Werbe-Umrage- sonstige Telefonanrufe
Werbe-Umrage- sonstige Telefonanrufe
Es gibt doch diese Telefonanrufe, mit denen Umfragen, Werbung usw. gemacht werden. Früher kam da vielleicht 1 mal die Woche so ein Anruf. In letzter Zeit sind es 3-4 pro TAG!!! Hat jemand eine Idee, was man dagegen machen kann? Kann man diese Anrufe irgendwie stoppen lassen? Nummern sperren funktioniert bei den wenigsten, da die Nummern nicht angezeigt werden. Langsam geht es mir wirklich auf den Sack! 

[CENTER]Stars kommen und gehen - Legenden bleiben ewig
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
**#AF_13 ** #MED_10**
[/CENTER]
kasch unbekannti nummere sperre loBlutengel hat geschrieben:Es gibt doch diese Telefonanrufe, mit denen Umfragen, Werbung usw. gemacht werden. Früher kam da vielleicht 1 mal die Woche so ein Anruf. In letzter Zeit sind es 3-4 pro TAG!!! Hat jemand eine Idee, was man dagegen machen kann? Kann man diese Anrufe irgendwie stoppen lassen? Nummern sperren funktioniert bei den wenigsten, da die Nummern nicht angezeigt werden. Langsam geht es mir wirklich auf den Sack!![]()
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Tolli Idee! Wenn's Spital alüttet, dass dini Frau am vrbluete isch, kömme sie nid dure... wenn e Gschäft mit ein vo de 150 Aaschüss in dr Firma alüttet, muesch alli 150 speichere... Wenn dr dr Sohn will vonere Tankstell alüte, dass em dr Wage im Chrut liege bliebe isch, hört'r grad s'bBetztzeiche...drmichi hat geschrieben:kasch unbekannti nummere sperre lo
Fortsetzig welle?
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
hesch dr "Stärn" im Telefonbuech? Halte sich zwar nid alli dra, hilft aber bine paarne seriöse...Blutengel hat geschrieben:Es gibt doch diese Telefonanrufe, mit denen Umfragen, Werbung usw. gemacht werden. Früher kam da vielleicht 1 mal die Woche so ein Anruf. In letzter Zeit sind es 3-4 pro TAG!!! Hat jemand eine Idee, was man dagegen machen kann? Kann man diese Anrufe irgendwie stoppen lassen? Nummern sperren funktioniert bei den wenigsten, da die Nummern nicht angezeigt werden. Langsam geht es mir wirklich auf den Sack!![]()
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
dr stärn im telefonbuech nutzt bi de "seriöse" telefonmarketingfirme...leider gits au do schwarzi schoof, wenn dört no eine alütet, würd ich däm so ebbis vo arschloch ahänge oder sunnscht kli pervers mit em afange schnurre, dass er vor ellei uffhängt...mach das amme wenn ich mol zit und luscht ha, kli zur sau mache...au dene wirds z blöd z lang mit dir telefoniere wenn nüd useluegt, time is money....
..oder de luegsch dass uff d robinsonlischte kunnsch...aber das kasch fascht nid stüüre...uff die lischte kunnsch wenn bi dir nie ebber abnäh würd...denn kas guet si das es paar mönet oder sogar joor rueh hesch....
...bringt aber au nüd, wenn eine e neui lischte generiert und nid neume d adresse kaufe duet...
...drum --> möglichscht e spass druss mache und dini tagesagressione an dene pfiffene abloh..ruehig mol sage was für e erbärmlichs läbe die doch händ wenn me so e job muess mache....macht zum teil no spass...naja...wems hilft....
ps: zum teil lächerlich was für schlächti verkäufer das sind und wie schnäll sie sich loh abhänge löhnd.....s jüngschte bispil e cablecom verkäufer...wo ich ihm gseit ha ich ha kei tv, het är nur no gstotteret...peinlich, und so was wott sie läbensunterhalt mit telefonmarketing durebringe...oder e skl verkäufer, wo ich ihm gseit ha ich bruch kei geld, ich bi so stinkrich dass ich mir könnt leischte ihn als mi persönliche arschputzer azstelle...het er au nüm viel wüsse z sage...
..oder de luegsch dass uff d robinsonlischte kunnsch...aber das kasch fascht nid stüüre...uff die lischte kunnsch wenn bi dir nie ebber abnäh würd...denn kas guet si das es paar mönet oder sogar joor rueh hesch....
...bringt aber au nüd, wenn eine e neui lischte generiert und nid neume d adresse kaufe duet...
...drum --> möglichscht e spass druss mache und dini tagesagressione an dene pfiffene abloh..ruehig mol sage was für e erbärmlichs läbe die doch händ wenn me so e job muess mache....macht zum teil no spass...naja...wems hilft....

