E Schwed Zum FCB ???
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
E Schwed Zum FCB ???
Wo ich hüt im restaurant uno kurz übere mittag bi ein go neh, ha ich dr ruedi zbinden miteme typ gseh. wenni mi nid komplett tüsch ha isch das eine gsi vo RSC anderlecht. woni jetzt uf d page bi go luege hanen gfunde...
http://nsf.rsca.be/playerfile.php?langu ... ersubmenu=
i ha denn müese go, weiss halt nid öb dr gross oder d oeri oder so no drzue gstosse sin.
weiss öper genauers über dä spieler? vertrag etc?
aber i frog mi öb mir no eine für d mitti bruche?? odre spielt dä mitti rächts...?
messi für d infos...
i ha denn müese go, weiss halt nid öb dr gross oder d oeri oder so no drzue gstosse sin.
aber i frog mi öb mir no eine für d mitti bruche?? odre spielt dä mitti rächts...?
messi für d infos...
-
- Erfahrener Benutzer
guete versuech h+m..Hennes&Mauritz hat geschrieben:Wo ich hüt im restaurant uno kurz übere mittag bi ein go neh, ha ich dr ruedi zbinden miteme typ gseh. wenni mi nid komplett tüsch ha isch das eine gsi vo RSC anderlecht. woni jetzt uf d page bi go luege hanen gfunde...
messi für d infos...
http://fcbforum.magnet.ch/showthread.ph ... ilhelmsson
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Sag bloss, du kennsch praktisch jede eurpäische Spieler vonere Top-Liga und kasch ihn denn emne Club zueordne.Hennes&Mauritz hat geschrieben:Wo ich hüt im restaurant uno kurz übere mittag bi ein go neh, ha ich dr ruedi zbinden miteme typ gseh. wenni mi nid komplett tüsch ha isch das eine gsi vo RSC anderlecht. woni jetzt uf d page bi go luege hanen gfunde...
messi für d infos...
So liest sich das in etwa. Ha no nie ebbis vo däm ghört... und ybr sini genaui Position stoht jo au leidr nüd.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- SHELLibaum
- Erfahrener Benutzer
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
musst wohl mehr eurogoals schauen mein freund...Diggi_Eier hat geschrieben:Sag bloss, du kennsch praktisch jede eurpäische Spieler vonere Top-Liga und kasch ihn denn emne Club zueordne.
So liest sich das in etwa. Ha no nie ebbis vo däm ghört... und ybr sini genaui Position stoht jo au leidr nüd.
oder champions league, und im internet surfen...
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Muss wohl so seinHennes&Mauritz hat geschrieben:musst wohl mehr eurogoals schauen mein freund...
oder champions league, und im internet surfen...

A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.
- Bellach SO
- Erfahrener Benutzer
Voll geile News! Das wäre ja der Hammer Ruedi! Hab den auch schon in einigen TV-Spielen bzw. Ausschnitten beobachten können. Würde auf der rechten Seite viel Zug bringen!
Geile News, H&M Danke! Bisch ins Joggeli go ässe? Oder eifach biz go revier markiere?
@Diggi Eier: Dr H&M isch e wohre Sportsfachmaa, glaub mr! Dä kennt so Spieler!
Geile News, H&M Danke! Bisch ins Joggeli go ässe? Oder eifach biz go revier markiere?
Vorwärts.........................................................................FCB ! ! !
-
- Erfahrener Benutzer
Hehe, das habe ich mir auch gedacht. Aber schon OK, ich finde diese "habe-den-und-den-mit-...-im-Restaurant-gesehen"-Gerüchte immer lustig...Diggi_Eier hat geschrieben:Sag bloss, du kennsch praktisch jede eurpäische Spieler vonere Top-Liga und kasch ihn denn emne Club zueordne.
vergässet doch das. dä isch e nummere z'gross für uns !!!Bellach SO hat geschrieben:Voll geile News! Das wäre ja der Hammer Ruedi! Hab den auch schon in einigen TV-Spielen bzw. Ausschnitten beobachten können. Würde auf der rechten Seite viel Zug bringen!
F.R.B. - Freie Republik Basel
- Diggi_Eier
- Erfahrener Benutzer
Dä seht vo de Gsichtszüg ähnlich us wie dr Res Gerber 

-
- Erfahrener Benutzer
bisch nid du dä weichi user wo au so abschätzig übere murat und dr gross gredet het ? hör e mol uff s fcbforum für dini primitive ziel z missbruche !Hennes&Mauritz hat geschrieben:Wo ich hüt im restaurant uno kurz übere mittag bi ein go neh, ha ich dr ruedi zbinden miteme typ gseh. wenni mi nid komplett tüsch ha isch das eine gsi vo RSC anderlecht. woni jetzt uf d page bi go luege hanen gfunde...
messi für d infos...

du willsch uns nur verarsche !
[quote="Dizp"]habe Wilhelmsson schon zahlreiche male gesehen u.a. auch an der EM oder am Spiel Bremen-Anderlecht und der Typ ist noch jung und bringt wirklich viel Dampf über Aussen.
Friener het dä "Schwed" unterem Name "Effebärg" bi Münche gschpielt. Oder verwächsli do öbber? Oder isch das dr glai, oder jungi, Brueder vom Schtinkefinger?
Friener het dä "Schwed" unterem Name "Effebärg" bi Münche gschpielt. Oder verwächsli do öbber? Oder isch das dr glai, oder jungi, Brueder vom Schtinkefinger?
Wilhelmsson wäre eine echte Verstärkung!
H&M, mit dieser Gabe könntest Du bei der Polizei in der Fahndung arbeiten...
H&M, mit dieser Gabe könntest Du bei der Polizei in der Fahndung arbeiten...
RSCA-The Pride of Belgium
FCB Pilger seit 1983
City Sup . seit 1997
RSCA seit 1987
Für Fragen oder Anregungen findet Ihr mich während den Spieltagen im D4, Balkon, 1 Reihe, Platz 328.
FCB Pilger seit 1983
City Sup . seit 1997
RSCA seit 1987
Für Fragen oder Anregungen findet Ihr mich während den Spieltagen im D4, Balkon, 1 Reihe, Platz 328.
- schniposa
- Erfahrener Benutzer
ein schwede? wäre von vorteil bei schneespielen in st. gülle und schodfong!
Disclaimer: meine obige Aussage, unabhängig von Form und Inhalt, kann ohne meine schriftliche Einwilligung in keinem laufenden oder zukünftigen Verfahren von Dritten gegen mich oder andere Personen verwendet werden.
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
ja, ich bin huber!
Akkreditierter Ticketdealer UEFA EURO 2008u2122
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
Der wäre wirklich gut. Ähnlicher Stil wie Chippy; hab ihn einmal gesehen bei einem CL-Vorrunden Spiel. Aber Gerüchte sind Gerüchte.Heaven Underground hat geschrieben:SMÖREBRÖD, SMÖREBRÖD...........RÄMDÄMDÄM.........
Voornaam Christian
Achternaam Wilhelmsson
Nummer 17
Geboortedatum 08-12-1979
Positie midfielder
Team A
Nationaliteit Swedisch
Lengte 177 cm
Gewicht 68 kg
Contract 2007
- Haltestelle
- Benutzer
Dä kennt me doch, spielt immerhin in dr Nati.Diggi_Eier hat geschrieben:Sag bloss, du kennsch praktisch jede eurpäische Spieler vonere Top-Liga und kasch ihn denn emne Club zueordne.

und isch erscht no Schwed

wennd schwoobe gwinne isch das IMMER worst case.. ©Suffbrueder