Rauchen aufhören?

Der Rest...
Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

fcb_1973 hat geschrieben:Vor genau 8 Monaten habe ich von einem auf den andern Tag aufgehört, ohne Pflaster ohne nix. Der Wille zählt. Oben muss es Klick machen, selbstänige Initiative, nicht irgend jemandem zu lieb!. Ich habe vorher 12 Jahre graucht, am Schluss 1.5 Päckchen pro Tag. Hatte schon x-mal versucht aufzuhören, jetzt scheint es, als ob ich auf einem guten Weg bin...
Und bisch no am durehebe? I versuech au grad ufzhöre.. sit gestert..au so "klick" mässig..eifach kei bock me druff ka und i glaub das isch am beschte zum ufhöre. Bisch gsundheitlich fitter, fühlsch di besser? Das isch ebe au e problem gsi, s gäld und eifach schlapp und sport chasch vergässe.

cigán
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cigán »

im kopf laufts ab im kopf!!

nämmli...
-- prime crime --

"L'important c'est pas la chute , mais l'atterissage"

beginner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von beginner »

ist überhaupt kein Problem, habe schon 10 mal damit aufgehört...

Pascilicious
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pascilicious »

Wieviel zigis am tag sind eigentlich wirklich spührbar "schädlich" ?? I mein, kasch mr nit verzelle, dass z.b. 1 Zigi am Tag schlimm sig?

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Pascilicious hat geschrieben:Wieviel zigis am tag sind eigentlich wirklich spührbar "schädlich" ?? I mein, kasch mr nit verzelle, dass z.b. 1 Zigi am Tag schlimm sig?
Im Gegeteil. Es regt d'Verdauig a, aber s'Problem isch aifach, dass es denn nid numme bi einere blyybt und du jedesmol e Entzug duuremachsch.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

guets thema.. gruess an chuba..

aide, bi sit am fritig / samstig morge clean... :p

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

jäj dasch scho e doofi Sache das mitem Qualm

do hani doch im Novämber ufghört und das mit null rauche bis im Merz durezoge abr irgendwie hets plötzlich emol e Obe gä woni gfunde ha, och 1 isch nit sooo schlimm, am Schluss sins öpe 3 gsi.

I versuech mi jetzt dra zhalte, das i nume amene Wucheänd zobe rauch abr dasch ebe vrdammt schwirig

Immer kunnt öpis drzwüsche, wo mi reitzt, siges spannendi Fcb Spil odr Open Airs, wenn i viel an dr früsche Luft bi und natürlich Alk trink grieg i e Problem
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

Onkel hat geschrieben:jäj dasch scho e doofi Sache das mitem Qualm

do hani doch im Novämber ufghört und das mit null rauche bis im Merz durezoge abr irgendwie hets plötzlich emol e Obe gä woni gfunde ha, och 1 isch nit sooo schlimm, am Schluss sins öpe 3 gsi.

I versuech mi jetzt dra zhalte, das i nume amene Wucheänd zobe rauch abr dasch ebe vrdammt schwirig

Immer kunnt öpis drzwüsche, wo mi reitzt, siges spannendi Fcb Spil odr Open Airs, wenn i viel an dr früsche Luft bi und natürlich Alk trink grieg i e Problem
besser ganz sein lassen als nur am Wochenende.

Es ist auch besser, du siehst die Frau deiner Träume nie wieder als dass du ihr jedes Wochenende in den Ausschnitt gucken darfst (und nicht mehr) ;)
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Onkel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Onkel »

[quote="Rankhof"]besser ganz sein lassen als nur am Wochenende.

