MK - Biitritt

Diskussionen rund um den FCB.
Wilde Maa 1893
Neuer Benutzer

MK - Biitritt

Beitrag von Wilde Maa 1893 »

Guete Obe zemme :)

Vorewäg : Ich bin kei Basler ( Region Liestal ) und wohn mit 2 Fraue usm Aagau zemme also schomol sorry fr mis "Baslerdyytsch" :)

Soo jetzt zum Thema : Basel-Fan bini scho sit ich cha laufe. Jetzt hani s gfühl ich bin sowiit um selber ind Kurve z goh und mis herzbluet in mini Mannschaft z stegge :) Bin zwar scho e baar mol im Stadion und au scho in dr MK gsie ... nur leider weissi immernonig so genau wies dert genau ablauft :/ ich weiss das es heisst : eifach in Saal und mit de lüt rede ... ob das e guedi idee isch weissi allerdings nid :S
Ich hätti do mol e paar frooge beträffend MK :

1. I bin erst 17 Joor alt ... isch das e Problem odr wird me au als U18 Nachwuchs aktzeptiert ?

2. Hets überhaupt no freii Plätz im D4 Parkett ?

3. ich würd mi gern au e chlei mit de lüt in dr kurve vernetzte.. eifach in Saal goh ?

4. gits irgendwelchi regle wome sett wisse ?

dr eint odr dr ander wird sicher saage : läck stellt dä saudummi frooge ... aber ich denk jede isch mol an dem Punkt gsie wonners selber nonig gwüsst hed odr ? ;)

achso und lieder chani au scho e grosse teil mitschreye :D

Danke frd antworte :)

grüess

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

:d :d

Also..du wohnsch mit 2 Fraue in e Wohnig? Geili Sach ;)

1. Wirdsch au als 17 Jörige akzeptiert

2. Wie meinsch das? Es hed immer e Platz..

3. Ka ich nid beantworte.

4. Stadionordnig :D

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

Wilde Maa 1893 hat geschrieben: dr eint odr dr ander wird sicher saage : läck stellt dä saudummi frooge ... aber ich denk jede isch mol an dem Punkt gsie wonners selber nonig gwüsst hed odr ? ;)
Richtig... an däm Punggt isch jede mol gsy, aber do hets no kai Internet geschweige e Forum gäh...

Do bisch in d Kurve, bisch an d'Uswärtsmätch , hesch d'erscht dätscherei und denn mit dr zyt lernsch ain nach em andre kenne. So isch das bi uns gloffe und ich bi dr Meinig das set me hüt au no so mache.

;)
[CENTER]SUPPORT ALTLIGA WILSTER [/CENTER]

[CENTER]* BASEL - PRAG - HAMBURG *[/CENTER]

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basler_Monarch »

Idefix hat geschrieben:Richtig... an däm Punggt isch jede mol gsy, aber do hets no kai Internet geschweige e Forum gäh...

Do bisch in d Kurve, bisch an d'Uswärtsmätch , hesch d'erscht dätscherei und denn mit dr zyt lernsch ain nach em andre kenne. So isch das bi uns gloffe und ich bi dr Meinig das set me hüt au no so mache.

;)
Das gute Vorhaben in aller Ehren, aber ich mag mich an fryener erinnere (alte Testament) wie meh sich's au nid het kenne leischte als erschte Biitrag grad e Thread z'erröffne .... :D
Do gits no Vrbessergspotential.
Aber nicht verzagen, ... und de Tipp vom Idefix als gueti Inspirationsquelle wohrneh.

Viel Spass und viel Erfolg :)
(c) Basler_Monarch 2004 - 2020 | Alle Rechte vorbehalten.

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Joggeligool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeligool »

:D

ich würd eifach mol ticket kaufe und mit go kei anig weis nüm wie ich ahgfange han xD isch au scho 15johr här :p

Wilde Maa 1893
Neuer Benutzer

dankscheen das hilft jedefalls scho wiiter :)

s problem isch nur, dass ich kei lust uff irgendwelchi problem han... ich will mini manschafft ahtriebe und e teil vom 12te spieler sie und nid irgendepperem dr chopf ihschloh ...