ps: zum teil lächerlich was für schlächti verkäufer das sind und wie schnäll sie sich loh abhänge löhnd.....s jüngschte bispil e cablecom verkäufer...wo ich ihm gseit ha ich ha kei tv, het är nur no gstotteret...peinlich, und so was wott sie läbensunterhalt mit telefonmarketing durebringe...oder e skl verkäufer, wo ich ihm gseit ha ich bruch kei geld, ich bi so stinkrich dass ich mir könnt leischte ihn als mi persönliche arschputzer azstelle...het er au nüm viel wüsse z sage...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)
Alle Anrufer mit versteckter Nummer werden autom. auf meinen Telecrapper 2000 umgeleitet, das sieht dann etwa so aus :
http://www.deviantart.com/view/22995489/
The TC2K intercepts telemarketer calls on the first ring by reading the caller ID and then carries out a virtual conversation with a series of pre-recorded sound files by listening for the telemarketer's response.
http://www.deviantart.com/view/22995489/
The TC2K intercepts telemarketer calls on the first ring by reading the caller ID and then carries out a virtual conversation with a series of pre-recorded sound files by listening for the telemarketer's response.
@kawa: sau gschigt versteckti nummere umleite zloh... do zum biespiel alli banke versteckti händ...
@scott: wenn stärn im telefonbuech hesch und trotzdem so ahriehf kriegsch, seisch eifach wenn nomol sone ahruef vo ihne chunt gits e ahzeig (gsetzlich verbote werbeahrief an telefonnummere mit stärn zmache...) wirsch vo däre firma definitiv nie meh eppis ghöre
@scott: wenn stärn im telefonbuech hesch und trotzdem so ahriehf kriegsch, seisch eifach wenn nomol sone ahruef vo ihne chunt gits e ahzeig (gsetzlich verbote werbeahrief an telefonnummere mit stärn zmache...) wirsch vo däre firma definitiv nie meh eppis ghöre

Bier ist ein Grundnahrungsmittel
Kawa hat geschrieben:I leg eifach sobald is gmerkt ha uf ohni irgendwie adieu z sage ....
Total unhöflich aber egal![]()

“The scientists of today think deeply instead of clearly. One must be sane to think clearly, but one can think deeply and be quite insane.”
― Nikola Tesla
― Nikola Tesla
und wo bitte stoht das?Mindl hat geschrieben: (gsetzlich verbote werbeahrief an telefonnummere mit stärn zmache...)

Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
leider niene...s gliche mit de stop werbung kläber...do fählt die rechtlichi grundlag zum drgege vorgoh (@mindl)Rankhof hat geschrieben:und wo bitte stoht das?![]()
9
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
allgemeine Tipps: http://www.sf.tv/sf1/kassensturz/sendun ... ragid=1165Blutengel hat geschrieben:Wo und Wie?
Robinson-Liste: http://www.dmverband.ch/index.cfm?uuid= ... insonliste
bezieht sich aber nur auf unerwünschte Werbebriefe und nicht auf Telefonate!
nid ganz, isch quasi wie e stadionverbot uffgstellt: du machsch e vermerk das du kei telefonahrief willsch (dass dr fritzli meier nid ins stadion will), kriegsch jedoch setigi telefonahrief und das vermehrt vonere firma, chasch e belästigungsklag mache (tritt epper mit stadionverbot ins stadion ih, cha är wäge huusfriedensbruch ahklagt währde), do telefongsellschaft nochwies cha mache das mehreri ahrief vo däre firma cho sind wirsch 100% dure cho und die anderi siete darf die ganze köste trage.Scott hat geschrieben:leider niene...s gliche mit de stop werbung kläber...do fählt die rechtlichi grundlag zum drgege vorgoh (@mindl)
9
jetzt muesch nur no usefinde wie die firma heisst

