Widr e Bebbi wo dr FCB verloot, schaad... aber ebe, wär ums verregge wäg wott, dä söll go, so eifach isch das

Nein, es wird der Argentinier aus Krakau sein.Dr. Dre hat geschrieben:Zur Nachfolge von Huggel:
Wen nochmals bezeichnet CG bei jeder sich bietenden Gelegenheit als "den letzten Strategen im schweizer Fussball"? und wer hat nach CG "dem FCZ soooo viel Stabilität verliehen" und "die Zürcher noch schwerer zu spielen" gemacht?
Richtig: Mihai Tararache
Hoffentlich nicht!
Gruss aus Zürich
10zeichenblablaHuggel sei der "Wunschspieler unseres Trainers", sagte Bruchhagen.
deshalb das wochenlange theater um die ablöse![]()
Huggel gehörte auch zu jenem Kader der Baseler,
![]()
der 2002/03 in der Champions League erst in der Zwischenrunde scheiterte.
und wegen einer verletzung keine minute CL gespielt hat
Huggel, dessen Mutter Landrätin für das Baseler Land ist....
![]()
Wegen der sich hinschleppenden Verhandlungen musste Huggel, mit seinem alten Klub schon ein Trainingslager absolvieren.
jööö, der arme
lueg doch mol chli über di nasespitz und verzell mir was mä denn hüt no für so e spieler bechunnt. wie scho gseit e santa cruz wo ich 20x stäker seh als e carignano oder e huggeli wächslet für lächerlichi 3 mio zur hertha ... bayern het vor es paar johr no 12 mio zahlt!!!rotoloso hat geschrieben:So e Witz, mir sinn doch dr Räschtposchte verkauf vo Europa... I hätt das nie erlaubt. Unter 1,5 Mio EUR hätt dä Basel nie verloh... unseri Vereinsspitze isch lächerlig. Und kömmet jetzt nid mit "reisendi söllme nid uffhalte" wenn mir e Spieler wänn goht das au allne am Ars*h vrbie, ändwäder mir zahle was die wänn oder nütt... wär will mir jetzt verzelle dases berächtigt isch für e Huggel fascht 5x weniger als dr Carignano oder über 3x mol weniger als für dr Petric und au weniger als dr Boris z'verlange???? Lächerlig, eifach nur lächerlig...
ich denke, dass einige deiner aussagen pauschal so nicht stimmen.Beat hat geschrieben:Alles Gueti und viel spass!
Hoffentlich gohts dr besser als im Berner!
PS: Ob International e Saisson spiele oder mit em FC Basel in Champions League cho! I hoff du hesch dr das guet überlegt Benni!
Frankfurt isch doch in Dütschland nur 7 wahl und het kei klass!
Basel isch e Macht in der "Super League" und me spielt do umme Titel!
In Frankfurt höchstens umme Fairplay Pokal und vorallem gege dr Abstieg!
Tolli Zielsetzige!![]()
Meh prestisch griegsch au nit! Die grosse Verein luege nit uf Frankfurt!
Trotzdäm Danke für das was du uns in Basel alles gä hesch, und i hoff du hesch di nit girrt!
Die aagsprochene 12 Mios. sind Demargg gsi.wikinger hat geschrieben:lueg doch mol chli über di nasespitz und verzell mir was mä denn hüt no für so e spieler bechunnt. wie scho gseit e santa cruz wo ich 20x stäker seh als e carignano oder e huggeli wächslet für lächerlichi 3 mio zur hertha ... bayern het vor es paar johr no 12 mio zahlt!!!
akzeptier doch eifach, dass sich die ganze transfersumme ändlich wieder immenä vernüftige mass ipändlä!
Dinni ussag isch sicher Wohr aber wenn ich Frankfurt und Basel verglich het dr Benni eifach kei Zielsetzig wo sich lohnt! Das isches wonni mein!TAFKAE hat geschrieben:ich denke, dass einige deiner aussagen pauschal so nicht stimmen.
- gegen den abstieg in der BL zu spielen kann anscheinend sehr spannend und erfüllend sein. lies mal das interview mit lupo im rotblau
- dass die grossen vereine nicht nach frankfurt schauen ist bestimmt unwahr. jeder BL verein wird "überwacht". chapuisat ist mit uerdingen abgestiegen, was danach folgte weiss jeder. deutscher meister, CL sieger, weltpokalsieger.
qualität setzt sich durch. ob huggel diese qualität besitzt sei dahingestellt.
