Lost
-
- Benutzer
do dr episode guide vo pro7! kasch d folge nocheläse!Schwalbenkönig hat geschrieben:verdammt ich bi voll nüm im bild bi derä serie...ich nimm a, es cha niemer schnell beschriebe wie's im moment usgseht...ich mein was stand dr dinge isch!?
http://www.prosieben.de/spielfilm_serie/lost/episodenguide/staffel_1/
Basel ai Liebi!!!
- chickens**t
- Benutzer
http://www.tv.com/ do findisch zu allne serie zämmefassige und alles drum und dra. isch e voll geili site!!!Schwalbenkönig hat geschrieben:verdammt ich bi voll nüm im bild bi derä serie...ich nimm a, es cha niemer schnell beschriebe wie's im moment usgseht...ich mein was stand dr dinge isch!?
genau, war der kleine...Namelos hat geschrieben:Kurz, si wüsse immernoni wär uf dr insle isch rsp. was sich verbirgt...
Wär het eigentligg s Boot azündet? dr chlini odr?
die gestrige folge ist an dramatik wohl kaum zu überbieten!
boone stirbt während shannon mit sayid am strand liegt und
claire gleichzeitig ihr baby zur welt bringt...
und zum schluss meint jack, dass boone umgebracht wurde und macht
sich auf die suche nach locke...
die serie wird ja immer besser, kanns kaum erwarten die nächste folge
zu sehen!

isch e psycho folge gsi gescht! die ganz zyt numme gestöhn, bluet, gschrei etc... abr irgendwie glaub i nonig so rächt dra das dr boone jetzt vrreggt isch! kas doch nit si das eifach so e hauptdarsteller wäg isch! hät jo no gnueg anderi überläbendi vom absturz kha wo hätt könnte druff go!abe hat geschrieben:genau, war der kleine...
die gestrige folge ist an dramatik wohl kaum zu überbieten!
boone stirbt während shannon mit sayid am strand liegt und
claire gleichzeitig ihr baby zur welt bringt...
und zum schluss meint jack, dass boone umgebracht wurde und macht
sich auf die suche nach locke...
die serie wird ja immer besser, kanns kaum erwarten die nächste folge
zu sehen!![]()
i glaub die insle bringt en widr zem läbe so wie si dr locke widr zem laufe brocht het! khas nit si das dä eifach so dr schirm zue macht!!!!!
und was isch den das für e scheiss schluss gsi!? alli stöhn grinsend und lachend um dä goof ume drby isch grad ein vo ihrne kollege druff gange...

Basel ai Liebi!!!
scheissendreck... do froog mi grad was dä für e rolle gspielt het in dr handlig... eigentlig jo nüt richtig tragends, odr kunnt do ächt no öbbis wo mit em z due het....?smith hat geschrieben:boone bleibt wohl tot...
http://de.wikipedia.org/wiki/Lost_%28Se ... darsteller
Basel ai Liebi!!!
Hit zoobe kunnt e "Zämmefassig" vo de eerschte 20 Folge.Schwalbenkönig hat geschrieben:verdammt ich bi voll nüm im bild bi derä serie...ich nimm a, es cha niemer schnell beschriebe wie's im moment usgseht...ich mein was stand dr dinge isch!?
http://www.sfdrs.ch/system/frames/tv-guide/index.php?slotid=FFF1DCB9-F303-49EB-91AC-D65164836B76&tvdate=2005-10-11
Einem Interview mit dem Produzenten der Serie zufolge (stand kürzlich in irgendeinem TV-Magazin) muss, wenn ich mich richtig an das Zitat erinnere, mit "kontinuierlichem Rückgang der Zahl der Hauptcharaktere im Laufe der Serie" gerechnet werden. Nachdem die wohl nicht alle einfach ins Wasser springen und heim schwimmen, werden sie wohl den Löffel abgeben. Mal abgesehen davon muss bei einer derartigen Zahl von Darstellern immer mal damit gerechnet werden, dass einer davon aus der Serie aussteigen will.smith hat geschrieben:boone bleibt wohl tot...
http://de.wikipedia.org/wiki/Lost_%28Se ... darsteller
also wär glaubsch git als näggschts dr löffel ab?Coyote hat geschrieben:Einem Interview mit dem Produzenten der Serie zufolge (stand kürzlich in irgendeinem TV-Magazin) muss, wenn ich mich richtig an das Zitat erinnere, mit "kontinuierlichem Rückgang der Zahl der Hauptcharaktere im Laufe der Serie" gerechnet werden. Nachdem die wohl nicht alle einfach ins Wasser springen und heim schwimmen, werden sie wohl den Löffel abgeben. Mal abgesehen davon muss bei einer derartigen Zahl von Darstellern immer mal damit gerechnet werden, dass einer davon aus der Serie aussteigen will.
i könnt no uff d shannon vrzichte!
Basel ai Liebi!!!
Ich auch.maradoo hat geschrieben:also wär glaubsch git als näggschts dr löffel ab?
i könnt no uff d shannon vrzichte!
Ich tippe aber auf Sun oder Claire. Gerüchteweise (Quelle: Report von den Dreharbeiten auf http://www.lost-tv.com ) erwischt's als nächstes eine Frau. Was aber nicht wirklich stimmen muss. Shannon wäre da für mich jedenfalls zu naheliegend, Kate glaube ich ist's auch nicht. Speziell zumal der ursprüngliche Plan der Produzenten war, Jack schon in der 1. Staffel abtreten zu lassen und Kate die Leader-Rolle zu verleihen. Aber vielleicht kommt's ja doch noch so.
jo ok, die ander weichi het dr glazkopf fascht abebüggst, vo däm här..........und d glaze und dr said hän e ussproch ka.....das isch au no interssant gsi.....aber ansuschte hesch rächt - do goht an dr chilbi no meh ab!maradoo hat geschrieben:mann mann gescht isch widrmol e lahmi folg gsi! eifach nüt wirglig spannends passiert!