naja, Mindl, naja... dr Spur noch verträtbar, aber in de Detail...
Husfriedensbruch isch das nid
und Beläschtigung isch kei Stroftatbestand
plus anderi Problem...
plus anderi Problem...
- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
ganz eifach: am telefon sage das du kei wieteri ahrief willsch und das telefonat uffzeichnisch. falls zu wietere ahrief chunt führts zunere ahzeig...Rankhof hat geschrieben:naja, Mindl, naja... dr Spur noch verträtbar, aber in de Detail...
plus anderi Problem...
glaub mir keini vo däne firmene wird je nomol ahlüte... die händ sälber zwenig kapital zum vor gricht goh, zuedem bestoht gfohr das sied grichtsköste miend trage.
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Wie isch Ihre Name?
Vo wellere Firma lüte sie a?
Wie isch ihri Tel. Nr.?
Wüsse sie, i muess mr das alles ganz genau ufschriibe, well ich mir jo dur e Werbeverbotsitrag im Telefonbuech usdrüglich verbäte ha, as i mit so Wärbegschmeus beleschtigt wird.
Einigi entschuldige sich denn, anderi hängge eifach uf. wie au immer vo do a isches erledigt!
Wie isch ihri Tel. Nr.?
Wüsse sie, i muess mr das alles ganz genau ufschriibe, well ich mir jo dur e Werbeverbotsitrag im Telefonbuech usdrüglich verbäte ha, as i mit so Wärbegschmeus beleschtigt wird.
Einigi entschuldige sich denn, anderi hängge eifach uf. wie au immer vo do a isches erledigt!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
- IP-Lotto
- Erfahrener Benutzer
Je nach Laune von wortlos Aufhängen bis den Spiess umdrehen und selber ein Interview führen schon alles gemacht.
Meistens aber die Variante von Loucie jedoch ergänzt durch die Frage: "Wohär hänn sy my Delifonnummere?" Natürlich lautet die Antwort: "Die schtoot uff myner Lischte".
"Aha, das isch aber interessant. Wär hett ächtscht die dört druffgschriibe? Könnte Sy das bitte für mi uusefinde? Und wenn Sy denn scho grad dra sinn, hätt y gärn e Kopie vo allne Informazione, wo Sy über mi gsammlet hänn. Goot das so für Si?"
Meistens aber die Variante von Loucie jedoch ergänzt durch die Frage: "Wohär hänn sy my Delifonnummere?" Natürlich lautet die Antwort: "Die schtoot uff myner Lischte".
"Aha, das isch aber interessant. Wär hett ächtscht die dört druffgschriibe? Könnte Sy das bitte für mi uusefinde? Und wenn Sy denn scho grad dra sinn, hätt y gärn e Kopie vo allne Informazione, wo Sy über mi gsammlet hänn. Goot das so für Si?"
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf
P.V.R.P.E. Langstrumpf
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
ich nimm eifach ned ab.. isch mr scheissegal wenn si 2-3x tien aalüte...
oft zieni au dr stecker uuse.. so dass gar keinie telefon meh iinechömme..
mänggisch nimmi eifach ab und sag hallo und je nach luune schiissi denn sgägenüber zsämme...
Ich: Hallo
Sie: Wer ist am apparat
Ich: das sollten sie eigentlich wissen.. sie haben meine nummer geweählt
etc..
oft zieni au dr stecker uuse.. so dass gar keinie telefon meh iinechömme..
mänggisch nimmi eifach ab und sag hallo und je nach luune schiissi denn sgägenüber zsämme...
Ich: Hallo
Sie: Wer ist am apparat
Ich: das sollten sie eigentlich wissen.. sie haben meine nummer geweählt
etc..
"May you be in heaven half an hour, before the devil knows you are dead"
- Sternentänzer
- Erfahrener Benutzer
All dies ach so witzigen Sprüche hat der andere dummerweise schon tausende Male gehört, entspr. viel bleibenden Eindruck hinterlässt dasLou C. Fire hat geschrieben:Wie isch Ihre Name?
Wie isch ihri Tel. Nr.?

- repplyfire
- Erfahrener Benutzer