Es ist auch besser, du siehst die Frau deiner Träume nie wieder als dass du ihr jedes Wochenende in den Ausschnitt gucken darfst (und nicht mehr) ]

scho weiss abr eifach gseit als gmacht

minere Traumfrau hani nonie in Usschnitt gluegt, i lueg als aller erscht dr Frau in Gsicht das si zu minere Traumfrau wird. Was nützt mr e Frau mit schönem Uschnitt abr mitemne unschöne Gsicht :)
Usserdäm hani soviel Traumfraue, sovielne kanni garnit in Uschnitt luege :rolleyes:
Das ist mein Leben vielleicht soll es so sein, eine Reise durch den Wahnsinn durch Licht und Dunkelheit

They say time is a healer

Jimmygoal
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Jimmygoal »

Doch egal wie viele schädlich oder unschädlich sind. Rauchen ist so oder so einfach nur ein scheiss!!
Jetzt im Forum als Parede bekannt

Lou C. Fire
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Lou C. Fire »

Jimmygoal hat geschrieben:Doch egal wie viele schädlich oder unschädlich sind. Rauchen ist so oder so einfach nur ein scheiss!!
Wieso? Ych rauch gärn!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!

Jimmygoal
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Jimmygoal »

Weil sie sehr teuer sind und uns bedeutend mehr schaden als nützen...
ICh gaeb mein Geld lieber für anderes aus als für Zigaretten! Ein "Bekannter" von mir und desen Frau rauchen so viel, dass du dir mit dem ausgegebenen Betrag 2 Wochen Portugal am Meer in Luxushotel leisten könntest :cool:
Wundern sich am Ende vom Jahr immer warum kein Geld für Ferien übrig bleibt...
Jetzt im Forum als Parede bekannt

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Pascilicious hat geschrieben:Wieviel zigis am tag sind eigentlich wirklich spührbar "schädlich" ?? I mein, kasch mr nit verzelle, dass z.b. 1 Zigi am Tag schlimm sig?
Jedi isch dängg schlächt fyr di Keechper, egal ebb du nur eini oddr 10 rauchsch, bi einere hesch halt mängi x vo Gift im Keechper, bi 10 hesch halt x*10 Mängi Gift im Keechper...

Kauf dr die aktuelli Usgob vom Beobachter, dert hets e Bilag drbi vo wäge ufheere Rauche und wieso.
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Jimmygoal hat geschrieben:Weil sie sehr teuer sind und uns bedeutend mehr schaden als nützen...
ICh gaeb mein Geld lieber für anderes aus als für Zigaretten! Ein "Bekannter" von mir und desen Frau rauchen so viel, dass du dir mit dem ausgegebenen Betrag 2 Wochen Portugal am Meer in Luxushotel leisten könntest :cool:
Wundern sich am Ende vom Jahr immer warum kein Geld für Ferien übrig bleibt...
Kann mir beides leisten ...

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Kawa hat geschrieben:Kann mir beides leisten ...
:eek:

Pferdammt, was schaffsch denn du? Y wär froh chennt y mir ebbis drvo leischte....

Guet, du bruchsch jo au nid viel, e Eizimmerwohnig ohni Fänschter, e PC, e Internet - Abi und fertig...

aber nid dr Josef

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Grga träum witer :p

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Kawa hat geschrieben:Grga träum witer :p
Jo $timmt dr Scanner, dr CD Brenner, die extärni Feschtplatte, 1'000 ersatzkiehler und Ram-Plattene bruchsch au no, sorry!

Was hesch denn fyr e Wohnig wenn y froge derf? Wieviel Zimmer?

aber nid dr Josef

Teigaff
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Teigaff »

Diggi_Eier hat geschrieben:Im Gegeteil. Es regt d'Verdauig a
klar, ich habe auch immer scheissen können nach einer zigi. aber das kommt daher, weil unter anderem das nikotin ein nervengift ist und die nerven im enddarm für kurze zeit lahm legt.
aber ich denke, dass die luft, die wir in einem tag in der stadt einatmen, verherender auf den körper wirkt als EINE zigi. solange es bei EINER bleibt.

ich selber habe vor dreieinhalb jahren mit der qualmerei aufgehört. habe vor langeweile die zigaretten aus zwei neu gekauften stangen zu einem turm gestapelt, und mir am ende gedacht: "das kanns doch nicht sein!"
den kopf geschüttelt, die kippen verschenkt und keine mehr angefasst.

in diesem sinne: machts gut
teigaff

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Grga Mali hat geschrieben:Was hesch denn fyr e Wohnig wenn y froge derf? Wieviel Zimmer?
Who cares, ha no ni alli durezellt ...
Und wie goht's dim Wohnwage ?