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Wilde Maa 1893 hat geschrieben:dankscheen das hilft jedefalls scho wiiter :)

s problem isch nur, dass ich kei lust uff irgendwelchi problem han... ich will mini manschafft ahtriebe und e teil vom 12te spieler sie und nid irgendepperem dr chopf ihschloh ...
Es wird sich alles ergeh, wirsch scho gseh ...
Ei Tipp, ehrlich si, nid grossi Sprüch chlopfe, mitgoh, zur Siite stoh, wenn bedarf do isch, und niemert in Rugge falle (übrigens alles Vrhaltenswiise, wo au in dr Usbildi, im Bruefsalltag, spöter in dr eigeni Familie usw.. wichtig sich)....

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf im Forum gelesen und hier zitiert werden. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

Du muesch Di au nid uf das konzentriere, isch jo klar ! Konfliktpotenzial isch in jedre Kurve vorhande und es cha sehr sehr schnell goh , aber hüt trait me jo au nüm orange....

wie au immer, fründ Di mit de lüt ah, mach mit, beteilige Di. Loss es uf di zuecho und läb d'kurve !
vor allem machs im real life und nid online.

12Basler
Neuer Benutzer

Beitrag von 12Basler »

Stand eifach mol ahne und fang nett mit es paar z rede, solang de nett bisch und kei stress machsch wirdsch zimli schnell akzeptiert und mit dr zit kensch halt dr eint und ander, so kunts denn ins rolle ;)

Simplex
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Simplex »

Im D4 hats schon noch Platz, ich würde einfach mal ein bisschen am Rand und etwa in der Mitte (von oben nach unten gesehen) hinstehen. Und wenn der Platz doch "reserviert" sein soll, dann wird dir das schon gesagt, ist nicht schlimm. Immer schön mitmachen (klatschen, singen, gumpe) und nett sein ;)
Und vielleicht noch so als Regel: Keine Fotos, vor allem nicht wenn gezündet wird ;)
[CENTER]Pyro in die Kurve! - damit die Kurve lebt![/CENTER]

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

Härzige Thread vo emene wilde Maa, wo mit zwai Aargauerinne wohnt... Chumm verzell! :D

Wilde Maa 1893
Neuer Benutzer

da das vo allne eppe gliich tönt mueses jo fast stimme odr ? ;)

wirdi mache danke !

no e andri frog : saisonkarte zählt usschliessliech fr meisterschaftsspiel odr ?

Simplex
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Simplex »

Wilde Maa 1893 hat geschrieben: no e andri frog : saisonkarte zählt usschliessliech fr meisterschaftsspiel odr ?
Ja, du hast einfach Vorverkaufsrecht auf internationale Spiele.

stacheldraht
Erfahrener Benutzer

Beitrag von stacheldraht »

Voraussetzung ist natürlich mindestens 1 Promille Intus und ein Joint im Mund.
Man sollte alle Tage wenigstens ein kleines Lied hören, ein gutes Gedicht lesen, ein treffliches Gemälde sehen und, wenn es möglich zu machen wäre, einige vernünftige Worte sprechen. Johann Wolfgang von Goethe

54, 74, 90 - 2014!

Der Pöbel thront über den Experten - FCBForum Tippweltmeister 2018!

fixi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fixi »

Jo stimmt ziemligg alles..jetzt bisch du dra. Ebe, verzell mol vo dinere 2 Fraue :p

cantona
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cantona »

Auffällig viele ernstgemeinte Antworten. Mit dem hätte ich nicht gerechnet, nachdem ich den Threadtitel gelesen haeb. :p

Petric_10
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Petric_10 »

Wilde Maa 1893 hat geschrieben:4. gits irgendwelchi regle wome sett wisse ?

dr eint odr dr ander wird sicher saage : läck stellt dä saudummi frooge ... aber ich denk jede isch mol an dem Punkt gsie wonners selber nonig gwüsst hed odr ? ;)
Bin nur auswärts in der Kurve, aber aber die Kurve fotografieren zu wollen, ist keine gute Idee. Ansonsten in die Kurve stehen, mitschreien und der Rest gibt sich von selbst. So habe ich auch meine Freundin kennengelehrnt ;)

Wilde Maa 1893
Neuer Benutzer

Mundharmonika hat geschrieben:Härzige Thread vo emene wilde Maa, wo mit zwai Aargauerinne wohnt... Chumm verzell! :D
tönt leider spannender als es isch :P

die einti isch 55 und d fründin vo mim vater und die anderi isch 20 und mini halbschwester :D

das me keini fotis macht und das me sett singe isch scho klar ^^

bin nur nid de wo gern uf fremdi zuegohd und mid dene fohd afo schnure ... vorallem wenn die meiste elter sind.