Pusher hat geschrieben:TAFKAE hat geschrieben:qualität setzt sich durchQUOTE]
das hab ich bei Hakan eigentlich auch erwartet.
Ja, in der Tat. Eins muss man Benni lassen, allen Mankos zum Trotz: Er ist ein Beisser und Kämpfer. Mehr muss er auch nicht sein als Defensiver Mittelfeldmann. Einfach alles Abräumen. Und hin und wieder ein Kopftor.TAFKAE hat geschrieben:Pusher hat geschrieben:punkt für dich. wobei der begriff "qualität" natürich mehr umfasst als lediglich fussballerisches talent. an dem haperts bei haki betsimmt nicht, aber vielleicht an anderen dingen, die es braucht um überall ein guter fussballer zu sein.
Ein Vergleich zwischen einem SuperLeague-Vertreter und einem Bundesligateam zu ziehen hinkt einfach gewaltig. Der eine muss pro Saison 36mal gegen bessere Grümpelturniermannschaften antreten und 18 mal vor wenigen Tausend Zuschauern in irgendwelchen Ruinen oder auf Provinzäckern eine Pflichtaufgabe erledigen, der andere wird 34 mal auf hohem kämpferischen wie auch deutlich besserem spielerischen Niveau gefordert. Um sich sportlich weiterzuentwickeln würde wohl jeder die zweite Variante vorziehen - und das hat auch Benjamin Huggel zu Recht getan!Beat hat geschrieben:Ich find eifach das dr Benni wenn er no e Joor bi Basel gspielt hätti besseri agebot hät chönne griege! Frankfurt isch nüt! Do gohtsem wie im Konde oder im Luppo! Er isch eifach eine vo viele!
Ich verstand sini überlegig eifach nit! Frankfurt isch nit nüt! Und nur um International z spiel? S Gäld chas jo au nit sie! Frankfurt het keins!
Usser wenn dr FCB wieder zu GC goht go abgraase oder e "talentierte" Argentinier findet ...wikinger hat geschrieben: akzeptier doch eifach, dass sich die ganze transfersumme ändlich wieder immenä vernüftige mass ipändlä!
Also wo mir 2,8 resp. 4 Mio. zahlt hänn isch au nid 20 johr här... zellt das denn numme wenn d'Spieler vom FCB wäg wänn oder was???wikinger hat geschrieben: akzeptier doch eifach, dass sich die ganze transfersumme ändlich wieder immenä vernüftige mass ipändlä!
Warts ab, die 2.8mio werde uns in CL schiesse, wome das Gäld längschtens wieder inehole durch geniali Goal vom 4 Mio iikauf.rotoloso hat geschrieben:Also wo mir 2,8 resp. 4 Mio. zahlt hänn isch au nid 20 johr här... zellt das denn numme wenn d'Spieler vom FCB wäg wänn oder was???
nene, dass sag ich ja nicht. ob die 4 mio resp. 2.8 gerechtfertigt und marktgerecht sind oder nicht ist eine andere geschichte... allerdings, ist dies noch nicht schlüssig zu beantworten!rotoloso hat geschrieben:Also wo mir 2,8 resp. 4 Mio. zahlt hänn isch au nid 20 johr här... zellt das denn numme wenn d'Spieler vom FCB wäg wänn oder was???
870'000 EURO??? Du meinsch aber nid für dr Huggel oder? Das sinn nämmlig 550'000 wo denn scho öbbe 870'000 CHF gitt...Pusher hat geschrieben:2,8 Millionen Fr.-
870 000 Euro. Relativiert natürlich nur ein bisschen.
Nänäi, dä hett gmeint mir hänn für dr Beni 870'000 EUR beko... das isch ebbe leider nid ganz eso sondern 550'000 EUR was öbbe 870'000 CHF sinn...SubComandante hat geschrieben:hum, unter umstände fählt bi däm eurowert no eventuell es "1"?![]()
Aber genau das mein i, wenn dr FCB uff iikauftsour isch denn heisst "Das isch dr Priis und sunscht nix" wenn mir öbber verkaufe müenn denn gämmre eifach immer noche...wikinger hat geschrieben:nene, dass sag ich ja nicht. ob die 4 mio resp. 2.8 gerechtfertigt und marktgerecht sind oder nicht ist eine andere geschichte... allerdings, ist dies noch nicht schlüssig zu beantworten!