mir e 2on2 mache jede dörf e map ussueche und den gohts ab uf unsere server!

Mir warte druf :D

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Kawa hat geschrieben:Assembler war ja wohl kaum ein designter Code, da wurde meistens nur nach dem Motto programmiert : völlig egal wie unübersichtlich, hauptsache 100 Byte und 1 Nanosekunde gespart ....

Nicht mehr benötigten Init-Space mit Code überlagern etc., was soll daran designet sein ?

PS : Hab ich selber auch jahrelang gemacht ....
Hast du Recht auch mit Assembler kannst du völlig abstruse Sachen programmieren, da wo ich noch auf Assembler gearbeitet habe wurde jedoch auch auf ein anständiges Design geachtet. Es geht mir eher darum das viele zwar Hochsprachen etc. programmieren aber eigentlich keine Ahnung haben was denn genau auf der Maschine passiert. Ist eben schade, wüssten sie es würde von vielen IT-Anbietern nicht so ein Bullshit programmiert werden.
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

Intruder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Intruder »

Dark Coyote hat geschrieben:Kei angst jetzt chasch cho! :D fliessig am trainiere, sunst wenn no e koleg stellsch chöne mir e 2on2 mache jede dörf e map ussueche und den gohts ab uf unsere server!

Mir warte druf :D
Dr Eckfahne und ich nehme euch scho mol usenander. Hend er e eigene Server? Apropos wieso nid CS?

Dark Coyote
Erfahrener Benutzer

Intruder hat geschrieben:Dr Eckfahne und ich nehme euch scho mol usenander. Hend er e eigene Server? Apropos wieso nid CS?
CS spiele mir nüm umgstellt uf CSS ;) Bi dr Meinig das es sowiso Zuekunft het obwohl jetzt no alli CS am game sind!

Hejo TS und Server wärde vo uns zur verfühegig gstellt! Also auf jetzt wenn händ dir zyt :-) und welli Map ? jede dörf eini uswähle :eek:

Antworten