ich deinen ganzen beitrag nicht...Chilli hat geschrieben:Ganz Ehrlich... Ich wär defür, bestroffet de FCB... Eure Liebling...
Lönd die Fackle dehei und gniesset e fuessballfest... Fans chönne schograusam Blöd si und sich denn dezue no ufrege.. Vrstandi nid, sorry....
SFV-Gegen FCB-Fan-Buch
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
- seth
- Erfahrener Benutzer
wieso mues me sich immer vo allem distanziere, au wenns nüt z distanziere git?abräumer hat geschrieben:es goht nur um öbbis: är müesst sich i däm interview vo pyros dischtanziere und das macht er nid.
das isch e buech über unseri fankultur.(punkt)
hed sowas vo gar nüt z tue öb är das guet findet odr nit...
@chilli: wie lang gosch du scho and mätch?

baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Spielt das e rolle??? Ich finds zum erste nid guet für d'Kinder. Unseri Zuekunft.. Müen jo nid immer füür, gwalt usw. seh, oder???seth hat geschrieben:wieso mues me sich immer vo allem distanziere, au wenns nüt z distanziere git?
das isch e buech über unseri fankultur.(punkt)
hed sowas vo gar nüt z tue öb är das guet findet odr nit...
@chilli: wie lang gosch du scho and mätch?![]()
und zum zweite, für de Verein FCB... Die kassiere immer wie meh -Pünkt, Geisterspiel und und und...
Ich bi gege gwalt in de Fuessballstadie und gege die Pyros...
Was ihr dusse machet, intressiert niemerts meh, aber in de Stadie söll das nid geh...!
[CENTER]Ich bitte um eine kleine Spende...[/CENTER]
[CENTER]http://tuning4life.de?i=560[/CENTER][CENTER]Ich danke herzlich für die Klicks... Und ja niemals aufhören damit
hehe[/CENTER]
[CENTER]http://tuning4life.de?i=560[/CENTER][CENTER]Ich danke herzlich für die Klicks... Und ja niemals aufhören damit

- seth
- Erfahrener Benutzer
jo, insofärn das ich zb die spezielli fankultur scho als kind mitkriegt ha und pyro für mi aifach drzue ghört (guedi alti zytte*seufz*)Chilli hat geschrieben:Spielt das e rolle??? Ich finds zum erste nid guet für d'Kinder. Unseri Zuekunft.. Müen jo nid immer füür, gwalt usw. seh, oder???
und zum zweite, für de Verein FCB... Die kassiere immer wie meh -Pünkt, Geisterspiel und und und...
Was ihr dusse machet, intressiert niemerts meh, aber in de Stadie söll das nid geh...!
gwalt sehn d kinder tagtäglich idr schuel, tv, familie usw.
füür sehn si bim brötle, am 1. auguscht (100 mol gfährlicher!!!!) usw.
bi au absolut gege gwalt, aber das hed jo nix mit pyro z tue (lüt wo wüsse wie zünde häns absolut im griff, bi scho 100mol näbe aim gstande ohni um mi läbe z fürchte)
die buesse gege dr fcb sin jetzt nit grad existenziell hoch, und will dr fcb e autonomi fankultur ha, mues das z aggzeptiere syy...
gege gwalt in stadie und usserhalb, für pyro in stadie und usserhalb!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
was isch nit guet für d'kinder?? erklär mir mol was pyro mit gwalt ztue het, du fahrsch jo uf blick schiene! was willsch denn du im stadion, halligalli scheiss stimmig wo d lüt villicht grad emol bime goal für 2 sekunde klatsche oder??Chilli hat geschrieben:Spielt das e rolle??? Ich finds zum erste nid guet für d'Kinder. Unseri Zuekunft.. Müen jo nid immer füür, gwalt usw. seh, oder???
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
oh mein gott, chilli...
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
ok und jetzt nimm emol a, de klini wo au immer näbe dir gsässe isch luegt ihm das ab, goht paar vo dene go kaufe, chunnt ins stadion, will die azünde, verbrennt sich d'hand, loht seh keie, uf e vornedra ufekopf, dem sini hoor brenne usw.seth hat geschrieben:jo, insofärn das ich zb die spezielli fankultur scho als kind mitkriegt ha und pyro für mi aifach drzue ghört (guedi alti zytte*seufz*)
gwalt sehn d kinder tagtäglich idr schuel, tv, familie usw.
füür sehn si bim brötle, am 1. auguscht (100 mol gfährlicher!!!!) usw.
bi au absolut gege gwalt, aber das hed jo nix mit pyro z tue (lüt wo wüsse wie zünde häns absolut im griff, bi scho 100mol näbe aim gstande ohni um mi läbe z fürchte)
die buesse gege dr fcb sin jetzt nit grad existenziell hoch, und will dr fcb e autonomi fankultur ha, mues das z aggzeptiere syy...
gege gwalt in stadie und usserhalb, für pyro in stadie und usserhalb!
was willsch mr jetzt demit sage das er e profi gsi isch??
chum verzell kei sch****, de wo immer näbe dir das macht, het e ecke ab.
eimol unachtsam und denn heschen... aber denn chasch garantiere das ich kei gedanke um die arme lüt kha ha...
ich sag eifach nur abnormal mit so sache... du chasch di freue wenns gol passiert isch au ohni so scheiss sache..
hehe[/CENTER]