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

Kawa hat geschrieben:Who cares, ha no ni alli durezellt ...
Und wie goht's dim Wohnwage ?
Mir rede denn vo dr richtige Wält, nid vo dim virtuelle Schloss wo du dir bimene Fantasy-Game zämmebaut hesch...

Mim Wohnwage gohts guet, letscht Wuche han y d e Sitefänschterli miesse uswäggsle, do isch doch tatsächligg e Vogel drigfloge...

Wohnsch denn du in dr Stadt oddr eher in dr Agglo?

aber nid dr Josef

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

Grga Mali hat geschrieben: ...Mim Wohnwage gohts guet, letscht Wuche han y d e Sitefänschterli miesse uswäggsle, do isch doch tatsächligg e Vogel drigfloge...
... unn was is ausm Vögelschn gewoordn? :confused:

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Grga Mali hat geschrieben:Mim Wohnwage gohts guet, letscht Wuche han y d e Sitefänschterli miesse uswäggsle, do isch doch tatsächligg e Vogel drigfloge...
Wie isch de us dim Kopf usekoh ???

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

wär luscht het söll doch rauche...stört mi nid...
ich finds eifach e chli froogwürdig dass eine wo uffhört rauche bi manche arbeitgäber no gäld derfür kriegt und eine wo no gar nie graucht het leer ussgoht...isch eifach e frächheit was die idiote sich überlege oder ebbe nit... :mad: :mad: :mad: :mad:

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

tilly hat geschrieben:... unn was is ausm Vögelschn gewoordn? :confused:
Gniggbruch leider... :( Y ha nyt me chenne mache...

@ Kawa, es isch e gressere gsi als in mim Kopf isch, glaub so in Richtig Mäusebussard.

aber nid dr Josef

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Grga Mali hat geschrieben:Gniggbruch leider... :( Y ha nyt me chenne mache...

@ Kawa, es isch e gressere gsi als in mim Kopf isch, glaub so in Richtig Mäusebussard.
Und wie hesch in zubereitet ? Backofe, Grill ......

tilly
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tilly »

Kawa hat geschrieben:Und wie hesch in zubereitet ? Backofe, Grill ......
Kawa, schommal was von Lagorfoier gehörd?
Gibbs ooch ohne Neddsanschluss, Badderiien unn Aggus.
Kammor sisch kaum noch vorschdelln, was?

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

wär het nach dr lektüre vom buech "endlich nichtraucher" uffghört???

bi jetzt bi site 50ig... mol luege öbs klappt...
Basel ai Liebi!!!

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

maradoo hat geschrieben:wär het nach dr lektüre vom buech "endlich nichtraucher" uffghört???

bi jetzt bi site 50ig... mol luege öbs klappt...
ich

wott aber lieber sage, mit dr lektüre als unterstützig. im kopf bi-n-y scho vorhär bereit gsi.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

i ha vom einte dag uf dr ander ufghört und s isch eigentlig easy gsi. ha mr aber als vorsatz fürs johr 2007 gno, dassi wider afang. s läbe als raucher macht irgendwie meh spass! :) :D

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Scott hat geschrieben:ich

wott aber lieber sage, mit dr lektüre als unterstützig. im kopf bi-n-y scho vorhär bereit gsi.
was heisst bereit gsi? dr wille kha uffzhöre odr scho am uffhöre gsi?
Basel ai Liebi!!!

Antworten