Zeigt mal her euer Natel
-
- Erfahrener Benutzer
- FCB-Staernli
- Benutzer
abr ych wott ächt nur e handy!!Hank Hoover hat geschrieben:mmmh es natel für di isch mir vill zwenig wärt...
do muess i dir scho was grösserers kaufe![]()

äins wome kha uffklappe!
hehe!
Eines der Probleme beim Fußball ist, daß die einzigen Leute, die wissen, wie man spielen müßte, auf der Pressetribüne sitzen.
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
Robert Lembke (1913-89), dt. Fernsehmoderator u. Journalist
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
klapphandy
find es git geili klapphandys. ha mr emol das samsung welle kaufe. han denn aber dänkt dass es mir z'schnäll kaputt würd go. so wien ich amigs im ussgang umeghei...
die won es klapphandy händ: e froog. isch das stabil? fangt das mit dr zyt nid afo "lödele"?

die won es klapphandy händ: e froog. isch das stabil? fangt das mit dr zyt nid afo "lödele"?
-
- Erfahrener Benutzer
El Capullo hat geschrieben:UNWORD, BULLSHIT!!!![]()
also: al die imim nöchere bekanntechreis wo klapphandys hend hend nur problem demit! sigs, material, software... kön keine wo würklich glücklich isch mit so eim...Bodesurri hat geschrieben:Weshalb wie isch dini Begruendig?
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
ha kei grossi Problem mit däm Ding, mol agseh drvo dass es ab und zu sälbständig neu startet...BloodMagic hat geschrieben:Alles ... isch eifach voll verbuggt ...! Blibt immer widr hange .. teilwiis chame mir gar nüm alütte und ich cha keini SMS meh empfange ... nachdem i denn s Natel neu bootet ha chöme öppe 15 SMS ihne .. wennde e Gspräch animmsch muesch 2 sec warte bis de öppis chasch sägä ...
... es sind zu vill sache .. irgendneume uf http://www.k700-forum.de hani mol e Buglischte gfunde ...
- zul alpha 3
- Erfahrener Benutzer
das do unte wär mins
[img]http://www.wetter.ch/portrait/files/468 ... üchsen.jpg[/img]
bi ganz z'fride damit - hät laider ai klaine nochtail, do es keini nummer ka spaichere ... aber suscht ganz ok und funzt uf allne netz 100%
ps: wenn ich d'schnuerr due kappe isch es natel ... modell 'gorbatschov'

[img]http://www.wetter.ch/portrait/files/468 ... üchsen.jpg[/img]
bi ganz z'fride damit - hät laider ai klaine nochtail, do es keini nummer ka spaichere ... aber suscht ganz ok und funzt uf allne netz 100%
ps: wenn ich d'schnuerr due kappe isch es natel ... modell 'gorbatschov'
- Long Island
- Benutzer
Ist mittlerweile das vierte Sony Ericsson das ich habe und noch nie Probleme!!! Ganz im Gegensatz zu Nokia oder Siemens!!!BloodMagic hat geschrieben:
Nid zfride .... uf das Natel chasch di eifach nid verloh (übrigens sägä das ganz vili lut K700i Forum) ... Nie widr SE
Welches K700i Forum????? Kann ich mir nicht vorstellen!!
-
OnlineBasilou
- Erfahrener Benutzer
Sony Ericsson T100
Zum telefoniere und SMS schribe längts, viel meh bruch ich nid. Ha eifach s günschtigschte gno.
S erschte isch no während dr Garantiezit kaputt gange (kei Empfang meh). Ich hoff jetz läbt's e bitz länger...
Vorhär hanis öppe 2 Johr e Siemens C45 gha, bi däm het irgendwenn s Display dr Geischt uffgäh (OK, isch mr au 2x abegheit...
)

Zum telefoniere und SMS schribe längts, viel meh bruch ich nid. Ha eifach s günschtigschte gno.
S erschte isch no während dr Garantiezit kaputt gange (kei Empfang meh). Ich hoff jetz läbt's e bitz länger...
Vorhär hanis öppe 2 Johr e Siemens C45 gha, bi däm het irgendwenn s Display dr Geischt uffgäh (OK, isch mr au 2x abegheit...

Was isch das für e geils Teil? Ha mi no dörfe mit em Ftf 50 und mit dr Tf Zen 57 umeschloo (und mit em SE-225, aber das isch kei Telefon sondern e Funkgrät).El Capullo hat geschrieben:...und im WK hani my ame mit somene Dail ummegschlaage, aber das isch syt 3 Johr umme![]()
© Basilou, 2024
hani au das. voll das scheissnatel.. .. isch wohl ä schnällschuss gsi.. jetzt hani dä salat..Gryff hat geschrieben:![]()
nid wirgligg z'friede: schiss verarbeitig, schnälli abnutzig, instabili software, am afang nid orange-kompatibel -> software-update.....
vorallem hani sgfühl das gheit in dä nächste paar wuche ussenand.
-
- Erfahrener Benutzer
- O-Bolle
- Erfahrener Benutzer
Ich han es SE T630 (Black mit wisser akkuklappe, hans mitemene Kolleg tüschlets wo's gliche Natel in wyss het. und scho isch es nümme 08/15Basilou hat geschrieben:Vorhär hanis öppe 2 Johr e Siemens C45 gha, bi däm het irgendwenn s Display dr Geischt uffgäh (OK, isch mr au 2x abegheit... )

abr das natel isch mir scho paar mol uff de bode gheit...

abrs Absoluti RAMBO Natel isch ds MOTOROLA V60i

mit däm hämmr in Prag uffere wyse Baseball gspielt und das Teil het die 50meter schüss mit aschliessender Landig uffem Asphalt problemlos überläbt... okay, s antänne isch gli am arsch gsi... abr das isch gsi will e kolleg vo mir das natel im vollsuff an es huus gschosse het