radiobemba hat geschrieben:Irgendwie komisch, dass plötzlich so viele dieses "Nationalmannschaftsargument" bringen, aber bei jeder Gelegenheit wird auf der Nati rumgehackt.
Es git no e anders "Nationalmannschaftsargumänt", nämlig das, dass är mi bis jetz in dr Nati no nie richtig het könne überzüge. Entgege vielne andere wo vor mir postet hän, find ich ebe nid, dass är in dr Nati gueti Leischtige zeigt - allerhöggschtens gueti Momänt. I ha s Gfühl, är wird vo de meischte do inne überschätzt.
Wenn me ehrlig isch, ischer au in dr Nati numme e Backup und profitiert äntwäder vo Verletzige oder drvo, dass mr uffem rächte Flügel keini wirklich guete Spieler hän (Däge nid drbi, Gygax arg limitiert, Behrami unkonschtant aber allwä no dr Bescht vo allne). Well uf links isch dr Barnetta gsetzt und uf sinere eigentliche Position, im Sturm, sin dr Frei und dr Streller gsetzt.
Ich bi grundsätzlich e Fründ vo technisch starke Ballkünschtler, wo s eins gege eins sueche, wo könne dribble und so im hütige, allzue stark vo dr Taktik prägte Fuessball für Überraschigsmomänt sorge. Aber genau das kanner ebe nid! Är isch zwar eine wo au gärn (praktisch immer) s Dribbling suecht, aber es glingt em nur in de sältenschte Fäll und sälbscht wenns em mol glingt, luegt hinterhär z'wenig drby use. Und so passt halt irgendwie si Spiel - nämmlig in erschter Linie fürd Gallerie und erscht in zweiter Linie fürd Mannschaft - zue sim Verhalte näbe-n-em Platz mit dere Gschicht vor dr WM 2006.