Wer het versuecht en Benzinkanischder is Stadion z bringe?

Diskussionen rund um den FCB.
Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

PastaBasta! hat geschrieben:bi glicher meinig. aber die bacheli mit dene schwarze kapuze pullöver hän jetzt halt emol nüt in dr biire. isch guet, zieht "d'obrigkeit" d'schruube e glai a!

hoffentlig bekhömmemer ändlig verhältnis wie in ängland. dört isch rueh mit dene khaote!
bisch in ängland wohl no nie amene 2 oder 3 liga match gsi... i dä premiere league isch viellicht ruhig, aber unde chesslets umso meh...

lustigerwies hets under däne schwarzkäppli träger etlichi studente...
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

fausto klaus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fausto klaus »

PastaBasta! hat geschrieben:bi glicher meinig. aber die bacheli mit dene schwarze kapuze pullöver hän jetzt halt emol nüt in dr biire. isch guet, zieht "d'obrigkeit" d'schruube e glai a!

hoffentlig bekhömmemer ändlig verhältnis wie in ängland. dört isch rueh mit dene khaote!
heulheulheul gnägnägnä

du lächerlichi, dämlichi, beschisseni kreatur!

ich wett, dass wohrschienlich mehr als 80% vo dene mit de schwarze "kapuze pullöver" e bessere schuelabschluss hän als du (inkl. mir)!!! gseht meh übrigens au an diner schriebwis.

am meischte närv ich mi über mi sälber, dass ich som ne weiche überhaupt e antwort gib! hoffentlich griegsch mol kräftig eins ufs muul vo eim vo dene!

pauli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pauli »

freestate hat geschrieben: Vermutlich liegts irgendwie an mir...
das muss so sein.

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

PastaBasta! hat geschrieben:bi glicher meinig. aber die bacheli mit dene schwarze kapuze pullöver hän jetzt halt emol nüt in dr biire.
du hesch glaub au nid so viel in dr Birä.

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PastaBasta! »

fausto klaus hat geschrieben:heulheulheul gnägnägnä

du lächerlichi, dämlichi, beschisseni kreatur!

ich wett, dass wohrschienlich mehr als 80% vo dene mit de schwarze "kapuze pullöver" e bessere schuelabschluss hän als du (inkl. mir)!!! gseht meh übrigens au an diner schriebwis.

am meischte närv ich mi über mi sälber, dass ich som ne weiche überhaupt e antwort gib! hoffentlich griegsch mol kräftig eins ufs muul vo eim vo dene!
jöööööö, hesch dis tablettli vergässe znäh? e bessere schuelabschluss? wo? stadt basel? wo jede wo halbwägs graduus schiffe cha in gymer goht?

aha, denn bisch du also e sone lächerlichi, dämlichi und beschisseni kreatur wo sich "uff eschwanz trampt gfüehlt hett!"

und wenn di am meischte über di sälber närvsch, denn isch jo guet. bacheli, denn mien mirs nit mache!
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

Bellach SO
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bellach SO »

Schiess dr in Hals du Huere!
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !

pauli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pauli »

also ich bi scho immer gegä gwalt gsi. aber wenn ich noch em match no eine cha luege isch das scho cool. achtung: ironie isch wohr.
dstimmig isch jo sit rom uf dr kippi und wird am laub personifiziert. isch au ok so. dr fcb will e schritt witter cho, sin ruef zverbesserä. do bruchts es par krisene. es brucht es par opfer. und das wärde mit sicherheit es par kappuzejagge si. lauf der dinge halt.
aber obwohl ich in dr nöchi vom tor gsi bi, weiss ich nid und nonig was abgange isch. us rom hets doch no eine oder zwe geh wo objektiv informiert händ do inne. aber ich muess jo nid alles wüsse.
dass dr fcb immer mol wieder mit siine mk-fäns spielt oder nur no als läschtig empfindet isch en alte huet.
ich mäld mi freiwillig als opfer und wird mini johrescharte nümm erneuere. das gegockel goht mr uff närve. und ich will mi mitere johrescharte nid mit em laub solidarisiere. uff d'usswätsspiel freu mi.

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

PastaBasta! hat geschrieben:jöööööö, hesch dis tablettli vergässe znäh? e bessere schuelabschluss? wo? stadt basel? wo jede wo halbwägs graduus schiffe cha in gymer goht?

aha, denn bisch du also e sone lächerlichi, dämlichi und beschisseni kreatur wo sich "uff eschwanz trampt gfüehlt hett!"

und wenn di am meischte über di sälber närvsch, denn isch jo guet. bacheli, denn mien mirs nit mache!
Wenn du wüsstisch! ;)
Über dini Biträg lach ich nur! :D

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

pauli hat geschrieben:also ich bi scho immer gegä gwalt gsi. aber wenn ich noch em match no eine cha luege isch das scho cool. achtung: ironie isch wohr.
dstimmig isch jo sit rom uf dr kippi und wird am laub personifiziert. isch au ok so. dr fcb will e schritt witter cho, sin ruef zverbesserä. do bruchts es par krisene. es brucht es par opfer. und das wärde mit sicherheit es par kappuzejagge si. lauf der dinge halt.
aber obwohl ich in dr nöchi vom tor gsi bi, weiss ich nid und nonig was abgange isch. us rom hets doch no eine oder zwe geh wo objektiv informiert händ do inne. aber ich muess jo nid alles wüsse.
dass dr fcb immer mol wieder mit siine mk-fäns spielt oder nur no als läschtig empfindet isch en alte huet.
ich mäld mi freiwillig als opfer und wird mini johrescharte nümm erneuere. das gegockel goht mr uff närve. und ich will mi mitere johrescharte nid mit em laub solidarisiere. uff d'usswätsspiel freu mi.
Bitte nid so ungeduldig si, aber anstatt jede uf eigeni Fuscht schribt was gloffe isch, setzte mir uns lieber zämme und mache e Konzept wär wie informiert wird. Bürokratie brucht Zit, drum es bizzeli Geduld!
Informatione werde cho...

Kawa
Erfahrener Benutzer

Wer het versuecht en Benzinkanischder is Stadion z bringe?

Beitrag von Kawa »

ganz eifach, e totale vollidiot !!!!!!!!!!!!!

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Laub? Drmit Press öbis zschriebe het? :rolleyes:
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

Nasty
Benutzer

Beitrag von Nasty »

PastaBasta! hat geschrieben:jöööööö, hesch dis tablettli vergässe znäh? e bessere schuelabschluss? wo? stadt basel? wo jede wo halbwägs graduus schiffe cha in gymer goht?

Trottel... mehr gits zu däm nid z sage... :mad:
Coyotes Basel

Kurtinator
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kurtinator »

stell di, gross de max go markiere im forum. sags doch dene mit de kapuze mol ins gsicht. überlegung eins:"kann ich das, was ich schreibe auch jemandem ins gesicht sagen"
:mad: :mad: ´

schiss zürcher :mad:
Falcão hat geschrieben: "Tradition ist nicht die Anbetung von Asche, es ist die Weitergabe des Feuers!"

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

Ivolino hat geschrieben:Laub? Drmit Press öbis zschriebe het? :rolleyes:
Jetzt höret doch emol uf, ES isch zwar e idiot aber so gschit isch ES au nid ..........

Shabani
Neuer Benutzer

Beitrag von Shabani »

gähn... :rolleyes:

CubaLibre
Erfahrener Benutzer

Beitrag von CubaLibre »

:D :D :D
de thread isch so dumm dass es langsam amusant wird

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Bild

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Éder de Assis »

Grock hat geschrieben:und mein Thread hat man geschlossen :confused:

why

PS: Hier wird nichts zu lesen sein, was nicht gelesen werden sollte
HEUL DOCH! :rolleyes:

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

Heavy hat geschrieben:Hehe aber denne nachem Matsch glich ufd Chrüzig, zum go luege was abgoht oder? :rolleyes: Jäjä und denne spöter im internet Chopfschüttelnd dr Sämpf derzu geh :cool:
Ich finds aber glatt 2-3000 Lüt am Gaffe und alli würdes nie zuegeh aber heimlich hen si in dr Hose e Ständer...
Loss eneh doch dä Mordsspass, und dehai verzelle sie denn, wie sie in d'Ängi triibe worden wäre und im Affekt ghandlet heige. :rolleyes:
Ich ha s'Ganze erscht e halbi Schtund schpööter vo dr Terrasse aabe zur Kenntnis gnoh, fertig luschtig. :o

Éder de Assis
Erfahrener Benutzer

@Heavy:

Bosseldytsch sweri Sprooch. :D

PastaBasta!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von PastaBasta! »

Bellach SO hat geschrieben:Schiess dr in Hals du Huere!
bäuch, inzucht? :D
Eine schöne Frau wäre dumm, wenn sie auch noch klug wäre.

Steuern müssen sein. Aber bei der Vergnügungssteuer hört der Spass auf!

Für ein "GRIFFIGES" Anti Hooligan Gesetz!

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Bender hat geschrieben:Die FCB Fans werden doch nur verarscht und ihre Treue mit Füssen getreten. Pro Globalboykott für Auswärtsspiele in der Rückrunde.
darauf kann man lange warten, auch wenn's das beste wäre um alle Seiten unter Druck zu setzen (FCB, Gegner, Liga)
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Rinoceronte
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rinoceronte »

Pasta Basta:

Bild
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Ich weiss ja das es eine Ignorierliste gibt...aber es gibt User die sind so abartig beschissen und lassen derartigen Stuss raus, dass es leider unmöglich ist, dass er nicht zitiert wird und man so gezwungen wird, diese Scheisse zu lesen...

Kampf allen Switcher Läden...!!!!!!!

:rolleyes:

PastaBastardi...... :mad:
SCONVOLTS BASILEA 98

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

SVP SVP SVP SVP SVP SVP SVP SVP SVP SVP SVP SVP

do hämmer e prachtvollsexemplar vo dr wählerschaft vo däre partei. grind abe und (durch d wält) seggle...

daffy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von daffy »

Angelo hat geschrieben:Es war kein Benzinkanister...es war ein Atomsprengkopf...die rotblaue Al-Kaida-Fraktion wollte das Stadion in die Luft sprengen...Sachen gibt's....
dschihad!!!!

Ivolino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Ivolino »

Gsundheit :p
Und täglich grüsst das Murmeltier :)

l'antimilan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von l'antimilan »

ein Inter-Nachahmer.....

nur die waren schlauer...nahmen unauffällig ein Moped...

unglaublich so öppis...ä Benzinkanischter....oder ebbe doch ä A-Bömbli....!!

ich überlegg mir ächt, öbbi mini j-K zrugg gib..!! wird mir alles eifach ä chli
z'gfeehrligg..! den hoggi no uf dere sitte...!!
:mad:
gobbo

meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen

Heavy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Heavy »

Éder de Assis hat geschrieben:@Heavy:

Bosseldytsch sweri Sprooch. :D
vick Ti! :D

Pronos luege, sich ab Forumuser ufrege, glichzitig e Itrag schribe und derzue no wixe isch nid eifach! *lach*

Antworten