Goht mir langsam uf e Sack
Goht mir langsam uf e Sack
alli flueche immer übers Forum und duser. Komishcerwys sind trotzdem immer jede Menge User rächt aktiv am döggelie
Paradox mmh
Paradox mmh
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer

[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
Irgendneume mueschh jo dini Aggressione loswärde. Isch doch klar Scheissjob, keini Fründe, Frau isch untreu und dr Gross macht au was är wot. Do muesch jo Aggro wärde....RALE BALE hat geschrieben:alli flueche immer übers Forum und duser. Komishcerwys sind trotzdem immer jede Menge User rächt aktiv am döggelie
Paradox mmh

- Starmaster
- Erfahrener Benutzer
[quote="penalty"]Vielleicht sollte man das Ganze nicht allzu ernst nehmen?! ]
GLAUB MIRS ICH NIMMS NID WIRKLIG ÄRNSCHT (KANNSCH JO IN MIM SCHROTT MERKE WO ICH INEPOSTE..). ABER DIE GLORRICHE, CLEVERE LÜT WO IMMER ÜBERS FORUM LÄSCHTERE UND TROTZDÄM DHÄLFTI VO DR ARBETSZYT DO INNE VERBRINGE SIND FIR MI NID GANZ PUTZT!
So jetzt hani mi abreagiert, no einisch kräftig mit em Kopf gege dWand seggle und ich bin widr dr alti, primitivi Umfrogekönig im Offtopic
GLAUB MIRS ICH NIMMS NID WIRKLIG ÄRNSCHT (KANNSCH JO IN MIM SCHROTT MERKE WO ICH INEPOSTE..). ABER DIE GLORRICHE, CLEVERE LÜT WO IMMER ÜBERS FORUM LÄSCHTERE UND TROTZDÄM DHÄLFTI VO DR ARBETSZYT DO INNE VERBRINGE SIND FIR MI NID GANZ PUTZT!
So jetzt hani mi abreagiert, no einisch kräftig mit em Kopf gege dWand seggle und ich bin widr dr alti, primitivi Umfrogekönig im Offtopic

- redangel
- Erfahrener Benutzer
jöööömersneiiii, denn gäbts e wittere Freeeed über "alli Fraue sin so doof"....RALE BALE hat geschrieben:ICH WÄR FROH, WENNI E FRAU HÄTT WO WÜRD FREMDGOH, DENN HÄTTI WENIGSTENS EINI
oder "ich habe Liebeskummer, was soll ich tun"....

[quote="RALE BALE"]GLAUB MIRS ICH NIMMS NID WIRKLIG ÄRNSCHT (KANNSCH JO IN MIM SCHROTT MERKE WO ICH INEPOSTE..). ABER DIE GLORRICHE, CLEVERE LÜT WO IMMER ÜBERS FORUM LÄSCHTERE UND TROTZDÄM DHÄLFTI VO DR ARBETSZYT DO INNE VERBRINGE SIND FIR MI NID GANZ PUTZT!
So jetzt hani mi abreagiert, no einisch kräftig mit em Kopf gege dWand seggle und ich bin widr dr alti, primitivi Umfrogekönig im Offtopic ]
genau alte, start wieder mol sone primitivi umfrog wo schwer unter d'gürtellinie zielt...
So jetzt hani mi abreagiert, no einisch kräftig mit em Kopf gege dWand seggle und ich bin widr dr alti, primitivi Umfrogekönig im Offtopic ]
genau alte, start wieder mol sone primitivi umfrog wo schwer unter d'gürtellinie zielt...

- schniposa
- Erfahrener Benutzer
namen, wir wollen namen!! denunziantentum, ruuulz!!!!RALE BALE hat geschrieben:alli flueche immer übers Forum und duser. Komishcerwys sind trotzdem immer jede Menge User rächt aktiv am döggelie
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
[quote="maradoo"]i ha nonie übers heilige forum gfluecht!!!
ok, viellicht übr d fcb und d fuessball abteilig, abr nie übers ot! ]
über s OT kasch jo au gar nid flueche - wär über s OT fluecht, nimmts OT ärnscht - wär s OT ärnscht nimmt het kei läbe!!
ok, viellicht übr d fcb und d fuessball abteilig, abr nie übers ot! ]
über s OT kasch jo au gar nid flueche - wär über s OT fluecht, nimmts OT ärnscht - wär s OT ärnscht nimmt het kei läbe!!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone
Wär doch aber wiede rmal nene Fred werd oder nicht heheredangel hat geschrieben:jöööömersneiiii, denn gäbts e wittere Freeeed über "alli Fraue sin so doof"....
oder "ich habe Liebeskummer, was soll ich tun"....![]()

Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!
Wenn ich nicht genau wüsste, dass ich es bereuen würde, würde ich das was ich gerade denke, aussprechen, so würde ich es tun!
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
hy sweet donut
was lauft das weekend? wanderung an der aare?
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
ja, ich bin huber!
Spinnsch, s isch Fasnacht, da gasch sicher nid ga wandere ad Aare abe pfffffschniposa hat geschrieben:hy sweet donut
Hey was schaust so dumm. Noch nie ne Signatur gesehen?!
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Scheisse!Russe hat geschrieben:über s OT kasch jo au gar nid flueche - wär über s OT fluecht, nimmts OT ärnscht - wär s OT ärnscht nimmt het kei läbe!!
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
[/CENTER]
[/CENTER]