lis mi itrag denn weisches...CubaLibre hat geschrieben:was isch nit guet für d'kinder?? erklär mir mol was pyro mit gwalt ztue het, du fahrsch jo uf blick schiene! was willsch denn du im stadion, halligalli scheiss stimmig wo d lüt villicht grad emol bime goal für 2 sekunde klatsche oder??
nei ich bi au nid für die 2 sekunde klatschende...
ich sälbr renn durch mini ganzi wohnig wenn mi verein e gol gmacht het.. ich schrei, ich fluech.. ich mach alles...
aber meh cha au ohni denne sch**** pyros mache usw.
hehe[/CENTER]

ah ja klar, denn hoffi aber das de klei au kei tv luegt oder am pc spielt, denn dört tummle sich sehr unschöni sache und wer weiss, dr klei könnts jo nochmache..Chilli hat geschrieben:ok und jetzt nimm emol a, de klini wo au immer näbe dir gsässe isch luegt ihm das ab, goht paar vo dene go kaufe, chunnt ins stadion, will die azünde, verbrennt sich d'hand, loht seh keie, uf e vornedra ufekopf, dem sini hoor brenne usw.
kumm macht kei sinn drüber z rede. die eine findes toll die andere nit! isch immer so gsi und blibt wohl au immer so. so long..
ps. usserdem ka jedes kleine kind die fackle jo im migros mit sim sackgeld go kaufe, so wie du schribsch :-S
lueg wenn du als klei kind keini connection kha hesch, denn tuesch du mir leid....CubaLibre hat geschrieben:ah ja klar, denn hoffi aber das de klei au kei tv luegt oder am pc spielt, denn dört tummle sich sehr unschöni sache und wer weiss, dr klei könnts jo nochmache..
kumm macht kei sinn drüber z rede. die eine findes toll die andere nit! isch immer so gsi und blibt wohl au immer so. so long..
ps. usserdem ka jedes kleine kind die fackle jo im migros mit sim sackgeld go kaufe, so wie du schribsch :-S
ich mein, es isch jo e unnötigigfahr für d'kinder und dich sälbr wenn drs machet...
was im Tv oder PC passiert, passiert... aber dött isch meh hutnoh debi.. dasd meini demit...
aber ich weiss, ab und zue isch schwirig das z'verstoh.. EGOISMUS bekannt für das Land
hehe[/CENTER]

heul doch verpiss di....Chilli hat geschrieben:lueg wenn du als klei kind keini connection kha hesch, denn tuesch du mir leid....
ich mein, es isch jo e unnötigigfahr für d'kinder und dich sälbr wenn drs machet...
was im Tv oder PC passiert, passiert... aber dött isch meh hutnoh debi.. dasd meini demit...
aber ich weiss, ab und zue isch schwirig das z'verstoh.. EGOISMUS bekannt für das Land

1893 

jöööö, höri gärn so sache....RL88 hat geschrieben:heul doch verpiss di....![]()
fühlsch di agriffe... jöööö, härzig bisch
hehe[/CENTER]