i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
[quote="Russe"]jo ok, die ander weichi het dr glazkopf fascht abebüggst, vo däm här..........und d glaze und dr said hän e ussproch ka.....das isch au no interssant gsi.....aber ansuschte hesch rächt - do goht an dr chilbi no meh ab! ]
jo ok, intressant isches gsi, abr s goht nur no 4 folge, do sötts scho langsam zer sach go mit dere französin, dere fucking luke, em monster etc etc.!!!!
jo ok, intressant isches gsi, abr s goht nur no 4 folge, do sötts scho langsam zer sach go mit dere französin, dere fucking luke, em monster etc etc.!!!!
Basel ai Liebi!!!
hesch abr nonig viel folge gseh odr? het wirglig e psycho vorgschicht dä iraki!Russe hat geschrieben:sayid isch au e geile siech.....psycho vorgschicht het er!
hüt gohts witer!!!
Folge 22: Rastlos
Serie, USA 2004
Mit Matthew Fox (Jack), Evangeline Lilly (Kate), Dominic Monaghan (Charlie), Josh Holloway (Sawyer), Terry O'Quinn (Locke), Naveen Andrews (Sayid), Ian Sommerhaldere (Boone), Jorge Garcia (Hurley), Maggie Grace (Shannon), Harold Perrineau Jr. (Michael)
Die bevorstehende Regenzeit macht das Flottmachen des Flosses dringlich. Zwischen Kate und Sawyer entbrennt ein Ringen um den letzten Platz als Passagier.
Um das aufwändig konstruierte Floss entsteht eine plötzliche Hektik. Einer der Gestrandeten meint zu wissen, dass die Regenzeit kurz bevorstehe und das Floss dann nach Süden in Richtung Antarktis getrieben werde. In der Eile, den Schwimmkörper startklar zu kriegen, entbrennt unter Kate und Sawyer ein erbittertes Ringen um den letzten Platz als Passagier. Endlich bringt Locke Sawyer und Jack zur Luke. Zeit zur Beratung ist jedoch kaum, da unversehens nach Jack gerufen wird - Michael winde sich mit Magenkrämpfen. Als im Trinkwasser des plötzlich Erkrankten Spuren eines Giftstoffes entdeckt werden, fällt der Verdacht auf Kate und Sawyer. In einer Rückblende wird gezeigt, wie Kate in ihrem «alten» Leben stets auf der Flucht war und wie dies die Beziehung zu ihrer Mutter und ihrer Jugendliebe tragisch trübte.
Basel ai Liebi!!!
-
- Erfahrener Benutzer
Isch Lost wirklich so guet?? Ha mr d Pilotfolge agluegt und bi ziemlich enttüscht gsi, nach all däm Hype drüber. Um was goht dr plot e so? Ha nur mitbecho, die Lüüt sind uf dere Insle und sind misteriöse Sache dörte und irgende "monster" oder was au immer. Isch das mol zum vorschiin cho? Letschtmol bim zappe hani gseh, dass es wie e Städli dörte het??
jo isch mer genau glich gange.....aafang isch bullshit......aber sit drei wuche bini dabei....und es isch sau spannend......villicht bini au grad binere guete folg iigstige, weiss nid, aber es het mi grad packt.......ok, ha au wider vo däne dübels ka, denn fesslet mi au d sesamstrasse, aber jo...hehePascilicious hat geschrieben:Isch Lost wirklich so guet?? Ha mr d Pilotfolge agluegt und bi ziemlich enttüscht gsi, nach all däm Hype drüber. Um was goht dr plot e so? Ha nur mitbecho, die Lüüt sind uf dere Insle und sind misteriöse Sache dörte und irgende "monster" oder was au immer. Isch das mol zum vorschiin cho? Letschtmol bim zappe hani gseh, dass es wie e Städli dörte het??
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone