isch mr au scho probiert .. ha eifach gwartet bis dr akku dunde gsi isch und denn ischer wiedr glofe *gAmadrillo hat geschrieben:muahaha hart
aber leider ergänzed mir eus prima...ich chan das verfiggte grät nümm abstelle...ich wart emol bis de akku lär isch..
han no nie es grät wo so tür isch mit so vil mängel gseh..fascht scho wider kultig![]()
iPod Problem - HILFE!!
-
- Neuer Benutzer
jo,ich han dr hold-schieber jeeenschti moll hind und här gschobe und nochher die 2 taste druck,aber nix...!soulwind hat geschrieben:hesch obe ufem ipod das sicherigsteil (zum sperre/entsperre) öpe 10x schnäll hie und här gschobe und denn erscht diä 2 taste (runde+menü) glichzitig druggt? bi mir het das no immer funktioniert!?
messi, aber das funkt nid, will wenn ich ihn aschliess muessi mi entscheide obi ne will synchronisiere oder oberen gar nid erkennt/azeigt..tonton hat geschrieben:Isch bi Bearbeiten=>Einstellungen=>iPod heisst automatisch synchronisieren oder so ähnlich..
wenni also nei drück, den stod unter iPod = kein IPot angeschlossen
also chani au kei Istellig ändere..
muess irgend e anderi möglichkeit gäh?!?
- crazychillbär
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ha grad e problem mit mim Ipod und hoff s cha mir öber witerhelfe.
Ich ha zu mim ipod zwei böxli wonen cha draschliesse wasi au schön gmacht ha. das het immer funktioniert aber jetzt stoht plötzlich uf dem scheiss i pod ok to disconnect. ich cha alles drucke und mache aber e reagiert eifach nüme, cha mir do öber witerhelfe?
mecci
griessli
Ich ha zu mim ipod zwei böxli wonen cha draschliesse wasi au schön gmacht ha. das het immer funktioniert aber jetzt stoht plötzlich uf dem scheiss i pod ok to disconnect. ich cha alles drucke und mache aber e reagiert eifach nüme, cha mir do öber witerhelfe?
mecci
griessli
- Beizensportler
- Erfahrener Benutzer
Es blinggt abr nid?fcb-flow hat geschrieben:Ha grad e problem mit mim Ipod und hoff s cha mir öber witerhelfe.
mecci
griessli
Aso wenns nid blinggt gits nur öppis: Warte bis d'Batterie leer isch ( i red us Erfahrig)
[CENTER]▲
▲ ▲[/CENTER]
▲ ▲[/CENTER]
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
@fcb-flow:
Hesch schomoll probiert, dä Apparat neu z'schtarte (so wie mit em Affegriff im Windows)?
Das würdi eso goo:
S kunnt druffaa weles Modäll de hesch; bi dääne, wo no die 4 Knöpf (ruggwärts, menu, play/pause, vorwärts) hänn, mues me e paar Sekunde lang glyychzyttig menu und play drugge. Denn schtartet er neu.
Hesch schomoll probiert, dä Apparat neu z'schtarte (so wie mit em Affegriff im Windows)?
Das würdi eso goo:
S kunnt druffaa weles Modäll de hesch; bi dääne, wo no die 4 Knöpf (ruggwärts, menu, play/pause, vorwärts) hänn, mues me e paar Sekunde lang glyychzyttig menu und play drugge. Denn schtartet er neu.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- Beizensportler
- Erfahrener Benutzer
nei, bi de "neue" iTunes Versione isch das deaktiviert! Es git aber diversi Programm wos könne!tom84 hat geschrieben:cha ich vom ipod d lieder ins i tunes exportiere?
wenn jo wie?
mit beschtem dank
Zum Bispil http://www.ephpod.com/
[CENTER]▲
▲ ▲[/CENTER]
▲ ▲[/CENTER]
Irgendwie scho, sunscht wäre sie jo nid uff Intel umgstiegeLou C. Fire hat geschrieben:aha, Apple auf den Spuren von Microschrott....

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Schrybschutz!?
Ych ha folgendes Problem:
Ha vomene andere Computer e paar Albe uff mi Computer gno und denn alli ins iTunes kopiert. Wenn ych denn uff synchronisiere klick, kunnt noch e paar Lieder folgendi Mäldig:
Oder liegt s Problem neume ganz anders?
Messi viel mol!
Ha vomene andere Computer e paar Albe uff mi Computer gno und denn alli ins iTunes kopiert. Wenn ych denn uff synchronisiere klick, kunnt noch e paar Lieder folgendi Mäldig:
Was ych gseh ha, isch dass die Musikdateie alli schrybgschützt sin. Ych ha scho paar mol probiert s Höökli wägznäh, aber das kunnt jedesmol widr. Wirds Problem dodra liege? Ka me dä Schrybschutz irgendwie uffhebe? s Isch au komisch, dass es jedesmol wenn ych widr uff synchroniesiere klick, s unterschidlich viel Lieder uff e iPod ladet. Mängisch brichts noch 3 Lieder ab und die Mäldig kunnt und anderi mol schafft är 50 Lieder z lade. Aber au d Zahl vom synchronisiere variert jedesmol widr. Emol sinds 1100 Lieder, denne widr nur 800 und so goht das vo Versuech zu Versuech uffe und aabe.Das kopieren auf das Medium "Mayor's IP" ist fehlgeschlagen. Sie haben nicht die entsprechenden Zugriffsrechte für diesen Vorgang.
Itunes konnte die Information nicht in Musikordner sichern, da Sie keine Schreibrechte besitzen. Überprüfen Sie die Zugriffsrechte des Musikordners und dessen Unterordner und kopieren Sie diese Dateien.
Oder liegt s Problem neume ganz anders?
Messi viel mol!
Up!
Weiss wirklich niemerts Bscheid?
Edith: No schnäll e anderi Froog:
Wenn ych uff Wiederhärstelle klick, denn duets mr jo alles uff em iPod lösche. Blyybt denn alles im iTunes? Das heisst, es isch kai Risiko dass alles verlore goht? Ych lies immer wieder dass me d iTunes Bibliothek "sichere" muess. Was heisst das?
Weiss wirklich niemerts Bscheid?
Edith: No schnäll e anderi Froog:
Wenn ych uff Wiederhärstelle klick, denn duets mr jo alles uff em iPod lösche. Blyybt denn alles im iTunes? Das heisst, es isch kai Risiko dass alles verlore goht? Ych lies immer wieder dass me d iTunes Bibliothek "sichere" muess. Was heisst das?