1. Was hett Gwalt mit Pyro's z'tue? Gaaaaar nüttChilli hat geschrieben:Spielt das e rolle??? Ich finds zum erste nid guet für d'Kinder. Unseri Zuekunft.. Müen jo nid immer füür, gwalt usw. seh, oder???
2. Wo wärde Pyro abgloh? In dr Kurve oder Usswärts zmitts im harte Kärn.
3. Hänn dört Kinder öbbis z'sueche? Nei.
4. Kinder spiele Gwaltspieli, Kinder luege Nachrichte etc. y glaub das traumatisiert se me als das schöne rote Liechtli...
SVP-Wähler und Blickläser?!?!?
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)
- seth
- Erfahrener Benutzer
y glaub nit, dass e kleine so aifach pyro bsorge, ins stadion schmuggle und zünde ka/wird...Chilli hat geschrieben:ok und jetzt nimm emol a, de klini wo au immer näbe dir gsässe isch luegt ihm das ab, goht paar vo dene go kaufe, chunnt ins stadion, will die azünde, verbrennt sich d'hand, loht seh keie, uf e vornedra ufekopf, dem sini hoor brenne usw.
was willsch mr jetzt demit sage das er e profi gsi isch??
chum verzell kei sch****, de wo immer näbe dir das macht, het e ecke ab.
eimol unachtsam und denn heschen... aber denn chasch garantiere das ich kei gedanke um die arme lüt kha ha...
ich sag eifach nur abnormal mit so sache... du chasch di freue wenns gol passiert isch au ohni so scheiss sache..
darfsch aber de kinder au grad pc, tv und schuel verbeite, schlächti yyflüss...
wieso hed aine e egge ab, nur will er e bengale aazündet?
hesch scho so vill blick gläse, das jetzt s gfüül hesch, das sig mörderisch gfährlich?
wenn zündet wird, macht me e bitzeli platz (klar wärs besser so wie friener offiziell unde) und denn isch s risiko öppe so gross wie
wenn mit 120 über d autobahn fahrsch.. im läbe ka immer öppis passiere, aber s goht bi bengale nit um läbe und tod,
wie d medie hützutags immer suggeriere..
wenn im alte joggeli gsi wärsch und bitz weniger zfdrs würdisch luege, denn wärsch wohrschyynz nit so hysterisch was das aabelangt!
das rote lüüchte macht mir nunmal hienerhutt und wenn drzue no gsunge, fahne gschwänggt wird... abartig jo, aber abartig geil

edit: @mimpfeli - WORD!!!
1. in dem zämmehang nid viel. aber, gegenüber em Gsetz isches Verbote.. VERBOTE=Nid Richtigmimpfeli hat geschrieben:1. Was hett Gwalt mit Pyro's z'tue? Gaaaaar nütt
2. Wo wärde Pyro abgloh? In dr Kurve oder Usswärts zmitts im harte Kärn.
3. Hänn dört Kinder öbbis z'sueche? Nei.
4. Kinder spiele Gwaltspieli, Kinder luege Nachrichte etc. y glaub das traumatisiert se me als das schöne rote Liechtli...
SVP-Wähler und Blickläser?!?!?
2. gegefrog, wieso wärde si abglo???
3. wieso döffe kinder nid in de MK si???
4. Wie gseit, jop das stimmt.. aber wieso macht mehs denne? ihr wärdet gfilmt und im SF zeigt und s'Kind luegt zue und denn simmr wider bim TV... Ihr sind au mitschuld...
Und PS:
SVP HASSER und BLICK-druf schisser
hehe[/CENTER]

- seth
- Erfahrener Benutzer
gueti idee: chilli, lueg fcb-spiil im tc und gang drfür an alli länderspiil...ellesse hat geschrieben:@ chili
wotsch nid wieder d'mätch vor em tv verfolge, so wie's friehner gmacht hesch? ich glaub stadion-bsüech tuen dir nid guet...
@mimpfeli
meine rede!
problem glöst!
apropo kinder chönne das nid.. du hesch e ahnig und no so verklemmt, sorry....seth hat geschrieben:y glaub nit, dass e kleine so aifach pyro bsorge, ins stadion schmuggle und zünde ka/wird...
darfsch aber de kinder au grad pc, tv und schuel verbeite, schlächti yyflüss...
wieso hed aine e egge ab, nur will er e bengale aazündet?
hesch scho so vill blick gläse, das jetzt s gfüül hesch, das sig mörderisch gfährlich?
wenn zündet wird, macht me e bitzeli platz (klar wärs besser so wie friener offiziell unde) und denn isch s risiko öppe so gross wie
wenn mit 120 über d autobahn fahrsch.. im läbe ka immer öppis passiere, aber s goht bi bengale nit um läbe und tod,
wie d medie hützutags immer suggeriere..
wenn im alte joggeli gsi wärsch und bitz weniger zfdrs würdisch luege, denn wärsch wohrschyynz nit so hysterisch was das aabelangt!
das rote lüüchte macht mir nunmal hienerhutt und wenn drzue no gsunge, fahne gschwänggt wird... abartig jo, aber abartig geil
edit: @mimpfeli - WORD!!!
wieso brucht meh platz.. macht er öpis guets, nid würklich oder??
lueg ich mein numme, ich finds nid guet.. im algemeine für kinder und für euche Verein..
Ich hoff es passiert emol öpis, denn chamme die uslache wos guet finde oder drübr stritte...
hehe[/CENTER]

