Sicherheitsrisiko Bhf Wankdorf?

Diskussionen rund um den FCB.
PastaBasta!
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 560
Registriert: 08.12.2004, 17:17

Beitrag von PastaBasta! »

Ich bin nach dem Match mit dem 18:02 in die andere Richtung. Perron gestossen voll, null Probleme. 18:07 fuhr der Extrazug nach Basel.
Schon beim Weg vom Stadion zur Haltestelle Wankdorf, sind mir die vielen alkohlisierten und aufgedrehten FCB Fans aufgefallen.

Es erstaunt mich, dass bisher nicht schon mehr Unfälle passiert sind!
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

Benutzeravatar
chacha
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 216
Registriert: 03.10.2006, 16:52

Beitrag von chacha »

coolio hat geschrieben:ah jä? :eek: wenn isch denn das gsi!?

ah, du meinsch alwä denn wone paar choreo-blettli brennt hän?

e klassischere fall vo mediehysterie wie dört produziert worde isch gitz jo fasch nid. das isch genau das womer so ufe sagg goht.
ich bi au uff dr estrade gstande, also so harmlos wie du das jetzt so machsch isch es denn scho nid gsi. ;) aber ebbe nid nur bi de andere goh wüsche, immer zerscht vor dr eigene tür chli suuber mache

Benutzeravatar
chacha
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 216
Registriert: 03.10.2006, 16:52

Beitrag von chacha »

Snowy hat geschrieben:Sali Cacha

1. Im Hardturm gab es eine Stichflamme von angezündeten Choreoblättern. Der Hardturm hat zu keinem Zeitpunkt auch nur ansatzweise gebrannt. Eine Gefahr bestand für niemanden. Viel Rauch (Flammen) um nichts.

aha nur e paar blätter jä guet ich ha mehr gseh brenne und das mit em halbe hardturm isch mehr sinnbildlich gmeint gsi

2. Wann gabs den letzen Saubannerzug? Wenn ich mich richtig entsinne im 2004 in Zürich (Das Spiel vor Altstetten). Wann wurde das letzte Mal ein Zug verwüstet (Ebenfalls 2004--->Thun)? Wenn Du auswärts fahren würdest, wüsstest Du, dass Personen welche Sachbeschädigungen begehen oder sich im Zug daneben benehmen sehr konsequent von Leuten aus der MK zurecht gewiesen werden! Es werden gar Abfallsäcke im Zug verteilt!

i bi johrelang usswärts gfahre, vermuetlich wo no mäng eine wo sich in däm forum verewigt nid mol die 3 magische buechstabe fcb hett chönne ussspräche also chumm mir nid mit so öpisem :D

3. Für Dich gehören Fackeln nicht zur Fankultur... Seit ich mich erinnern kann (und schon viel früher..) hat es im Joggeli gebrannt. Durchs ganze Land wurde u.a auch im Fernsehen die tolle und ausgelassene Stimmung in Basel gelobt!
Kurz: Fackeln gehören zum FCB - nicht erst seit der Generation Ultra!!

richtig die hetts scho friehner geh das stoht nid zur diskussion. aber si sinn jetzt halt mol nümm erlaubt. In ängland gohts jo au ohni und d`dtimmig isch gliich sensationell

Wie wärs mit selber e Meinig bilde? Wie wärs wenn me nit alles einfach würd glaube wo in drZytig stoht...

de zyytige im spezielle im blick schänk ich gar kei glaube. Ich ha eigeni auge im kopf
und villicht zerscht froge anstatt Lüt go blöd amache... au wenns nur do im Forum isch.
das hätt au nie e agriff uff irgendwelchi lüt sölle wärde, sondern e uffruef an d`eigeverantwortig vo jedem

Benutzeravatar
coolio
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 437
Registriert: 07.12.2004, 13:45

Beitrag von coolio »

chacha hat geschrieben:ich bi au uff dr estrade gstande, also so harmlos wie du das jetzt so machsch isch es denn scho nid gsi.
hesch du irgendöppis anders gseh brenne usser papier? hesch du teil vom stadion gseh brenne?

sorry, ich frog mi halt scho bitz wie du uf "dr halb hardturm abgfacklet" chunnsch.. :rolleyes:

Benutzeravatar
chacha
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 216
Registriert: 03.10.2006, 16:52

Beitrag von chacha »

coolio hat geschrieben:hesch du irgendöppis anders gseh brenne usser papier? hesch du teil vom stadion gseh brenne?

sorry, ich frog mi halt scho bitz wie du uf "dr halb hardturm abgfacklet" chunnsch.. :rolleyes:
Im Bitrag obe dra hätsch es chönne noche läse ( es war sinnbildlich gemeint )
Und jä es het ebe nid nur e bitzli papier brennt. Type wo vo dr stehplatzrampe brätter usse grisse hänn und si denn hinte abegworfe hänn.
Aber es goht jo nid mol um was hett wenn wie viel brennt.

Es goht legendlich um d`froog: ob das wirklich nötig isch sache ah z`zünde imene Stadion! Und das isch meines erachtens völlig unnötig.
Sigg das Papier oder sunnsch öpis

Benutzeravatar
coolio
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 437
Registriert: 07.12.2004, 13:45

Beitrag von coolio »

chacha hat geschrieben: Type wo vo dr stehplatzrampe brätter usse grisse hänn und si denn hinte abegworfe hänn.
jo, das hani au gseh. AABER, hän die brätter afo brenne? gläbs eher nid!

chacha hat geschrieben:Aber es goht jo nid mol um was hett wenn wie viel brennt.
sorry, denn los halt nid do seich use. du üsserisch di do geg dr blick, bisch aber kei bitzli besser. wie söll me das no ärnscht neh? wie gohts witer?

"dr halb hardturm isch abfacklet worde" = e paar choero bletter hän brennt

"es het e schwere unfall mit totalschade geh" = bim usparkiere e anders auto gstreift, chleine kratzer uf stossstange.

"die ganz wohnig isch überschwemmt" = e wasserglas isch usgleert

"schwere unfall mit emne schwerverletzte" = bim rasiere gschnitte

Benutzeravatar
Goofy
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4204
Registriert: 06.12.2004, 18:38
Kontaktdaten:

Beitrag von Goofy »

coolio hat geschrieben:"schwere unfall mit emne schwerverletzte" = bim rasiere gschnitte
Do kunnts druff aa WO dä Schnitt isch :p ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Benutzeravatar
Alge
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 926
Registriert: 02.08.2006, 12:13

Beitrag von Alge »

Was war das eigentlich heute für ein Schwachsinn mit Chateauneuf-sur-Blabla? 500 FCB-Fans auf einem 80cm breiten Perron, ihr Glöön :mad:

Und danke, das ich auch was vom Pfefferspray abbekommen durfte, ihr Honorarhelden.

Benutzeravatar
Pibe d'oro
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1176
Registriert: 16.09.2006, 16:23
Wohnort: Vierzig-einefuffzig

Beitrag von Pibe d'oro »

Würde mich auch noch interessieren, was da los war vor dem Spiel. Da ich als einer der ersten im Stadion war, konnte ich nicht mitverfolgen, was da vor dem Stadion abging. Einer hat mal gesagt, dass die Security provoziert wurden und dann mit Pfefferspray reagierten :eek: :confused:
Mir sin mitem Velo doo :cool:

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher :eek:

ScoUtd
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 4547
Registriert: 07.12.2004, 16:18

Beitrag von ScoUtd »

Alge hat geschrieben:Was war das eigentlich heute für ein Schwachsinn mit Chateauneuf-sur-Blabla? 500 FCB-Fans auf einem 80cm breiten Perron, ihr Glöön :mad:
1. warens nicht 500, sondern nur 3 Busse "voll"
2. wars das "Hausperron", auf der einen Seite der Zug auf der andern genug Platz mit Wiese und so.

