@männer... welches ist eure lieblingsausrede?
@männer... welches ist eure lieblingsausrede?
ihr habt mit einer frau abgemacht, wollt aber nach einiger zeit das treffen nicht mehr wahr werden lassen... was sagt ihr? (es nimmt mich wunder, weil ich mit freundinnen darüber rätselte...)
- Corpsegrinder
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
"Nach reiflicher Überlegung kam ich zu dem Schluss dass ich es mir nicht leisten kann mich mit so einer hässlichen Vogelscheuche in der Öffentlichkeit blicken zu lassen. Wenn du möchtest und damit du nicht ganz leer ausgehst darfst du von mir aus heute abend zwischen 19.45 Uhr und 20.00Uhr kurz bei mir vorbeikommen um mir einen zu blasen. Aber bitte pass auf dass dich keiner sieht wenn du bei mir klingelst." 

Chris Climax hat geschrieben:"Nach reiflicher Überlegung kam ich zu dem Schluss dass ich es mir nicht leisten kann mich mit so einer hässlichen Vogelscheuche in der Öffentlichkeit blicken zu lassen. Wenn du möchtest und damit du nicht ganz leer ausgehst darfst du von mir aus heute abend zwischen 19.45 Uhr und 20.00Uhr kurz bei mir vorbeikommen um mir einen zu blasen. Aber bitte pass auf dass dich keiner sieht wenn du bei mir klingelst."![]()
BOOOOMMMM BOOOOOMMMM
Fc Basel 1893
Du, ich muess absage!MotZ hat geschrieben:ihr habt mit einer frau abgemacht, wollt aber nach einiger zeit das treffen nicht mehr wahr werden lassen... was sagt ihr? (es nimmt mich wunder, weil ich mit freundinnen darüber rätselte...)
D'verstuuchig an minere rechte hand isch schneller vrheilt als i denkt ha. Ich chumm jetzt wieder selber z'recht, merci.
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
Dass das Treffen in Ordnung geht, wir allerdings zuerst meine Freundin vom Bahnhof abholen müssen.MotZ hat geschrieben:ihr habt mit einer frau abgemacht, wollt aber nach einiger zeit das treffen nicht mehr wahr werden lassen... was sagt ihr? (es nimmt mich wunder, weil ich mit freundinnen darüber rätselte...)

Mein Doberman kommt heute aus der Tierklinik zurück. Normalerweise schläft der ja bei mir im Bett...MotZ hat geschrieben:ihr habt mit einer frau abgemacht, wollt aber nach einiger zeit das treffen nicht mehr wahr werden lassen... was sagt ihr? (es nimmt mich wunder, weil ich mit freundinnen darüber rätselte...)
han mol mit einere per internet kontakt gha und die het unbedingt e blind-date welä... nujo, hemer fritig obig so uf die 22.00 abgmacht, bini vorher im bistro (rip... das am barfi) e paar go trinke und zur abgmachte zyyt duse vor dr haltstell vom 3er gstande... den plötzlich stoht die vor mir... meine güte, kei wunder blind date, suscht wers nie so wyyt cho. hanere gseit, sorry, du bisch nid mi gschmack, gange jetzt wieder zrugg in d beiz zu de kolege eins go suffe... i gseh se no ab und zue, aber sie beachtet mich sither nüme

- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
"sorry, aber i bi nonig gnueg bedrungge zum di hübsch z finde. Kasch in 2 Stund nomol cho?"MotZ hat geschrieben:ihr habt mit einer frau abgemacht, wollt aber nach einiger zeit das treffen nicht mehr wahr werden lassen... was sagt ihr? (es nimmt mich wunder, weil ich mit freundinnen darüber rätselte...)
"Ka hüt nid ko, dr Dokter het gseit Herpes seg asteckend..."
.... und das die kleine Kartonbächerli vome Wasserdispänser vo Hand kläbt sin, dasch e Standard wo ich vo jedere Wohlstandsgsellschaft erwart!
"Sorry, mir chönne jo scho goh aber du muesch fahre. 0.5 Promille längt eifach nüm zum di schön suffe"
Als Ma bisch immer im Dilemma. Wenn eine no ghürote isch stellt sich folgendi frog:
Sölli jetzt in Usgang und Fraue ahluege woni nid cha Vögle? Oder selli dähei blibe und Vögle was i nid cha ahluege
Als Ma bisch immer im Dilemma. Wenn eine no ghürote isch stellt sich folgendi frog:
Sölli jetzt in Usgang und Fraue ahluege woni nid cha Vögle? Oder selli dähei blibe und Vögle was i nid cha ahluege

- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
Was übrigens au guet achunnt bi so Blinddate-Tussene isch folgendes:
E Kolleg het mol e Date gha (au durchs Internet) mit einere wo (säge mers mol so) nid grad e Claudia Schiffer gsii isch und au chli e schlechteri Figur als d Nella Martinetti. Do druf z reede cho simmer, wo mir se mol im Piwi gsee hend. Er het mir denn d Nummere gee vo Ihre und ich hase amene Kolleg witergee (wo au scho so Dates gha het) mitem Hiwiis, dasses e Blondine sig wo zimlich spitz sigi.
Durch SMS hets denn klappt mitem Date
Er isch halt nid sone Fraueabwimmler und so het ärs halt über sich lo ergoo und isch eins go zieh mitere 
E Kolleg het mol e Date gha (au durchs Internet) mit einere wo (säge mers mol so) nid grad e Claudia Schiffer gsii isch und au chli e schlechteri Figur als d Nella Martinetti. Do druf z reede cho simmer, wo mir se mol im Piwi gsee hend. Er het mir denn d Nummere gee vo Ihre und ich hase amene Kolleg witergee (wo au scho so Dates gha het) mitem Hiwiis, dasses e Blondine sig wo zimlich spitz sigi.
Durch SMS hets denn klappt mitem Date

- stirbelwurm
- Erfahrener Benutzer
öööhmm...MotZ hat geschrieben:ihr habt mit einer frau abgemacht, wollt aber nach einiger zeit das treffen nicht mehr wahr werden lassen... was sagt ihr? (es nimmt mich wunder, weil ich mit freundinnen darüber rätselte...)
"meine frau liegt krank im bett und ich muss unsere 4 gooofen hüten"...
cheers
ALTE SÄCKE BASEL
- Rinoceronte
- Erfahrener Benutzer
-
- Benutzer
wie wärs eifach mit: sorry, ha kei luscht meh! y hoff s'stört di nid, dass y ehrlig bi...MotZ hat geschrieben:ihr habt mit einer frau abgemacht, wollt aber nach einiger zeit das treffen nicht mehr wahr werden lassen... was sagt ihr? (es nimmt mich wunder, weil ich mit freundinnen darüber rätselte...)
und sunsch halt:
sorry, an däm obe chani nid, will ich denn harti droge für eh kolleg muess ufftriebe, will ich dangg sine falsche ussage vor gricht nur 4 joor im knascht gsässe bi. aber gärn eh anders mol...
stimmt's für di???