Okay, eigentligg lüpfts mir bi so ängstirnige Mensche scho dr Huet, aber ich probiers:Chilli hat geschrieben:1. in dem zämmehang nid viel. aber, gegenüber em Gsetz isches Verbote.. VERBOTE=Nid Richtig
4. Wie gseit, jop das stimmt.. aber wieso macht mehs denne? ihr wärdet gfilmt und im SF zeigt und s'Kind luegt zue und denn simmr wider bim TV... Ihr sind au mitschuld...
Und PS:
SVP HASSER und BLICK-druf schisser
1. Sinn alli Verbot richtig und guet? Muess me alles befolge? (EDIT: siehe Dasto-Post)
2. Wills schön usseht, wills Stimmig macht, wills sitt jehär ins Joggeli ghört.
3. Kinder hänn inere Fankurve nütt z'sueche. DAS isch gföhrlig. Y mag mi erinnere, bevor ich ca. 14-15 gsi bi ha ich mi nitt emol in d'Nöchi vo dr alte MK getraut.
4.Nei sorry, aber dodrzue fallt mir nütt y. Y hoff Dini Kinder dörfe weder TV luege, no Videospiele spiele oder sunschtigi Comics luege. Will sunscht wärde das emol psychopatischi Massemörder...
-
- Erfahrener Benutzer
du gosch demfal nur bi grüen über dstrass, fahrsch mit em auto nie 1 km/h z'schnell, wenn velofahrsch hesch beid händ am lenker, immer liecht, vignete etc.?Chilli hat geschrieben:1. in dem zämmehang nid viel. aber, gegenüber em Gsetz isches Verbote.. VERBOTE=Nid Richtig
Wär alles au verbote...
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- seth
- Erfahrener Benutzer
1. bisch legalistisch veranlagt? kiffsch drum au nit?Chilli hat geschrieben:1. in dem zämmehang nid viel. aber, gegenüber em Gsetz isches Verbote.. VERBOTE=Nid Richtig
2. liis dr schluss vo mim post obe
3. in dr mk scho, aber hän NÜT im harte kärn z sueche...
4. mir könne nüt drfür, wenn d medie bengale als mörderisch darstelle, sprich d lüt uffhetze
MK-FCB-FANS..mimpfeli hat geschrieben:Okay, eigentligg lüpfts mir bi so ängstirnige Mensche scho dr Huet, aber ich probiers:
1. Sinn alli Verbot richtig und guet? Muess me alles befolge?
2. Wills schön usseht, wills Stimmig macht, wills sitt jehär ins Joggeli ghört.
3. Kinder hänn inere Fankurve nütt z'sueche. DAS isch gföhrlig. Y mag mi erinnere, bevor ich ca. 14-15 gsi bi ha ich mi nitt emol in d'Nöchi vo dr alte MK getraut.
4.Nei sorry, aber dodrzue fallt mir nütt y. Y hoff Dini Kinder dörfe weder TV luege, no Videospiele spiele oder sunschtigi Comics luege. Will sunscht wärde das emol psychopatischi Massemörder...
hehe[/CENTER]

Göhn Dir d'Argumänt uss?Chilli hat geschrieben:MK-FCB-FANS..
jetzt machsch Di extreeeeem lächerligg. Täubeli.
- seth
- Erfahrener Benutzer
ehm, y überlos glaub mimpfeli s argumentiere
mi mainig, alte

mi mainig, alte