Mich hats nicht gestört, und ins Raclettezelt sind wir trotzdem gekommen...
CR7 Fanboy

Benutzeravatar
seth
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1377
Registriert: 27.07.2006, 16:57
Wohnort: Bern/D4, frog di duure

Beitrag von seth »

Pibe d'oro hat geschrieben:Würde mich auch noch interessieren, was da los war vor dem Spiel. Da ich als einer der ersten im Stadion war, konnte ich nicht mitverfolgen, was da vor dem Stadion abging. Einer hat mal gesagt, dass die Security provoziert wurden und dann mit Pfefferspray reagierten :eek: :confused:
jo, das kani bestätige...
pfäfferspray isch mM völlig übertriibe ygsetzt worde, grad vor mir in die wartendi mängi. :rolleyes:
ha nur die üblichi kleini druggede und bitz provoziere mitbecho, eigentlich so wie immer..

@alge: gnärvt hed das kleine perron in chateauneuf dans le walliser steppe weniger durch dr mangelndi platz (obwohl, nach däm vorfall in bärn hami au gfrogt.. ) aber vorallem wills kei selecta-automat oä gha het und ych ha dörfe 3.5h uff öppis z tringge warte :mad:
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

Benutzeravatar
Pibe d'oro
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1176
Registriert: 16.09.2006, 16:23
Wohnort: Vierzig-einefuffzig

Beitrag von Pibe d'oro »

seth hat geschrieben:aber vorallem wills kei selecta-automat oä gha het und ych ha dörfe 3.5h uff öppis z tringge warte :mad:
Du warst nicht der einzige, das kannst du mir glauben :mad:

Der Kerl mit seiner Kamera am Bahnhof war auch unnötig. Wir haben den Aufsichtsführer (er sah zumindest so aus...) gefragt, was die Filmerei soll. Er soll doch die Kamera abschalten.
Antwort: "Il a notre autorisation. C'est pour une reportage."

:rolleyes: :mad:
Mir sin mitem Velo doo :cool:

Sektion Bergfloh a.k.a Pfützentaucher :eek:

chrimohl
Neuer Benutzer
Beiträge: 7
Registriert: 12.03.2006, 11:21

Beitrag von chrimohl »

gege sion ischs perron auf voll gsi.. wenigstens sind dört nit suschtigi züg duregfahre...

ros33si
Benutzer
Beiträge: 49
Registriert: 03.10.2005, 11:06

Beitrag von ros33si »

Ich glaub es muäs nit wenigstens heisse sonder zum guäte Glück sind kei Züg dure gfahre. Fast unbemerk isch uf em andere Gleis en Zug mit sicher 120 km/h durch de Bahnhof blocht.

Wenigstens het sich eine vo de Polizei und 2-3 Fans drum bemüht, gwüssne Lüt z säge si sölled hinder d Liniä zrugg stoh.

panda
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 6326
Registriert: 06.12.2004, 23:08

Beitrag von panda »

ros33si hat geschrieben: Wenigstens het sich eine vo de Polizei und 2-3 Fans drum bemüht, gwüssne Lüt z säge si sölled hinder d Liniä zrugg stoh.
Gehört eigentlich in die Kategorie "gesunder Menschenverstand" - die weisse Linie hat ja vielleicht sogar einen Sinn...

Wenn man auf einem Perron auf welchem 200 Leute warten nicht mehr voll vorbei fahren dürfte, müsste die SBB wohl auch morgens und abends in Stosszeiten darauf verzichten durch Bahnhöfe zu fahren...

ros33si
Benutzer
Beiträge: 49
Registriert: 03.10.2005, 11:06

Beitrag von ros33si »

panda hat geschrieben:Gehört eigentlich in die Kategorie "gesunder Menschenverstand" - die weisse Linie hat ja vielleicht sogar einen Sinn...

