nope, isch au vorher scho speziell gsi.Grga Mali hat geschrieben:abbr au erscht syt s umbaut worde isch letschjohr...
schyyns häns sie e paar vo de alte Bäum umgmacht? Stimmt das? Wär jo e Jammer....
nope, isch au vorher scho speziell gsi.Grga Mali hat geschrieben:abbr au erscht syt s umbaut worde isch letschjohr...
Speziell? Also wo ych amigs gsi bi hets e Kinderpisser Beggi und e Fuffzig-Meter Beggi mit zerscht zwai Sprungbrätt und nachdäm sich immer wie mehr verlezzt gha hän, no emene 1-meter Sprungbrätt...Lou C. Fire hat geschrieben:nope, isch au vorher scho speziell gsi.
jo aber die gnazi Aalag het im Vergliich zu all dene sterile Bädli (Aesch, Ryynach etc.) eifach e gwisse Charme gha.Grga Mali hat geschrieben:Speziell? Also wo ych amigs gsi bi hets e Kinderpisser Beggi und e Fuffzig-Meter Beggi mit zerscht zwai Sprungbrätt und nachdäm sich immer wie mehr verlezzt gha hän, no emene 1-meter Sprungbrätt...
Woby Aesch au nid so schlächt isch das gfallt mir no... Guet ebe vor 20 Johr isch wohrschinlich no vieles anders gsi im Bädli z Arlesheim...Lou C. Fire hat geschrieben:jo aber die gnazi Aalag het im Vergliich zu all dene sterile Bädli (Aesch, Ryynach etc.) eifach e gwisse Charme gha.
Allerdings bini sicher scho bald 20 Joohr nimmi gsi...![]()
Aso Aesch und Ryynacher Badi findi jetzt nid unbedingt steril. Wenigschtens sin si gross und d Lüt verteile sich.Lou C. Fire hat geschrieben:jo aber die gnazi Aalag het im Vergliich zu all dene sterile Bädli (Aesch, Ryynach etc.) eifach e gwisse Charme gha.
Allerdings bini sicher scho bald 20 Joohr nimmi gsi...![]()
Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do
drby isch doch am kepfli an unserem fliessende see soooo schööööön........redangel hat geschrieben:Aso Aesch und Ryynacher Badi findi jetzt nid unbedingt steril. Wenigschtens sin si gross und d Lüt verteile sich.
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Du bisch also eine vo dene gruusige Sieche wo znacht immer yber s Hägli gchlätteret sin und denn blutt sin go bade? Y weiss no genau wo mir unseri Zält bim Sportplazz unde ufgschlage gha hän, han y eych e paar mol verwytschtbaslerstab hat geschrieben:drby isch doch am kepfli an unserem fliessende see soooo schööööön........
ps: ka me eigentlich in altersheim au bi tagesliecht baade???????
Das mag guet si. Aber di Piranhias, Riesekrake, Haifisch.....und s Riisegrosse Schild an dr Brugg "ACHTUNG LEBENSGEFAHR" flösse mr halt doch eweng Reschpäggt iibaslerstab hat geschrieben:drby isch doch am kepfli an unserem fliessende see soooo schööööön........
Nimm d Linse use, denn isch es durchus erträglichps: ka me eigentlich in altersheim au bi tagesliecht baade???????
Zitat von Gevatter Rhein
So bis e bitzeli lieb zum Red-Ängeli do
in 4133!!Gone to Mac hat geschrieben:ich weiss alte fred aber dängg passt scho do dri:
eigentlich mini lieblings-badi aber so...
http://www.20min.ch/schweiz/basel/story ... l-25754260
giz sunst no e 10m oder min 5m turm in dr region?
im gesamten kanton aargau und solothurn... die meisten "badis" (wie ich das wort hasse) haben einen ganztägig zugänglichen 5Meterturm... nciht so 15 minuten scheisse mit "kinderanstehschlangen" wie im joggeli... Aarau, oder Olten z.B. Ich meinte das Strandbad Rheinfelden hat auch nen 5 MeterturmGone to Mac hat geschrieben:ich weiss alte fred aber dängg passt scho do dri:
eigentlich mini lieblings-badi aber so...
http://www.20min.ch/schweiz/basel/story ... l-25754260
giz sunst no e 10m oder min 5m turm in dr region?
cool, merci!Rhykurve hat geschrieben:im gesamten kanton aargau und solothurn... die meisten "badis" (wie ich das wort hasse) haben einen ganztägig zugänglichen 5Meterturm... nciht so 15 minuten scheisse mit "kinderanstehschlangen" wie im joggeli... Aarau, oder Olten z.B. Ich meinte das Strandbad Rheinfelden hat auch nen 5 Meterturm