usserdem bestohd d chance an falsche z groote und do hani au nid wirklich lust druf ;)

Simplex
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Simplex »

Wilde Maa 1893 hat geschrieben:..und die anderi isch 20 und mini halbschwester :D
Hört sich gut an, Fotos bitte per PN ;)
Wilde Maa 1893 hat geschrieben: bin nur nid de wo gern uf fremdi zuegohd und mid dene fohd afo schnure ... vorallem wenn die meiste elter sind.

usserdem bestohd d chance an falsche z groote und do hani au nid wirklich lust druf ;)
Wenn du etwa da stehst, wo ich dir vorhin geraten habe, musst du keine Angst haben, wenn du jemanden nett ansprichst (Musst du eigentlich generell nicht). Man kann ja die Leute auch etwas einschätzen ;)

Laufi
Erfahrener Benutzer

MK-Biitritt

Beitrag von Laufi »

Also bi mir isch das eher über de Früündeskreis g'lofe! Die hän teilwiis älteri Brüedere kah, wo scho im Joggeli in de Kurve g'stande sin (in inoffizielle Fanclubs) und mir "Junge" (14 Uffwärts) sin den eifach au yhneg'rutscht (bi viellicht au eifach zur richtige Zyt im richtige Quartier...Landauer und Umkreis!, uffg'wachse ;) )
Aber ich vermuet emol, dass es hüte scho anderscht lauft wie vor 20 Joor...don't know :confused: es isch früehner eventuell eifacher gsi, wells viel meh glaini "Fanclubs" geh het und d'Kurve nid eso e homogeni Masse gsi isch wie hüte! Es het rockerlaschtigi, "normalos" und hoolorientierti Fanclubs (u.v.m) geh und je nachdäm wie meh "orientiert" gsi isch, het meh halt Lüüd vo de jewiilige Szene kennt!
Schlussändlig het Dir de Idefix scho die beschte Antworte geh ;)
Alles für BS

einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

fake!

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

Basler_Monarch
Erfahrener Benutzer

Eingentligg müesst meh ihn mol schnappe und mites paar guete Bierli bekannt mache (usw. ... dr Umgang mit Fraue kennt er jo anschinend scho :D )... so isches emel bi mir gsi damals :cool:

Und er sell mol inere Fahrgemeinschaft ane Uswärtsreis, das schweisst am meischte und vor allem gseht meh, was er "druf" het :p

fare
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fare »

Bin auch seit der Rückrunde in der Kurve, und kenne jetzt auch schon einige :)

Wilde Maa 1893
Neuer Benutzer

Basler_Monarch hat geschrieben:Eingentligg müesst meh ihn mol schnappe und mites paar guete Bierli bekannt mache (usw. ... dr Umgang mit Fraue kennt er jo anschinend scho :D )... so isches emel bi mir gsi damals :cool:

Und er sell mol inere Fahrgemeinschaft ane Uswärtsreis, das schweisst am meischte und vor allem gseht meh, was er "druf" het :p
tönt gued ;) müesst sich nurno epper finde wo parat isch das z übernee ;)

@Laufi : bestimmt isches jetzt anderst wie vor 20 joor .. ich kenn au scho e baar stück .. abr die gönge nid regelmässig odr hocke ufm balkon obe ... :S

Admiral von Schneider
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Admiral von Schneider »

Jä bisch denn scho im 94 drbi gsi ?
&quot hat geschrieben:The trouble with Internet quotes is that they are pretty much impossible to verify.
&quot hat geschrieben:Sich selbst zu zitieren ist ein Zeichen wahrer Grösse.

Idefix
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Idefix »

eglifish_reloaded hat geschrieben:Jä bisch denn scho im 94 drbi gsi ?
scho einiges vorher....
unvergesslich anno 94
<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/iO3S0lgNcPo" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Jason_Cortez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Jason_Cortez »

seid ihr blöd? FEIK!

Simplex
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Simplex »

Jason_Cortez hat geschrieben:seid ihr blöd? FEIK!
Mit welcher Begründung?

Mundharmonika
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mundharmonika »

cantona hat geschrieben:auffällig viele ernstgemeinte antworten. Mit dem hätte ich nicht gerechnet, nachdem ich den threadtitel gelesen haeb. :p
w o r d

Uassimo
Benutzer

MK - Biitritt

Beitrag von Uassimo »

Füll doch eifach s'Bytrittsgsuech uf dr MK-Homepage us. :o

Antworten