Wenn man auf einem Perron auf welchem 200 Leute warten nicht mehr voll vorbei fahren dürfte, müsste die SBB wohl auch morgens und abends in Stosszeiten darauf verzichten durch Bahnhöfe zu fahren...
Geb ich dir recht, aber irgendwie wird es mir immer ein bisschen komisch, wenn ich mit vielen anderen Leuten auf dem Perron stehe und ein Zug fährt mit grosser Geschwindikeit an uns vorbei. Mit Abstand von vielleicht 50 cm Luftlinie ist halt ein Zug mit 120 km/h doch schon wahnsinnig schnell.

Benutzeravatar
seth
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1377
Registriert: 27.07.2006, 16:57
Wohnort: Bern/D4, frog di duure

Beitrag von seth »

panda hat geschrieben:Gehört eigentlich in die Kategorie "gesunder Menschenverstand" - die weisse Linie hat ja vielleicht sogar einen Sinn...

Wenn man auf einem Perron auf welchem 200 Leute warten nicht mehr voll vorbei fahren dürfte, müsste die SBB wohl auch morgens und abends in Stosszeiten darauf verzichten durch Bahnhöfe zu fahren...
git aber situatione, wo sich nit alli protagonischte mit gsundem menscheverstand usszeichne,
wie zb. nach eme usswärtsmatch, wo alli nur no in zug und haim wän, bzw. ihres züüg, wo sy im zug glo hän widerfinde usw.

wenn denn plötzlich wie vorem spiel wäge kleinigkeite aifach in d mängi druff los gschosse wird
(dasmol tränegas, gege fcz mit gummigschoss) ka das scho gföhrlich wärde uff somene perron!

kasch das also in d kategorie "spezialfall" zueordne ;)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

saint john
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 348
Registriert: 14.12.2004, 16:07
Wohnort: 4056

Beitrag von saint john »

Ohni e neue Thread ufzmache (pass nur am Rand do ine).

Was het eigentligg die trümmligi Tussi mit zürcher Dialekt (vo am Schluss nid emol in Extrazug igstiege isch), wölle bezwäcke, als sie kurz vor dr Abfahrt, alli us Zug het wölle hole, will es anschienend nach Tränegas gschmackt het?

Mann, endligg isch dä Extrazug emol pünkligg abgfahre, ohne langs hin und her, und sie versuecht uf billigi Art, d Abfahrt zverzögere :confused:

Het sie eifach olfaktorischi Halluzinatione gha, oder het sie e Kaos wölle verursache?
... jusqu'ici tout va bien ...

Benutzeravatar
duurige
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 211
Registriert: 11.12.2004, 10:33

Beitrag von duurige »

saint john hat geschrieben:Ohni e neue Thread ufzmache (pass nur am Rand do ine).

Was het eigentligg die trümmligi Tussi mit zürcher Dialekt (vo am Schluss nid emol in Extrazug igstiege isch), wölle bezwäcke, als sie kurz vor dr Abfahrt, alli us Zug het wölle hole, will es anschienend nach Tränegas gschmackt het?

Mann, endligg isch dä Extrazug emol pünkligg abgfahre, ohne langs hin und her, und sie versuecht uf billigi Art, d Abfahrt zverzögere :confused:

Het sie eifach olfaktorischi Halluzinatione gha, oder het sie e Kaos wölle verursache?
ha gmaint dr schatz het grad mitere schluss gmacht und si het wellä verhindere das er wägfahrt

saint john
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 348
Registriert: 14.12.2004, 16:07
Wohnort: 4056

Beitrag von saint john »

duurige hat geschrieben:ha gmaint dr schatz het grad mitere schluss gmacht und si het wellä verhindere das er wägfahrt
OK, das isch in Ordnig :confused:


Söll e Zürcher-Schatz finde, denn goht er au nid mit em Extrazug nach Basel. :rolleyes:
... jusqu'ici tout va bien ...

Benutzeravatar
robotnik
Erfahrener Benutzer
Beiträge: 1268
Registriert: 30.08.2006, 17:18
Wohnort: Do.

Beitrag von robotnik »

Wie goht`s eigentlich im Verletzte vom BhF. Wankdorf (11.02.07)?
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`

Antworten